Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Tampere] Born of the Gods -prereleaset TTY:llä  (Luettu 6318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Tässä Tampereen prelluja koskevat tiedot ja ilmoittautumisohjeet:

Prereleaset järjestetään la 1.2. ja su 2.2.

Formaatti: Born of the Gods -sealed. Jokainen pelaaja saa kolme Theros-boosteria, kaksi Born of the Gods -boosteria sekä yhden Born of the Gods -erikoisboosterin, joka on painotettu pelaajan valitsemalle värille. Boosterien sisällöstä rakennetaan vähintään 40 kortin dekki. Basic landeja saa lisätä vapaasti, ja niitä saa turnauspaikalta.

Turnauksissa pelataan kierroksia seuraavasti:
  • Lauantaipäivä, sunnuntai: 6 kierrosta, palkintoja tuloksella 4-2 tai paremmalla
  • Lauantai-ilta: 4 kierrosta, palkintoja tuloksella 3-1 tai paremmalla

Ilmoittautuminen:

Kunkin turnauksen kohdalle MtgSuomen kalenteriin. Linkit tapahtumien sivuille ovat viestin lopussa. Yksi käyttäjä voi ilmoittaa useamman osallistujan.

Koska jotkin värivalinnat saattavat olla suositumpia kuin toiset, ei kaikille voi riittää suosituinta väriä joka prelluun. Tämän vuoksi jokainen osallistuja saa varata yhteen prelluun haluamansa värin. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että kun ensimmäisen kerran saa pelata suosikikseen ilmoittamallaan värillä, varaus on käytetty ja myöhemmissä prelluissa värinsä saa valita niistä, joita on vielä jäljellä. Värin varaaminen tapahtuu kirjoittamalla ilmoittautumisen yhteyteen värivalinta-kenttään haluamansa väri. Esimerkki: "Arttu Kaipiainen", "sininen". Tekemäänsä valintaa pystyy muuttamaan myöhemmin.

Tällä kertaa turnauksiin ilmoittautumisessa ei ole entistä rajoitusta (että vain toiseen päiväturnauksista saisi ilmoittautua), mutta ethän varaa turhaan paikkoja muilta halukkailta, vaan ilmoittaudut vain jos aiot oikeasti tulla pelaamaan.

Lauantaipäivä (10-17.30)
Lauantai-ilta (18-22.30)
Sunnuntaipäivä (10-17.30)

Frequently Questioned Answers ja lisäbonuksia:

- Varasijoille ilmoittautuminen on mahdollista.
- Paikalla saattaa olla edullinen kahvitarjoilu.
« Viimeksi muokattu: 14.01.14 - klo 19:03 kirjoittanut luma »

Poissa Stanku

Vs: [Tampere] Born of the Gods -prereleaset TTY:llä
« Vastaus #1 : 12.01.14 - klo 00:09 »
Järjestetäänkö taas perjantaina fmn, jossa voi ansaita ilmaisia prelluilmoittautumisia?

Poissa luma

« Vastaus #2 : 12.01.14 - klo 01:01 »
Järjestetäänkö taas perjantaina fmn, jossa voi ansaita ilmaisia prelluilmoittautumisia?

Katsotaan, ilmoitan asiasta kunhan tiedän saanko niitä järjestettyä tällä kertaa.

Poissa Padishar

« Vastaus #3 : 13.01.14 - klo 11:59 »
Missä päin TTY:tä pelaillaan?

Poissa luma

« Vastaus #4 : 13.01.14 - klo 12:03 »
Joudumme valitettavasti palaamaan takaisin Konetaloon, luokkaan K0101.

Poissa luma

« Vastaus #5 : 17.01.14 - klo 11:32 »

Tällä kertaa prelluqualifiereita ei valitettavasti järjestetä, koska joudun olemaan perjantaina iltaan asti työasioissa poissa Tampereelta.

Poissa deFreak

« Vastaus #6 : 17.01.14 - klo 13:26 »
Tällä kertaa prelluqualifiereita ei valitettavasti järjestetä, koska joudun olemaan perjantaina iltaan asti työasioissa poissa Tampereelta.

Miten olisi Fantsun FNM-draftiin vastaavanlaiset palkinnot? Tosin olen itsekin perjantaina iltaan asti työasioissa poissa Tampereelta, mutta kuitenkin.

Poissa luma

« Vastaus #7 : 17.01.14 - klo 14:04 »

Miten olisi Fantsun FNM-draftiin vastaavanlaiset palkinnot? Tosin olen itsekin perjantaina iltaan asti työasioissa poissa Tampereelta, mutta kuitenkin.

Jos Joku™ tällaisia haluaa järjestää, niin minulle käy.

« Vastaus #8 : 24.01.14 - klo 18:38 »
Tässä ei lukenut niin kysyn: saako prellupromoja pelata?

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #9 : 25.01.14 - klo 09:58 »
Tässä ei lukenut niin kysyn: saako prellupromoja pelata?

Kyllä saa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Lunic

« Vastaus #10 : 29.01.14 - klo 22:54 »
Onko lauantaipäivän osallistujakatto pompsahtanut 76:een? Sunnuntaina kun on kattona 72.

Poissa luma

« Vastaus #11 : 29.01.14 - klo 23:02 »
Onko lauantaipäivän osallistujakatto pompsahtanut 76:een? Sunnuntaina kun on kattona 72.

Juu, nostin sitä hieman kun näytti olevan kysyntää. Saa tulla myös paikalle kärkkymään, yritän mahduttaa kaikki paikalletulijat turnaukseen.

Poissa Vnq

« Vastaus #12 : 31.01.14 - klo 11:41 »
Ja nyt siis LA päivä täynnä. Kannattaako tulla kärkkymään jos joku ilmoittaunut ei ilmesty vai onko toivo turha?

Poissa luma

« Vastaus #13 : 31.01.14 - klo 13:44 »
Kuten tuossa edellisessä viestissä kirjoitin, kannattaa.

« Vastaus #14 : 31.01.14 - klo 21:14 »
Ajo-ohjeita kuinka tuon konetalon löytää hervannasta.

Poissa Rancid-

« Vastaus #15 : 31.01.14 - klo 22:00 »
Autolla paras juoni on tulla Hermiankadulta Konetalon takaparkkiin (kyltissä lukee Hermiankatu 5 / Konetalon lastaussilta). Bussilla kyseisen paikan vieressä on linjojen 13 ja 20 pysäkki nimeltä Hermiankatu 8.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa JoneZki

« Vastaus #16 : 01.02.14 - klo 19:05 »
Minulla olisi tuolloin sunnuntaiprelluna (huomenna) töitä klo 12 ja olen ilmoittautunut prelluun.

Onko minulla mahdollisuutta tulla hakemaan prelluboxi ja jättää turnaus väliin töitteni vuoksi?

Poissa luma

« Vastaus #17 : 01.02.14 - klo 19:07 »
Minulla olisi tuolloin sunnuntaiprelluna (huomenna) töitä klo 12 ja olen ilmoittautunut prelluun.

Onko minulla mahdollisuutta tulla hakemaan prelluboxi ja jättää turnaus väliin töitteni vuoksi?

Enpä minä voi sinua droppaamasta estää, mutta buusterit pitäisi kyllä avata ennen paikalta poistumista koska ennen releasea ei avaamattomia buustereita saa kaupata.

Poissa Arska

« Vastaus #18 : 01.02.14 - klo 20:26 »
Enpä minä voi sinua droppaamasta estää, mutta buusterit pitäisi kyllä avata ennen paikalta poistumista koska ennen releasea ei avaamattomia buustereita saa kaupata.

Miksi tällainen sääntö koskisi satunnaista pelaajaa? Meinaatteko estää pelaajaa lähtemästä, jos hän ei suostu avaamaan boostereitaan paikan päällä?

Poissa luma

« Vastaus #19 : 01.02.14 - klo 20:27 »

Miksi tällainen sääntö koskisi satunnaista pelaajaa? Meinaatteko estää pelaajaa lähtemästä, jos hän ei suostu avaamaan boostereitaan paikan päällä?

Kyseinen sääntö koskee siis minua kaupan edustajana.

Poissa JoneZki

« Vastaus #20 : 01.02.14 - klo 20:50 »
Eli avaan ne siellä :) kiitos vastauksista.