Mulla on menossa mielenkiintoinen case tällä hetkellä MCM:ssä. Ostin kortteja portugalilaiselta myyjältä ja kaupat meni aika nihkeesti, joka lopulta päätyi siihen etten antanut myyjälle täysiä palautteita kaupasta. Annoin kuitenkin overall Good palautteen, joka on toisiksi korkein palaute mitä voi antaa. Myyjä tästä närkästyi ja alkoi viestitellä mulle siitä, miten mun pitäisi vaihtaa palaute ja laittoi cancellation requestin palautteeseen. Jätin asian viikonlopuksi hautomaan ja sain melkein joka päivä viestiä myyjältä asiasta.
Tänään sitten myyjä reservasi multa kortteja noin 30€ edestä kun en ollut vielä palautteen cancellation requestiin vastannut mitään. Vähemmän yllättäen tuli mieleen, että mikä kosto ruljanssi tästä alkaa ja laitoin suoraan MCM:n ylläpidolle viestiä asiasta ja denytin viikonlopun yli olleen feedbackin cancellation requestin. Hetken päästä myyjältä tulikin viestiä, miten pilasin hänen palautteensa ja etten ollut tervetullut ostamaan kortteja häneltä enää. No, tämä nyt ei kauheasti haitannut, mutta jätkällä on vielä 30€ edestä lappuja reservattuna multa, ja en usko että tämä kauppa tulee menemään minnekään fiksuun suuntaan.
Ongelmana on, että MCM:ssä on aika monta tapaa, millä voi tahallaan kusta toista myyjää. Veikkaan, että jos tämä kauppias joskus edes maksaa tilauksen, "ei tilaus saavu" tai jos saapuu niin palautteet ovat negatiiviset ihan sama löytyykö kirjekuoresta satasen seteleitä. Pyysin MCM:n ylläpidolta erikseen cancellausta tähän shipmentiin, sillä en usko että se onnistuu sivuston oman cancellauksen kautta jos myyjä haluaa kusta muroihin. En nyt voi 100% varmuudella sanoa, että myyjä yrittää "revenge palautteita" antaa, mutta semmonen fiilis mulla jäi tosta tilanteesta.