Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vinkkauksessa Varapeli-blogi  (Luettu 2671 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Skafha

Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« : 30.04.17 - klo 17:57 »
Hei!

Ajattelin vinkata melko uuden blogin, jossa olen itsekin kirjoittajana. Raapustelen erilaisista tunnelmia ja pelikokemuksia muistakin lautapeleistä, mutta aivan erityisesti kirjoitan Magicistä, jota olen pelannut kesästä 2015. Eniten pelaan kasuaalia keittönpöytämodernia, mutta käyn välillä pelaamassa myös Oulun Fantasiapeleissä. Silloinkin tosin lähinnä vapaata pelailua, turnauksiin en ole vielä juuri uskaltautunut. : D

Tässä uusin postaukseni Amonkhetin prerelease-turnauksesta, johon rohkaistuin osallistumaan viime sunnuntaina:
http://varapeli.blogspot.fi/2017/04/muumioiden-ilonpitoa-pyramidin.html

Poissa Skafha

Vs: Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« Vastaus #1 : 30.04.17 - klo 18:02 »

Poissa laakkeer

Vs: Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« Vastaus #2 : 03.05.17 - klo 15:56 »
Mielenkiintoista luettavaa. Jatkakaa!

Poissa Stormis

Vs: Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« Vastaus #3 : 03.05.17 - klo 16:27 »
Aloitin itsekin kesällä 2015 ja muistan vielä nuo suunnilleen vastaavat fiilikset, kun marssi kohti pelikaupan turnauksia. Aloitin peliurani prelluissa ja fnm drafteilla (origins oli juuri tuloillaan). Siirryin jossain vaiheessa standardiin ja nyt noin vuoden pelannut modernia ja legacyä. Olen koko tämän ajan käynyt turnauksissa n. 1-2 kertaa viikossa ja osallistunut ehkä sormin laskettavaan määrään comp-tason turnauksiin. Kaksi vuotta on mennyt nopeasti, mutta ilmeisesti olen kuitenkin jossain määrin kehittynyt, koska nyt nuo blogitekstissäkin mainitut tuntemukset tuntuvat niin kaukaisilta. En tätä peliä vieläkään osaa pelata, mutta sentään jonkinmoinen käsitys asioista. Rohkeesti vaan pelaamaan niihin pelikauppojen turnauksiin, jos haluaa oppia. Ja saattaa jopa löytyä kavereita! :)

Poissa Skafha

Vs: Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« Vastaus #4 : 04.05.17 - klo 15:45 »
Mukava kuulla! Minua turnauksiin meneminen jännittää vielä tosi paljon. Kisahermoni ovat muutenkin olemattomat ja olen vähän ihmispelkoinen yleensäkin. Esimerkiksi aluksi kun kävin Fantasiapeleissä ihan vain vapaamuotoisesti pelailemassa, käteni tärisivät niin että pudottelin kortteja pitkin lattioita. ": D

Nyt sentään voin käydä jo kasuaalisti pelailemassa, eikä minua juuri jännitä. Prereleasessakin alkujännityksestä selvittyäni selvisin ihan hyvin. Draftitkin kiinnostaisivat, mutta mieluiten pelaisin jossain turnauksessa omilla korteillani siitäkin huolimatta, että varmaan häviäisin heti. Ehkä minä vielä joskus uskallan! : D

Poissa Skafha

Vs: Vinkkauksessa Varapeli-blogi
« Vastaus #5 : 11.05.17 - klo 15:55 »
Nyt olisi uusi Magic-aiheinen postaus, jossa pohdiskelen pelin merkitystä itselleni ja henkilökehitykselleni : D

"Olen muuttunut huomaamattani. Olen muuttunut lautapelien myötä ja Magicin mukana vielä enemmän. Samalla elämästänikin on tullut hieman erilaista, vaikken osaakaan sanoa, olisiko muutos niin suuri, että sivullinen huomaisi sen. Silti ero on itselleni iso."

http://varapeli.blogspot.fi/2017/05/olen-hevilettinen-lentoponi-ja.html