Poromagia

Kirjoittaja Aihe: sylvan caryatid ja colorless mana?  (Luettu 988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aaglo

sylvan caryatid ja colorless mana?
« : 13.12.15 - klo 09:43 »
Hei. Nyt kun OGW:ssa tulee tämä colorless mana-mekaniikka, niin minulle on tämä jäänyt epäselväksi: voinko ottaa sylvan caryatidilla (tai vaikka birds of paradisella) myös tätä väritöntä manaa?

Kortit sanovat "mana of any color". Tulkitaanko säännöissä tämä uusi mana myös väriksi?

Poissa Yms

Vs: sylvan caryatid ja colorless mana?
« Vastaus #1 : 13.12.15 - klo 10:37 »
Kun jokin kortti pyytää valitsemaan värin, et voi valita väritöntä koska väritön ei ole väri. Wastes ei tuota ns. kuudetta väriä, vaan nimenomaan väritöntä manaa.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.