Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Invitational ehdokas: Vili Arraste ^^  (Luettu 1874 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karstinen

Invitational ehdokas: Vili Arraste ^^
« : 20.10.15 - klo 20:54 »
Moi kaikki! ^^

Jos et mua henkilökohtaisesti tunne niin: Olen 21v innokas magicin pelaaja lahdesta. Käyn poroilla viikottain FNM ja Keskiviikko moderneissa joissa vedän 4-0 / 3-1 paljon useammin kuin 2-2 tai huonommin.  FNM:ien lisäksi olen käynyt pelaamassa: Jyväskylässä, Turussa ja Tampereella WMCQ/muu isompi turnaus :) kävin myös viime vuonna GP Stockholm ja tänä vuonna GP Utrecht joissa molemmissa jäi kivasti yhestä voitosta kiinni day 2 :D Pelaan myös päivittäin MTG Onlinea farmaten helppoi tiksui 8-man singleistä (Ennätys 6x 3-0 putkeen^^). Lempiformaattini on Modern>Standard>Draft (: modernissa pelannut vaikka mitä pakkoja mutta omistuksessa ollut: Junk, Affinity, Burn, Gw Hexproof ja Elfs. Standardissa lähinnä paukuttanut menemään vain jollain RDW, tällä hetkellä Atarka Red :p.

Olisi tosi hienoa tulla päästä valituksi Poro Tour Invitationaliin sillä olisihan tämä todella hieno kokemus magic uran saralle ja uskoisin myös pärjääväni hyvin ^^ 

Ihmisenä olen iloinen ja sosiaalinen, tai siis tulen ihmisten kanssa toimeen. Josta syystä olen työksenikin henkilökohtainen avustaja Kehitysvammaisille ja Ikäihmisille :) Töitten ja Magicin lisäksi skeittaan ja pelailen (LoL,WoW).     

Eli jos mua tahtosit äänestää nii ois tosi kiva juttu :3! [email protected] tuohon s-postiin siis mun nimi (Vili Arraste) sun nimi ja DCI-Numerosi :)

Kiitos!

« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 21:46 kirjoittanut Karstinen »