Kiitos neuvoista ja anteeksi myöhäisestä vastauksesta.
search for tomorrowit vois olla poikaa. Tai noin ylipäätänsä enemmän spellejä jotka laittavat landeja peliin. Siten saat myös wurmisi nopeammin peliin ja toivottavasti voittamaan peliä.
Counterspellit ovat tosin periaatteessa ristiriidassa sen kanssa että käytät vuorosi ramppispellien pelaamiseen, koska counterit edellyttäisivät että passaat vuoron landit pystyssä. Voisi siis olla hyvä idea keksiä joku proaktiivisempi suunnitelma, mutta pitäisi vähän tietää minkälaisia "pahoja kortteja" ne kaverit pelaa.
Olet oikeassa, huomasin cancelien käytön hidastavan pakkaa ja muutenkin melko turhaksi. Poistinpa siis kaikki siniset ja pysyttäydyn mono green rampissa, jonka sai toimimaankin melko hyvin. Ei niitä "pahoja korttejakaan" ehditä pelata jos ramppaa huolella ja saa alussa jo vahvoja poikia. Pahoja kortteja muuten olivat esim.
Stormtide Leviathan ja
Scourge of Fleets, jotka ovat pöytään tullessan kyllä hiukka epämukavia jos on jotain
Worldspine Wurmin tasoista odottamassa hyökkäysvuoroa.
Kun tarkemmin katselen tuota ensimmäisen viestin pakkaa, huomaan kyllä oman typeryyteni pakan rakentelun suhteen. Postaan pian tämänhetkisen pakan.
EDIT: tässä linkki pakkaan:
http://tappedout.net/mtg-decks/heroes-bane-mono-green-budget-ramp/ Otan neuvoja vastaan, ja voin hankkia ehdotusten mukaisia kortteja, mikäli hinta ei nouse yli euron per kortti. En silti liikaa haluaisi pakkaa muuttaa, sillä ei tällä mitään vakavaa pelata, kunhan kavereiden kanssa läpsyttelen.