Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Äänestä Kaitila Invitationaliin!  (Luettu 1478 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kaitsu

Äänestä Kaitila Invitationaliin!
« : 20.11.17 - klo 17:44 »
Hei,

tänä vuonna en päässyt omilla ansioilla Poro Tour Invitationaliin. Tämä ongelma on kuitenkin korjattavissa: äänestä yleisesti reiluna jätkänä pidetty Aleksi Kaitila mukaan  ;D

Miksi?
Viime vuodesta viisastuneena laitoin oman tiimin kasaan. Otimme toki harteillemme parikymmentä miinuspistettä mutta selvisimme silti palkittavien tiimien joukkoon. Tein tämän ennakkoluulottoman ratkaisun sillä tiesin että muissakin tiimeissä oli vahvoja pelaajia joilla on kova palo pärjätä, muttei tarvittavaa porukkaa ympärille. Osana tiimiämme Big Game Huntersia, Teemu Myllynen sai erittäin vahvoja tuloksia.

Itse olin viime Poro Tour Invitationalissa. Saavutin 9. sijan, joka oli paras sijoitus supertiimien ulkopuolisista. Tänä vuonna tietysti parantaisin sijoitusta, kun on vahvemmat taustajoukot. Olen siis se Hannun nimittämä haastaja, joka voisi teidän äänillänne lunastaa odotukset ja viedä koko Invitationalin!

Poro Tourin ulkopuolella pelit on silti menneet ihan hyvin, 3 GP:tä X-4 tuloksella ja Sensei's Invitationalin sekä Sensein #1 osakilpailun voitto.

Vaikka Poro Tour ei mennytkään tänä vuonna nappiin, olen silti hyvä pelaaja ja annan äänillenne vastinetta. Jos olen mukana, saatte luonnollisesti yhtä laadukkaan turnausraportin kuin aina ennenkin kun olen pärjännyt.

Tee ratkaisu jolla on merkitystä - äänestä Aleksi Kaitilaa Invitationaliin!
« Viimeksi muokattu: 20.11.17 - klo 18:30 kirjoittanut Kaitsu »

Poissa Otus

Vs: Äänestä Kaitila Invitationaliin!
« Vastaus #1 : 29.11.17 - klo 21:23 »
Toivottavasti ääneni ei mennyt harakoille ja näemme goblinit tämänkin vuoden metassa.  8)
"Life always shines brightest when people of like minds come together"