Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Foil-snapcaster vs. shocklandit  (Luettu 3748 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Warp

Foil-snapcaster vs. shocklandit
« : 30.09.13 - klo 10:25 »
Sain useita kuukausia sitten boosterista foil-snapcasterin, ja sen hinta on senkuin vain noussut nousemistaan (silloin se oli luokkaa $50, nykyään se huitelee jossain yli $100:ssa.) Se on lojunut tuolla hyllyssä koska mä en oikeasti tiedä mitä mä sillä tekisin.

Toisella foorumilla joku ehdotti, että vaihtaisin sen vastaavaan kasaan shocklandeja. Ne ovat yleishyödyllisiä, joten vaihto tosiaan kuulostaisi järkevältä.

Minulla olisikin näin ollen kaksi kysymystä: Kuinka monta shocklandia voisi yhdestä foil-snapcasterista pyytää, ja kuinka realistista on, että joku oikeasti vaihtaisi niin monta shocklandia siihen?

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #1 : 30.09.13 - klo 10:30 »
Foilatun Snapcasterin MCM hinta näyttäisi olevan n. 70 €, shockit ovat n. 7 € riippuen landista jotenka kai siitä voi semmoset 10 kpl pyytää. Se on eri asia sitten suostuuko joku moiseen vaihtoon.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #2 : 30.09.13 - klo 10:34 »
Snapcasterin foilit on n. 65€-70€ hintahaarukassa. Shockdualit 7€-10€ riippuen väreistä. En usko että löydät Suomesta henkilöä joka vaihtaisi shockdualinsa foili snapyyn.

Poissa Co

Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #3 : 30.09.13 - klo 10:36 »
Foilikorteista täyden arvon saaminen on Suomessa haastavaa. Harva niitä keräilee ja vielä harvempi on varmasti valmis vaihtamaan shocklandit sellaiseen.

Älä ainakaan pelkästään yritä vaihtaa sitä, vaan laita samalla kortti myyntiin ja toivo parasta. Suosittelisin kortin myymistä myös ulkomaille esim. www.magiccardmarket.eu
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #4 : 30.09.13 - klo 13:57 »
Minä olen onnistunut myymään pari foil-rarea MCM:ssä kohtuu helposti, new sellerinä, ilman palautteita pohjalla. Eiköhän sinne yksi Snapcasterikin katoa.

Poissa Zenfire

Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #5 : 30.09.13 - klo 16:29 »
Joo itellä olis kanssa aikanaan foili Liliana (~140€). Useamman kuukauden sitä yritin myydä huutonetissä, mutta aivan turhaan. Kyllä nuo ulkomaille täytyy myydä, Suomesta hyvin epätodennäköistä löytää yksityistä ostajaa. Oman Lillun lopulta kredutin Poromagialle ihan hyvällä diilillä, kun en jaksanut laittaa myyntiin ulkomaiselle sivustolle.
Fire never dies alone. -Blaze
http://mtgsuomi.fi/listat/Zenfire/hw/

Poissa stactic

Vs: Foil-snapcaster vs. shocklandit
« Vastaus #6 : 30.09.13 - klo 23:15 »
Joo itellä olis kanssa aikanaan foili Liliana (~140€). Useamman kuukauden sitä yritin myydä huutonetissä, mutta aivan turhaan. Kyllä nuo ulkomaille täytyy myydä, Suomesta hyvin epätodennäköistä löytää yksityistä ostajaa. Oman Lillun lopulta kredutin Poromagialle ihan hyvällä diilillä, kun en jaksanut laittaa myyntiin ulkomaiselle sivustolle.

Samoin itse toimin oman Korealaisen foili Steam Ventsin kanssa.. Eipä se kellekkään kelvannut ja poroille hyvällä diilillä meni kreduiksi