Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Poro GP Standard Top 8  (Luettu 3739 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa QuentinL

Poro GP Standard Top 8
« : 12.03.16 - klo 18:21 »
61 pelaajaa saapui pelaamaan standardia ja kuuden kierroksen jälkeen top kasissa olivat seuraavat herrat:

Sami Häggkvist - Teemu Rantanen 2-1
Jori Hukka - Max Sjöblom 2-0 (luovutus)
Roope Metsä - Tomi Ratilainen 2-0 (luovutus)
Eero Vesaoja - Mikko Airaksinen 2-1

Sami Häggkvist - Roope Metsä 2-1
Eero Vesaoja - Jori Hukka 0-2

Sami Häggkvist - Jori Hukka

Top kasin pakkalistat tulevat myöhemmin.
« Viimeksi muokattu: 12.03.16 - klo 19:20 kirjoittanut QuentinL »

Poissa Vicard

Vs: Poro GP Standard Top 8
« Vastaus #1 : 12.03.16 - klo 18:35 »
Kuinka monta eldrazia?

Poissa Nastaboi

« Vastaus #2 : 12.03.16 - klo 19:00 »
Jos en väärin muista niin 1x Scales 7x 4c goodstuff. Jeskai Blackia ja Mardu Greeniä, mitä noita nyt on.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Tiemuuu

« Vastaus #3 : 12.03.16 - klo 19:02 »
Jos en väärin muista niin 1x Scales 7x 4c goodstuff. Jeskai Blackia ja Mardu Greeniä, mitä noita nyt on.

yksi Jeskai Black oli kyllä nonwhite

Poissa Retardi

« Vastaus #4 : 12.03.16 - klo 20:09 »
Ja vastataan nyt vielä omilla tunnuksilla tähän, että finaalin voitti Jori Hukka 2-0, ja lupasi samalla että Birdlife Helsinki tulee voittamaan tällä kaudella kaikki Poro Tour ja Poro GP turnaukset.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa deviant

« Vastaus #5 : 12.03.16 - klo 21:50 »
Enkä luvannut!
Pirun retardi..
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Frost

« Vastaus #6 : 13.03.16 - klo 00:21 »
1x Scales

Pitäsköhän jonkun kaivaa tuolta Khans of Tarkirin spoilerilangasta, ne kaikki lainaukset kuinka Hardened Scales dissattiin paskaksi, pelikelvottomaksi, winmore-kortiksi, joka ei koskaan tuu näkee conssipeliä.

Poissa Prenger

« Vastaus #7 : 13.03.16 - klo 03:16 »
1x Scales

Pitäsköhän jonkun kaivaa tuolta Khans of Tarkirin spoilerilangasta, ne kaikki lainaukset kuinka Hardened Scales dissattiin paskaksi, pelikelvottomaksi, winmore-kortiksi, joka ei koskaan tuu näkee conssipeliä.

Olokeepa höveleitä. Alkaa sivulta seitsemän ja jatkuu seuraavan sivun puoleen väliin. Oli piristävää lukea samalla miten fetchejä ei vaan voi tulla.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #8 : 13.03.16 - klo 09:17 »
Hardened Scales jupakka täytyy kyllä ymmärtää että kortti oli pakko arvioida siinä kontekstissa mikä oli silloin tarjolla. Ei voitu tietää että esimerkiksi uuden Nissan tapaisia kortteja on tarjolla, mutta onhan tuossa silti jonkinlainen opetus. Mutta tämä onkin sitten guldaa:

Lainaus käyttäjältä: Rancid-
Näkisin että Swiftspear on vähän nopeampi mutta huomattavasti heikompi Kiln Fiend. Ei jatkoon.

Niinpä.
« Viimeksi muokattu: 13.03.16 - klo 13:34 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Peikko

« Vastaus #9 : 13.03.16 - klo 14:20 »
Osuipas tämä keskustelu lähelle kotipesää. Rant triggered:

Mun keskimääräinen settiarvio sisltää 1-3 korttia, jotka lyttäsin tai jätin mainitsematta, joista sitten tuli ihan pelikelpoisia lappuja. Vastaavasti annan liian höveleitä tuomioita joillekkin korteille, jotka sitten eivät ihan jaksa. Tää määrä on pudonnut tasaiseen tahtiin joka setissä ja välistä jopa osun oikeaan korttien kanssa, joita muut eivät ole huomanneet (hello, Painful Truths).

Ainakin itse koitan lähinnä saada niillä keskustelun liikkeelle. Minua ei pelota olla väärässä, oikeastaan jopa päinvastoin. Monissakin tapauksissa toivoisin olevani väärässä kun pessimistaan jotain siistin näköistä korttia. Jos olisi loputtomasti aikaa, kävisin mieluusti parin vuoden takaisia arvioitani läpi ja antaisin mietteeni niistä. On aina jännä nähdä miksi sen aikaisella tiedolla menin metsään ja mitkä asiat muuttuivat jotta sen hetkinen veikkaus muuttui täysin vääräksi.

Tää perisuomalainen "ei kannata kun kuitenkin voi epäonnistua" - asenne on aivan järjetön. Mielummin olen jatkuvalla syötöllä väärässä ja opin niistä virheistä, kun oon vaan hiljaa ja ilkun kun joku toinen tekee kämmin. Muidenkin virheistä kannattaa oppia, mutta ne kerrat ovat paljon hankalampia muistaa kun ei itse onnu kantapäätään paria päivää.

Tämä tekstiseinä ei sitten tarkoita, etteikö minua saisi tyhmyyksistäni piikitellä vaan enemminkin kannustan siihen. Samoin kaikki keskustelut ja ihmetykset siitä, miksi oon eri mieltä kortista on minulle enemmän kuin tervetullutta. Ihan varmasti on sata ja yksi asiaa joita en ottanut huomioon ja keskustelu vaan hyödyntää molempia osapuolia. Jos teitä oikeasti kiinnostaa, niin annan mieluusti inputtia siihen miksi silloin ajattelin kuin ajattelin. Positiivinen palute ei myöskään mene hukkaan ;)

Poissa deviant

« Vastaus #10 : 13.03.16 - klo 16:29 »
Positiivinen palaute tosiaankin menee harvoin Hukkaan.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Tiemuuu

« Vastaus #11 : 14.03.16 - klo 22:19 »
Saadaanko dekkilistoja vielä?

Poissa Retardi

« Vastaus #12 : 14.03.16 - klo 22:21 »
Saadaanko dekkilistoja vielä?

Saadaan, hyvällä tuurilla vielä tämän vuorokauden puolella :).
Joo tai siis ei eiku häh?