Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Rauman rapsa (jonkun stadilaisen kaupan "gp" legacy)  (Luettu 5329 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kylis

Turnaukseen valmistautuminen alkoi jo hyvissä ajoin edellisenä iltana kun katseltiin tiimikavereitten kanssa vähän leffoja, naposteltiin siipiä ja juotiin viinaa. Siinä ohessa sit kasailtiin aggro lamea Sir Mardelle, joka oli oman pakkansa unohtanut Turkuun ja siirtynyt jo Rauman suuntaan. Aamulla sit Lukko-stax-mud-Ave tulee herättämään bojot olohuoneensa lattialta ja sohvalta. Siinä sit dekit ja viinat reppuun ja kohti Raumaa ja Merimajakkaa. Automatkan puolivälissä loppuu miksattu Sch weppes Russchian ja Bombay Sapphrire combo ja piti sitten nopeesti kusitauolla mixailla lisää tavaraa. Lopputulemana 50/50 seoksella tavaraa ja sitten onkin jo sopiva nousuhumala että kehtaa mennä haisevien autistifedoranörttien sekaan lätkimään korttia.

Pelasin Grixis Delveriä enkä pelkää kuolemaa. 75 korttia näytti tältä:

3x Volc
2x Ug Sea
1x Trop
4x Wasteland
2x sininen fez
2x sininen fez
2x sininen fez
2x sininen fez
4x Deruveru
4x Jung Pyro
4x Dr. Shman
2x Angler
4x boltti
4x Brainstorm
4x Fowi
4x Ponder
4x Daze
4x Git Probe
3x Stifle
1x Forked Bolt

Sidellä:
1x Vendirion Klikkuru
1x Nullrulla
1x Ancient Grudge
2x Cabal Therapy
2x Surgical
1x Pithing Needle
1x Flusterstorm
1x Dread of Night
1x Red elemental blast
1x Dismember
1x Grafdigger's Cage
1x Sulfuric Vortex
1x Submerge

R1 Silfverin mono B poxi

G1 otan dunkkuun pari smallpoxia, hymniä ja lilli pääsee discaan multa käden ja syömään ukkoja.

G2 tuplapyromancerit ja shitload of tokens voittaa pelin.

G3 Saan vihuun 9 lifeen, needlattua lillin, mutta 3x cursed scroll pitää huolen että jos haluun ländätä ukon tiskiin niin pitäs löytää Null Rod, noh dekissä jotain 15 lappua jäljellä eikä nullarullaa näy ja häviän kirottuihin rulliin

0-1

Rundien välissä Schweppesiä ja giniä Janin autolla. Pullo kiertää.

R2 joku 4c delver? Viritelmä

G1 häviän wastelandiin

G2 häviän Gurmag_vitun_Angleriin

0-2

R3 4c Reanimator

G1 Aloitan pelin drs:llä. Se saa fowista, johon pitchattiin careful study. Tuli suoraan riidit että mikä dekki vastassa. Fowaan backiin. Pelaan ukkoja tiskiin. Dr. Shaman imee izzet charmista. Mitä en vieläkään ymmärrä kun mulla ei ollut vihreää manaa syödä pöntöstä sinne seuraavaksi entombattua Griseldaddya, joka tulikin mun Dr. Shamanin kanssa tiskiin exhumen kanssa. Häviin grissesedön pieksuihin.

G2 Tupla pyromancerit hakkaa vihun takas Uralin taakse. Löyty myös tuplasurgicalit.

G3 Mullaan kuuteen, kädessä mm. Grafdigger's cage, waste, fetsi ja pari cantrippii. Ja mikä parasta opponentti mulligoi neljään ilman ländiä ja mulla on pakan päällä drs kun sai kerran scryata. Baittaan fowin drs:llä ja kakkosvuorolla wasteen vihun löytäneen ug:sean ja pelaan cagen. Sit sainkin tupladelverit ja vihulla ei ollut näyttää.

1-2

R4 Stormi

G1 vihulla oli näyttää storm yli 9k ja rendrils -> sut pois

G2 Vihu kuudessa lifessä, se tietää että mulla on boltti kädessä ja mulla on tiskissä aktiivinen shamaani. Hän päättää probea lifellä ja mennä neljään. Responssina boltti suuhun Dr. S syö bönthöstä instanttia

G3 Vihu lähti ad nauseamille 8 lifestä ja tappoi itsensä. Itselläni oli koko pelin aikana vain Delver ja Angler sekä 5 ländiä.

2-2

R4 Burni, joka oli 1-3 ja päätti dropata.

3-2

Siinä olikin sit hyvin tunti aikaa vetää lisää Giniä ja Kake saikin pelit pelattua nopeesti nii ei tarvinnut päihtyä yksin.

R4 Infect

G1 taisin hävitä

G2 voitin delverillä

G3 voitin anglerillä

4-2

Sit kohti Tamperetta ja päätettiin sii sit Kaken kanssa et pullo tyhjäksi 88 hail satan.

+ lauantai-illan leffat oli tosi jees
+ lauantai-illan siivet + ylllä mätetty pitsa oli jees
+ gini oli hyvää
+ Tommi ja Arttu järkkäs hyvän turnauksen
+ matkaseura oli hyvää
+ tällä kertaa Poro GP:llä en hukannut fowia kännissä

- saitilla ei saanut päihtyä
- piti pelata korttia kun ei millään tullut kolmatta häviötä

Edit. oikolukeminen on homojen hommaa, niinpä älkää ulisko typoista
Lainaus käyttäjältä: RobertHatt
kohtuullisen tunnettu pro-pelaaja ja turnausraportoija

Poissa l33twash0r

Vs: Rauman rapsa (jonkun stadilaisen kaupan "gp" legacy)
« Vastaus #1 : 01.02.16 - klo 13:01 »
R4 Stormi

G2 Vihu kuudessa lifessä, se tietää että mulla on boltti kädessä ja mulla on tiskissä aktiivinen shamaani. Hän päättää probea lifellä ja mennä neljään. Responssina boltti suuhun Dr. S syö bönthöstä instanttia
Voin vaan todeta et väsymys ja kiinnostuksen puute siinä vaiheessa  oli aika tappava yhdistelmä kun ei ollu enään yhtään hereillä missä mennään

Poissa Kylis

« Vastaus #2 : 01.02.16 - klo 13:20 »
R4 Stormi

Voin vaan todeta et väsymys ja kiinnostuksen puute siinä vaiheessa  oli aika tappava yhdistelmä kun ei ollu enään yhtään hereillä missä mennään

Onhan se proben lifellä maksaminen myös melkosen hyvin jäänyt selkärankaan että ei sitä tuu ees ajatelluksi aina. Mut virheist onneks oppii aina jotain, vaik pistää tommonen vähän vituttamaan.

Poissa Yms

« Vastaus #3 : 01.02.16 - klo 14:37 »
Pelaisit pulttia niin ei tarvis käyttää mitää Therapyjä.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Kylis

« Vastaus #4 : 01.02.16 - klo 15:00 »
Pelaisit pulttia niin ei tarvis käyttää mitää Therapyjä.

Pitäs kieltämättä sliivaa burni ja foilata se.