Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Keskustelu
|
Listat
|
Haku
|
Kalenteri
|
Muut
|
Kirjaudu
|
Rekisteröidy
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat
»
Aihe:
Coldsnap-prerelease - Tampere
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Coldsnap-prerelease - Tampere (Luettu 3670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Coldsnap-prerelease - Tampere
«
:
26.06.06 - klo 23:24 »
Coldsnap-prerelease järjestetään Tampereella lauantaina 8.7. TTY:n Zip-ravintolassa kello 10 alkaen. Turnaus on sealedia viidellä Coldsnap-boosterilla. Kuuden swiss-kierroksen kahdeksan parasta pelaavat vielä single-elimination booster draftin. Osallistumismaksu on 20 euroa. Turnaukseen voi ilmoittautua ennakkoon; katso ohjeet
täältä
.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Re: Coldsnap-prerelease - Tampere
«
Vastaus #1 :
04.07.06 - klo 13:05 »
Härskisti uppaan tämän topicin ilmoittaakseni, että Tampereen Coldsnap-prellussa kahdeksan parhaan joukkoon päässeet pääsevät draftaamaan Ice Age-Alliances-Coldsnap -draftiin. Harvinaista produktia siis tarjolla! Muistakaa ilmoittautua.
~jari
Kirjattu
+0
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!
duracel
Vaihtopalaute:
(
+82
|
~0
|
-0
)
Foorumiaddikti
Re: Coldsnap-prerelease - Tampere
«
Vastaus #2 :
04.07.06 - klo 23:28 »
Tällä hetkellä ilmoittautuneita on maksimimäärä. Vielä voi ilmoittautua jonoon ja saada paikan, jos joku peruu tulonsa.
~jari
Kirjattu
+0
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
MtgSuomi.fi
»
Muu MTG
»
Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat