Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Time Vault  (Luettu 3785 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa p1kk1s

Time Vault
« : 11.06.06 - klo 18:09 »
Mites tämä kyseinen kortti toimii sit nykyään, during upkeep ja only once each turn voi skipata vuoron?

Ku miettisin täs vaan stasis pakkaa jossa timevaultil skippais muutaman vuoron ja antais vastustajan tuhota permanenttei smokestackin takia.

Poissa duracel

Re: Time Vault
« Vastaus #1 : 11.06.06 - klo 19:50 »
Niinhän siinä nykyään lukee. Sitä ei siis voi käyttää skippaamaan useita peräkkäisiä vuoroja.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa p1kk1s

Vs: Time Vault
« Vastaus #2 : 11.06.06 - klo 23:34 »
Vielä lisä kysymys,et onko chronatogis mitään errataa? Sillä voisin sen kans sit skippailla niit vuoroi,omalla vuorol alotan skippaan ja loput skipit tekisin vastustajan vuorol aina kunnes sil ei olis permanenttei enää (liittyen smokestack + stasis ideaan).

Poissa duracel

Re: Time Vault
« Vastaus #3 : 12.06.06 - klo 08:07 »
Eipä siinä kummempaa errataa ole. Abilityn costina ollut "skip your next turn" on vain korvattu nollalla. Korttien erratoja ja ajantasalla olevia tekstejä voi katsella Wizardsin omasta Gathererista http://gatherer.wizards.com/ -osoitteesta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!