Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Etsin Poro Tour-tiimiä / TIIMI NYT TÄYNNÄ  (Luettu 2071 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaitsu

Etsin Poro Tour-tiimiä / TIIMI NYT TÄYNNÄ
« : 19.12.16 - klo 07:15 »
EDIT: TIIMI TÄYNNÄ.

Hei,

siltä varalta että jossain tiimissä olisi paikkoja ensi kaudella, niin etsin tiimiä Poro Tourille :). Viime kaudelta tuli 34 pistettä pääeventeistä. Invitationalissa olin sijalla 8 eli paras niistä, jotka eivät kuuluneet kahteen "supertiimiin"  :P. Jos on paljon muita vapaita agentteja, niin aina voidaan perustaa oma tiimi.

EDIT: Kun yhteydenottoja on tullut, niin olisi kiva jos sinä tai tiimisi olette menossa pelaamaan KAIKKI pääturnaukset, tai noin muuten oikeasti haette pisteitä :) Ja alle lisätty vielä sekin, että olisit esim. top8ttanut WMCQn tai Poro Tourin.

Voi ottaa yhteyttä YV:llä tai vaikka Facebookissa.
« Viimeksi muokattu: 23.12.16 - klo 08:33 kirjoittanut Kaitsu »

Poissa Kaitsu

Vs: Etsin Poro Tour -tiimiä / Kaitila
« Vastaus #1 : 22.12.16 - klo 18:36 »
Hei,

siltä varalta että jossain tiimissä olisi paikkoja ensi kaudella, niin etsin tiimiä Poro Tourille :). Viime kaudelta tuli 34 pistettä pääeventeistä. Invitationalissa olin sijalla 8 eli paras niistä, jotka eivät kuuluneet kahteen "supertiimiin"  :P. Jos on paljon muita vapaita agentteja, niin aina voidaan perustaa oma tiimi.

EDIT: Kun yhteydenottoja on tullut, niin olisi kiva jos sinä tai tiimisi olette menossa pelaamaan KAIKKI pääturnaukset, tai noin muuten oikeasti haette pisteitä :)

EDIT: TIIMI TÄYNNÄ.

Sain yhteydenottoja siinä määrin siedettäviltä pelaajilta, että tämä voisi kääntyä ns. voitoksi elikkä uuden tiimin perustaminen näyttää erittäin todennäköiseltä  ;D

Mulla olisi 2 paikkaa auki tässä tiimissä, lisätään nyt vielä kriteereihin että etsitään pelaajia jotka olis esim. top8ttaneet Poro Tourin tai WMCQ:n kun nämä muutkin ovat sen verran saaneet aikaiseksi  :)

« Viimeksi muokattu: 23.12.16 - klo 08:31 kirjoittanut Kaitsu »