Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Praha 24-26 Elokuuta.  (Luettu 4841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mtg_96

GP Praha 24-26 Elokuuta.
« : 24.06.18 - klo 18:48 »
Onko kyseiseen eventtiin vielä Finskejä menossa? Itsellä vielä matkaseura hakusessa joten jos olet menossa ja matkaseura sekä kulujen jakaminen kiinnostaa nii suapi tökkiä vaikka yv:llä taikka tähän ketjuun.

Voi käyttää myös yleiseen tursasteluun, tulosseurantaa, korttilainailua jne jne kyl te tiiätte.

Poissa Aribaba

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #1 : 24.06.18 - klo 21:31 »
Itse oon ainaki menos pe-ma. Huomisee saakka saa ainaki Norwegianilt halval lentolippui.

Majoitusta en ole vielä miettinyt

-Ari

Poissa hymykuoppaorava

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #2 : 25.06.18 - klo 08:54 »
Juu oon ainakin ite menossa varmaan to-ma tai pe-ti
majoitusta ei ole vielä
-Niko

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #3 : 25.06.18 - klo 11:18 »
Majoitusvinkki: Hotel Duo, muutaman metrostopin päässä turnauspaikasta. Siisti, iso hotelli ja hyvä aamiaisbuffetti. Huonoina puolina mainittakoon ettei lähiseudun ravintolatarjonta ole muistaakseni kovin ihmeellistä, ja hotellin ravintolassa palvelu on iltaisin usein ollut hitaanpuoleista.

Itse turnauspaikkahan on lähes kirjaimellisesti keskellä peltoja, eli ihan naapuriin ei pääse majoittumaan. Paitsi ehkä teltassa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Aribaba

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #4 : 25.06.18 - klo 12:48 »
Majoitusvinkki: Hotel Duo, muutaman metrostopin päässä turnauspaikasta. Siisti, iso hotelli ja hyvä aamiaisbuffetti. Huonoina puolina mainittakoon ettei lähiseudun ravintolatarjonta ole muistaakseni kovin ihmeellistä, ja hotellin ravintolassa palvelu on iltaisin usein ollut hitaanpuoleista.

Itse turnauspaikkahan on lähes kirjaimellisesti keskellä peltoja, eli ihan naapuriin ei pääse majoittumaan. Paitsi ehkä teltassa.

Jos se on sama paikka kuin viime vuonna niin sinne pääsee ainakin keskustasta päin suht kätevästi metrolla.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #5 : 25.06.18 - klo 13:18 »
Sama paikka kun viime vuonna. Toivottavasti ei ole ihan yhtä paljon draamaa kuitenkaan (viime vuonna halli paloi siis). Itse olen ehdottomasti menossa ja mukaan on tarttunut tuollainen 9 hengen kööri myös.

Omasta mielestäni majoittumisessa ei ole kuin yksi jippo: se että majapaikka on metroaseman lähellä. Metrolla pääsee mm. kaikkialle todella nopeasti ja halvalla. Jos haluatte oikein hifistellä (ja mahdollisesti nukkua 10 minuuttia pidempään) sen voi katsoa olevan punaisen metrolinjan varrelta. Letnanyhan on se varsinainen pysäkki josta on semmonen 500 metriä kävelyä mestoille.

Suosittelen myös ottamaan pari päivää ihan lomaa jos vain mahdollista koska Prahassa jos jossain on myös nähtävää ja koettavaa muutakin. Itse olen keskiviikosta keskiviikkoon.

Poissa hallava

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #6 : 25.06.18 - klo 16:42 »
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Poissa hymykuoppaorava

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #7 : 25.06.18 - klo 21:33 »
varaa kaikki ajoissa, varaa aikaa kaupungin tutkiskeluun ja pidä hauskaa
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Poissa hallava

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #8 : 26.06.18 - klo 18:31 »
varaa kaikki ajoissa, varaa aikaa kaupungin tutkiskeluun ja pidä hauskaa
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Mikä olisi optimaalinen aika Prahassa GP:tä varten? Kannattaako paikalle ilmestyä jo torstaina ja käydä pelailemassa jotain jo perjantaina vai onko perjantai-ilta riittävä saapumisaika? Lähtö varmaan kannattaa laittaa maanantaille jos mahdollista?

Poissa Anssi

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #9 : 26.06.18 - klo 18:55 »
varaa kaikki ajoissa, varaa aikaa kaupungin tutkiskeluun ja pidä hauskaa
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Mikä olisi optimaalinen aika Prahassa GP:tä varten? Kannattaako paikalle ilmestyä jo torstaina ja käydä pelailemassa jotain jo perjantaina vai onko perjantai-ilta riittävä saapumisaika? Lähtö varmaan kannattaa laittaa maanantaille jos mahdollista?

Jos aikaa on, kannattaa kyllä ehdottomasti mennä niin että pääset saitille jo perjantai-aamuksi. Jos nyt ulkomaille lentää pelaamaan magicia, parempi valita 3 kuin 2 päivää, erityisesti jos haluaa metsästää trialeista byeja. Muutenkin sivueventeissä on GP:llä suhteessa hintaan paremmat palkinnot kuin päätapahtumassa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa mtg_96

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #10 : 27.06.18 - klo 09:56 »
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Muut olikin jo sanonu että varaa se päivä tai pari ihan turisteiluun, Prahassa on varsinkin paljon nähtävää ja koettavaa+Halpa alkoholi!

Toisekseen suosittelen myös lähtemään porukalla, paljon kivempaa ja frendit voi sit jeesailla kaikissa kysymyksissä mitä sulla voi herätä. Eka kerta GP:llä on kuitenkin aina vähän jänskä ja uus kokemus.

Eipä siinä kai muuta, pelaa hyvin ja pidä hauskaa!

Poissa Hiski

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #11 : 27.06.18 - klo 10:24 »
Itse eventtiä varten kannattaa varata rennot ja mukavat vaatteet (joissa ei tule liian kuuma tai kylmä), juomapullo, pientä kuivaa snäkipalaa ja käteistä (kaikkialla ei käy kortti maksuvälineenä ja maksuyhteydet saattavat olla jumissa). Itsellä ok tuntunut siltä, että päänsärky ja uupumus ovat gp-seikkalijan pahimmat viholliset.

Poissa hallava

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #12 : 27.06.18 - klo 21:21 »
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Muut olikin jo sanonu että varaa se päivä tai pari ihan turisteiluun, Prahassa on varsinkin paljon nähtävää ja koettavaa+Halpa alkoholi!

Toisekseen suosittelen myös lähtemään porukalla, paljon kivempaa ja frendit voi sit jeesailla kaikissa kysymyksissä mitä sulla voi herätä. Eka kerta GP:llä on kuitenkin aina vähän jänskä ja uus kokemus.

Eipä siinä kai muuta, pelaa hyvin ja pidä hauskaa!

Juups, pitäs vaan ettiä joku porukka, tunnen jonkin verran mätykkäpelaajia pk-seudulla mutta lähinnä pärstäkertoimen perusteella. Oon muuttanut työn perässä perähikiälle niin en ole enää oikein mukana skenessä.

Ja sit se vaikein kysymys. Mitä pelata? En oikein usko että Jeskai Pyromancer Ascendancy tai 8-Rack tulis hirveän pitkälti menestymään isommissa turnauksissa. Jundi tuntuis olevan niin off-meta kuin vain voi olla ja en usko että jaksaisin kierittää Cheeri0sia 1-2 päivää putkeen.

Poissa zeeAbe

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #13 : 27.06.18 - klo 23:03 »
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Muut olikin jo sanonu että varaa se päivä tai pari ihan turisteiluun, Prahassa on varsinkin paljon nähtävää ja koettavaa+Halpa alkoholi!

Toisekseen suosittelen myös lähtemään porukalla, paljon kivempaa ja frendit voi sit jeesailla kaikissa kysymyksissä mitä sulla voi herätä. Eka kerta GP:llä on kuitenkin aina vähän jänskä ja uus kokemus.

Eipä siinä kai muuta, pelaa hyvin ja pidä hauskaa!

Juups, pitäs vaan ettiä joku porukka, tunnen jonkin verran mätykkäpelaajia pk-seudulla mutta lähinnä pärstäkertoimen perusteella. Oon muuttanut työn perässä perähikiälle niin en ole enää oikein mukana skenessä.

Ja sit se vaikein kysymys. Mitä pelata? En oikein usko että Jeskai Pyromancer Ascendancy tai 8-Rack tulis hirveän pitkälti menestymään isommissa turnauksissa. Jundi tuntuis olevan niin off-meta kuin vain voi olla ja en usko että jaksaisin kierittää Cheeri0sia 1-2 päivää putkeen.

GP:eillä varianssi on melkoisen isossa roolissa. Pärjäyksen kannalta ykkösseikka on se että osaat oikeasti pelata valitsemaasi dekkiä, sen jälkeen isoimpana muuttujana tulee tuuri niin kortinnoston kuin matchuppien suhteen.

Poissa mtg_96

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #14 : 28.06.18 - klo 09:53 »
Kerrankin aikataulut menis sillai et pääsis osallistumaan. Mitään tipsejä GP-ensikertalaiselle?

Muut olikin jo sanonu että varaa se päivä tai pari ihan turisteiluun, Prahassa on varsinkin paljon nähtävää ja koettavaa+Halpa alkoholi!

Toisekseen suosittelen myös lähtemään porukalla, paljon kivempaa ja frendit voi sit jeesailla kaikissa kysymyksissä mitä sulla voi herätä. Eka kerta GP:llä on kuitenkin aina vähän jänskä ja uus kokemus.

Eipä siinä kai muuta, pelaa hyvin ja pidä hauskaa!

Juups, pitäs vaan ettiä joku porukka, tunnen jonkin verran mätykkäpelaajia pk-seudulla mutta lähinnä pärstäkertoimen perusteella. Oon muuttanut työn perässä perähikiälle niin en ole enää oikein mukana skenessä.

Ja sit se vaikein kysymys. Mitä pelata? En oikein usko että Jeskai Pyromancer Ascendancy tai 8-Rack tulis hirveän pitkälti menestymään isommissa turnauksissa. Jundi tuntuis olevan niin off-meta kuin vain voi olla ja en usko että jaksaisin kierittää Cheeri0sia 1-2 päivää putkeen.

Modern on sen verran laaja formaatti että pelaa ihan sitä mitä parhaiten osaat. Varianssia tulee olemaan joten metagamettaa ei voi niin hirveästi. Mutta esim Jund on ihan solidi dekki jolla on 50/50 tsänssit melkeen kaikkea vastaan (poislukien Scapeshift ja Tron variantit). Mutta noihinkin matchuppeihin saa tulevan Alpine Moonin ja Fulminator Mageja.

Poissa Oregano

Vs: GP Praha 24-26 Elokuuta.
« Vastaus #15 : 16.08.18 - klo 19:41 »
Jos joku vielä suunnittelee kilahtamista tälle reissulle tai on muuten vailla majoitusta, niin meillä vapautui kämpästä slotti. Metrolinjan varrella, keskustan kupeessa.

Miksu & Atte