Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Nessian Wild Ravager may fight, abilityn käyttäminen.  (Luettu 3908 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MGege

Elikkäs jos tämän kortin tributea ei makseta, niin sen omistaja voi laittaa sen taistelemaan jonkun cretun kanssa ja targetoinnin jälkeen voi päättää resolvaako taistelu vai ei.

Voiko vastustaja vastata vielä instant nopeutena targetoinnin jälkeisen resolve päätöksen jälkeen?

Esimerkiksi NWR tulee kehiin ja targetoi Nessian aspia ja voittaa taistelun, 6/6 vs 4/5. Eli tässä voidaan antaa aspille voimaa ennen kuin taistelu tapahtuu ja NWR:n omistaja ei sen jälkeen haluakkaan taistella. Voiko tätä tehdä niin että Aspin buffaaminen tapahtuu siinä vaiheessa, ettei NWR:n omistaja voi perua taistelun resolvea?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Nessian Wild Ravager may fight, abilityn käyttäminen.
« Vastaus #1 : 15.02.14 - klo 20:20 »
Jos tributea ei makseta, päättää omistaja, mitä Wilds Ravageri targetoi.
Sitten aktiivisella pelaajalla on priority, sitten vastustajalla eli voi hyvinkin pelata vaikka instantin.

Tämän jälkeen Wilds Ravagerin omistaja päättää abilityn resolvatessa, että painitaankos vai ei - tässä vaiheessa mahdolliset boostit tms on jo pelattu.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa MGege

Vs: Nessian Wild Ravager may fight, abilityn käyttäminen.
« Vastaus #2 : 15.02.14 - klo 21:23 »
Onko mahdollista responssata tuohon abilityn resolveen millään tavoin?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Nessian Wild Ravager may fight, abilityn käyttäminen.
« Vastaus #3 : 16.02.14 - klo 00:00 »
Jos tributea ei makseta, päättää omistaja, mitä Wilds Ravageri targetoi.
Sitten aktiivisella pelaajalla on priority, sitten vastustajalla eli voi hyvinkin pelata vaikka instantin.

On targetin valinnan jälkeen, ennen resolvaamista eli ennen kuin omistaja päättää, painotaankos.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa MGege

Vs: Nessian Wild Ravager may fight, abilityn käyttäminen.
« Vastaus #4 : 16.02.14 - klo 05:30 »
Juuuh, ajattelin vain että olisi mukava saada vastustaja luulemaan resolvaamaan voitokkaan taistelun joka muuttuisi ei niin voitokkaaksi painiksi ja resolvoituisi tappiollisesti. Mutta resolve on resolve.

Ehkä liian yksinkertaista ettei tajua