Okei; pakka sai kokeilua uudessa ympäristössä kun pistäydyin Joensuun Fantsun Modern turnauksessa.
Plussaa: Pakka on hemmetin nopee aiheuttaa damagea kunnes vastustajalla on noin neljä manaa saatuaan 5 lifea tai alle. Lisätty burn jopa voitti minulle matsin.
Miinusta: Vastustajan saatuaan manaa alkaa susien nylkeminen kun kaikki maailman tuholoitsut ja counterit tulee. Tosin kaikki paitsi yksi vastustaja käyttivät sinistä, valkoista tai sini-valkoista dekkiä kun taas yhtä burni dekkiä vastaan moka oli täysin minun vika koska en osannut lukee tilaisuutta oikein (My bad.) Dekki ei ole viellä saanut vihreetä vastustajaa.
Kaikin puolin, miten käytin Sidea extensiivisesti, välillä keskittyvän lisä-burniin (
Exquisite Firecraft,
Destructive Revelry yms.) ja välillä lisä power/toughness boosteihin, sanoisin että ihmissusilla on potentiaalia. Nyt oon tosi innoissa Eldritch Moonista.
Ja juu; tiedän että
Cavern of Souls olisi tarpeen, mutta kun niihin ei kerrassaan ole varaa.
Ensi viikolla saapuu neljä
Wooded Foothillsia, kaks
Stomping Groundia, kaks
Domri Radea ja sain kaks Stomping Groundia vaihtokaupassa. Sain myös ekan
Oath of Nissan ja toinen saapuu vaihtokaupan tehtyä toisen arvoisan foorumjäsenen kanssa. Jospa se auttaisi Raden ja
Duskwatch Recruiterin kanssa (joka on huomattavasti alentunut enemmän ihmiskilveksi).
Huom. 3x
Collected Companya ja 2x
Aether Vialia toimi aika hyvin.
Myös kiinnostaisi jos
Ash Zealot synergisoisi modernissa niitä pelaajia vastaan jotka castaavat haudasta paljon (ja on toinen haste ajuri niinkuin
Village Messenger ja
Geier Reach Bandit. Olen nyt suunnittelemassa uutta Sidea:
2x
Grafdigger's Cage2x tai 3x
Full Moon's Rise Vastaan mm.
Ratchet Bomb3x
Destructive Revelry Enchantment ja Artifact rikkoja plus burn.
3x
Daybreak Ranger //
Nightfall Predator IT-mies
3x
Exquisite Firecraft2x
Atarka's Command