Harmi, ettei palautteesi näy muille käyttäjille, joten myyjä pääsi taas kuin koira veräjästä.
Itse olen sen verran itsepäinen, etten olisi luopunut, vaan jättänyt tilauksen roikkumaan ja laittanut 'oikean' palautteen, jos myyjä hankaa vastaan. Onneksi otit MCM:ään yhteyttä, mutta todennäköisesti myyjä harrastaa vastaavaa toimintaa muidenkin kanssa, joista suurin osa ei jaksa edes valittaa.
Katsellessani kortin hintahistoriaa luulen firman koittavan luikerrella kaikista Stormchaserin myynneistään, eikä heillä ole kyseistä lappua listattuna. Käypä myyntihinta liikkui ostohetkellä 0,8 € kohdilla ja myyntihistoriaa oli, joten työntekijä vain on tehnyt ilmeisen virheen, eikä halua ottaa vastuuta siitä. Aika säälittävää, kun nyt noin 2 € teoreettisesta voitosta menetetään useita mahdollisia asiakkaita.
Kyseinen kortti tulee tippumaan takaisin 0,2 € tasolle parissa viikossa (oma mielipiteeni, settiä tullaan avamaan aika paljon), joten jos he nyt eivät voi myydä etukäteen kyseistä korttia, he joka tapauksessa saavat huonomman voiton kortista. Tälläisessä tilanteessa hyvä myyjä usein vain joutuu myöntämään virheensä ja myymään kortit ilman pikavoittoja.