Itse olen tuota xMagea tässä jonkun verran pelaillut parinkuukauden verran. itse olen melko tyytyväinen ollut, kuitenki ilmainen ohjelma kyseessä, löytyy mahdollisuus dräftätä, mikä myös toimii varsin hyvin, ja löytyy se rules enforcement, niin ei tarvitse taistella säännöistä vastustajan kanssa.
Itse olen törmännyt pelailun aikana vain kerran tainnut törmätä tilanteeseen jossa tilanne ei ratkennut sääntöjen mukaan, oli jotain ongelmaa
Chalice of the Voidin ja
Green Sun's Zenithin kanssa. Tämäkin kyllä korjaantui kun laitoin kehittäjille viestiä. Jonkun verran ohjelmasta myös puuttuu kortteja, mutta tämä koskee vaan harvinaisempia legacyssä/vintagessa pelattuja lappuja, esim. modernia ja standardia voi pelata ihan täysiään. Kortteja myös melkohyvin ohjelmaan lisätään, jos jotain tarvitsee ja siitä ilmoittaa kehittäjille.
Ohjemassahan saa muutettua sitä ohjemlan taustakuvaa ihan vapaasti, että jos se häiritsee niin siihen saa tilalle jonkun vähemmän häiritsevän. Onhan tuossa toki ongelmansakin, kuten juuri tuo selkeys ja monen asian hieman huonosti toteuttaminen. Esim gravea ei voi pitää kokoajan näkyvillä ja sen vuoksi mm.
Snapcaster Magen käyttäminen on melko vaivalloista. Muutaman päivän totuttelulla ja asetusten kohdilleen säätämisellä pelaaminen kuitenkin on jo melko vaivatonta.
Kaikesta huolimatta olen itse ollut todella tyytyväinen ohjelmaan, ongelmia ollut todella vähän ja mitä nyt on vastaan tullut ja mistä on ilmoittanut kehittäjille on korjattu jo useasti saman päivän aikana. Mielummin itse tällä magiciä pelaan kuin Cockatricella.