Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Guile olento kortin kyky tahi ominaisuus askarruttaa  (Luettu 1083 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Guile:

Tuota noin siis saako loihtia nollan manan countterin tuolla vai voiko jälkimmäisellä abilityllä pelata tehdyn countteroidun opponentin spellin ilmaiseksi?

Kumpi em. vaihtoehdoista käy tässä tapauksessa oikein asian laatuun? Kun tässä tuntuu olevan pientä omakohtaista lukihäiriötä tämän pulmankin suhteen.

- Nimimerkillä taas Barros vauhdissa. :o
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Yms

Vs: Guile olento kortin kyky tahi ominaisuus askarruttaa
« Vastaus #1 : 25.11.17 - klo 07:00 »
Kortin Gathererista vaivattomasti kaivettu ruling: 

Lainaus
10/1/2007: Guile's second ability replaces “counter [a certain spell]” with “exile [a certain spell] and you may cast it without paying its mana cost.” ...
[/quote9
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.