Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mullo Invitational Coverage 7-8.7  (Luettu 1187 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxx

Mullo Invitational Coverage 7-8.7
« : 07.07.18 - klo 00:03 »
Heipähei,

Järjestämme tulevana viikonloppuna Helsingissä kilpailuhenkisen casualeventin, jossa 8 pelaajaa pelaavat mahtavia limitedformaatteja tupla Round Robin meiningillä.

Mikä helvetin Invitational?
Mozzie järjesti aikoinaan Kommunitationals nimellä kulkevan tapahtuman kerran vuodessa, ja viime vuodesta lähtien minä olen ikään kuin perinyt tämän tapahtuman, ja siirtänyt sen uusiin tiloihin. Muutamasta aiemmasta tapahtumasta on ollut jonkinlaista coveragea, ja nyt ajateltiin taas tuoda herkut linjoille. Koska streami ilman selostajaa on tylsintä ikinä, ei tapahtumasta tule varsinaista videocoveragea, mutta Instagramin puolella (https://www.instagram.com/mulloinvitational/) voi seurata viikonlopun tapahtumia. Lisäksi joku saattaa postata tähänkin threadiin kuulumisia (köh, Rikola, köh). Pelit alkavat ~10-11 la & su.

Ketkä pelaavat:
Max Sjöblom
Sakari Castrén
Aleksi Väänänen
Jori Hukka
Andrei Häyrynen
Markku Rikola
Valtteri Waldén
Sami Tuomi

Mitä formaatteja pelataan:
Instagramin puolella (https://www.instagram.com/mulloinvitational/) löytyy kuvamuodossa selitykset formaateista, mutta lyhyesti ne ovat:
1) Multicolor sealed auction (5 rundia)
2) RavRav Grid Draft (3 rundia)
3) Unstable Rochester (3 rundia)
4) You Bring The Stipulation, Auction + Cube Draft (3 rundia)
Lopuksi ehkä pelajaan finaali jollain extempore herkkuformaatilla.

Laittakaapa tänne tai Instan puolelle kommentteja ja kysymyksiä niin koetetaan viikonlopun aikana seurata.

Poissa Rancid-

Vs: Mullo Invitational Coverage 7-8.7
« Vastaus #1 : 07.07.18 - klo 00:22 »
Voin tässä vaiheessa jo kertoo, että mulla ei oo vielä mitään hajua siitä, mitä kortteja Unstablessa edes on, paitsi Steamflogger Boss. Aattelin luottaa, että se ei oo ekana päivänä niin joku muu saa selittää 8)

Mun suunnittelema avatari on kans vähän gg, tajusin tossa aiemmin päivällä että versio 1 on sellainen ettei sitä voi peluuttaa koska oikein pelattuna sillä tulis 100% epäpelejä ::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.