Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Mini-SM 24.4  (Luettu 2752 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MTG-Kuopio

[Kuopio] Mini-SM 24.4
« : 29.02.16 - klo 14:32 »
Koska SM-kisat tekee paluun, niin tottahan toki legendaarinen mini-SM tulee takiaisena mukana. Kyseessä on SM-kisojen kulta-aikoina pidetty vuosittainen turnaus, jossa pelataan aivan liian monta kierrosta taikakorteilla ja vielä pari kierrosta päälle. Kannattaa muistaa, että vuonna 2004 Jussi Timonen voitti suomenmestarin tittelin vain, koska oli jo aiemmin samana vuonna voittanut mini-SM:t. Kannattaa siis tulla paikalle ja harjata mini-SM, koska se lisää 76% mahdollisuuksiasi voittaa itse SM-kisat. Tänä vuonna Poromagia nosti panoksia ja tarjoaa tämän turnauksen voittajalle VIP-kohtelun itse SM kisoissa Poroconissa.

Aika: Sunnuntaina 24.4 kello 11:00
Formaatti: 2 Kierrosta standardia, 3 kierrosta draftia, 1 kierros standardia + TOP8 Standardia.
REL: Regular.
Paikka: Fantasiapelit Kuopio, osoitteessa Asemakatu 16, 70100 Koupio. Takaovelta sisään.
Ilmottautuminen: Ennen turnauksen alkua paikan päällä. Ovet avataan 10.30
Osallistuminen: 20 € (sis. draftisetin)
Palkinnot: Voittajalle VIP pöytä SM-kisoihin, sekä 1. kierroksen bye! Lisäksi palkintoina kasoittain boostereita.

Kutsumme tällä ilmoituksella kunniavieraina turnaukseen mini-SM:n esi-isän Jonne Kukkolan, sekä turnaukselle näkyvyyttä suomenmestaruudellaan hankkineen Jussi Timosen. Olette molemmat enemmän kuin tervetulleita turnaukseen, eikä haittaa vaikka massit olis loppu. Pelaatte ilmaseks.
« Viimeksi muokattu: 29.02.16 - klo 17:23 kirjoittanut MTG-Kuopio »
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Mozzam

Vs: [Kuopio] Mini-SM 24.4
« Vastaus #1 : 01.03.16 - klo 14:11 »
Ei käy ilmaista draftisettiä suuhun katsominen
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa oze

Vs: [Kuopio] Mini-SM 24.4
« Vastaus #2 : 06.03.16 - klo 23:13 »
Monta pelaajapaikkaa tarjolla?

Poissa Harvestman

Vs: [Kuopio] Mini-SM 24.4
« Vastaus #3 : 07.03.16 - klo 13:59 »
Ainakin 30.

Poissa Porrima

Vs: [Kuopio] Mini-SM 24.4
« Vastaus #4 : 25.04.16 - klo 02:48 »
Paljonkos oli populaa ja kuinkas kävi?