Moi kaikki! ^^
Jos et mua henkilökohtaisesti tunne niin: Olen 21v innokas magicin pelaaja lahdesta. Käyn poroilla viikottain FNM ja Keskiviikko moderneissa joissa vedän 4-0 / 3-1 paljon useammin kuin 2-2 tai huonommin. FNM:ien lisäksi olen käynyt pelaamassa: Jyväskylässä, Turussa ja Tampereella WMCQ/muu isompi turnaus

kävin myös viime vuonna GP Stockholm ja tänä vuonna GP Utrecht joissa molemmissa jäi kivasti yhestä voitosta kiinni day 2

Pelaan myös päivittäin MTG Onlinea farmaten helppoi tiksui 8-man singleistä (Ennätys 6x 3-0 putkeen^^). Lempiformaattini on Modern>Standard>Draft (: modernissa pelannut vaikka mitä pakkoja mutta omistuksessa ollut: Junk, Affinity, Burn, Gw Hexproof ja Elfs. Standardissa lähinnä paukuttanut menemään vain jollain RDW, tällä hetkellä Atarka Red :p.
Olisi tosi hienoa tulla päästä valituksi Poro Tour Invitationaliin sillä olisihan tämä todella hieno kokemus magic uran saralle ja uskoisin myös pärjääväni hyvin ^^
Ihmisenä olen iloinen ja sosiaalinen, tai siis tulen ihmisten kanssa toimeen. Josta syystä olen työksenikin henkilökohtainen avustaja Kehitysvammaisille ja Ikäihmisille

Töitten ja Magicin lisäksi skeittaan ja pelailen (LoL,WoW).
Eli jos mua tahtosit äänestää nii ois tosi kiva juttu :3!
[email protected] tuohon s-postiin siis mun nimi (Vili Arraste) sun nimi ja DCI-Numerosi

Kiitos!