Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Burnin Hulluja Dekkeja osa XVII - RW toksupieksut.deck  (Luettu 5321 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Välillä sitä kyllästyy random combo dekkien peluuseen ja haluaa pelata jotain yksinkertaista "käännä kortteja sivuttain"-aggroa. Välitsin pieksuväriksi Punavalkoisen ja rupesin kyhäämän dekkiä. Ei täsät deckistä ihan täysi aggro tullut (jotkut asiat eivät ikinä muutu  ;)), enemmänkin aggro-combo, mutta kuitenkin jotain vaihtelua.

Niin siis mikä on se combo? In the Web of War + toksujen tuottajat. Parhaiten sen ymmärtää deckki-listaa katsomalla.

Landit & Mana 26
Plains 9
Mountain 9
Boros Garrison 4 - monet voi hieman ihmetellä näitä tempon syöjia semi-agroilevassa deckissa, mutta kun minulla ei ole vuoron kolme droppeja, voin vuorolla kolme heittää Garrisonin ja vuoron 2 dropin, niin ei hirveätä haittaa näistä ole.
Boros Signet 4 - Tämä deckki välillä syö manaa kuin porsas, joten sitä pitää syöttää näillä

Spells 11
4 In the Web of War - Tämä harvemmin on useampia vuoroja peräkkäin tiskissä ilman että minä voittasin jossain välissä.
4 Goblin Trenches - Mauton combo In the Web of Warin kanssa ja kyllähän tällä saa ihan kivasti yksinäänkin mukavan tokeni armeijan tuotettua.
2 Sword of the Paruns - Jos ei sodan verkot nouse, on tämä hyvä korvike. Tekee rumaa jälkeä ison toksumäärän kanssa.
2 Ligthing Helix - Jos olet Punavalkoinen, pelaat näitä. Satun vain omistamaan ainoastaan yhden kappaleen tällä hetkellä. Pitäisi yrittää vähintään kaksi saada lisää. EDIT: sainkin toisen!
1 Rally the Horde - Kultainen epäjumalan kuva kuulostaa hyvältä... (katso alempaa)

Creatures 21
4 Goblin Legionnaire - Tästä ei kyllä karhut parane.
3 Raise the Alarm - Tästä saa mukavasti toksuja Sodan verkkohein heitettäväksi. Instant-speed antaa myös mukavaa kiventakaisuutta.
4 Heart Kami - Yhdessä Kami of Ancient Lawien kanssa muodostavat pakan "Disenchant" - voimat. Mukavasti pieksevässä 2-power-with-2 mana paketissa
3 Kami of Ancient Law - Katso Heart Kami
3 Flame-Kin Zealot - Mukavat synergiat toksulaumojen kanssa.
2 Belfry Spirit - Lentureita! Sodan verkkojen kanssa ajaa mukavat 9 päähän. Lisäksi minulla on 11 miestä jotka pystyvät uhraamaan itsensä, joten hauntinkin saa triggeroitua mukavan usein.
2 Agrus Kos, Wojek Veteran - Tämä on vähän ristiriitainen mies. Välillä se on 5-manan 3/3, joka ei tee mitään. Toisinaan se taas 30 päähän Goblin Trenches- toksujen kanssa. On aika ja kallis ja lisäksi legenda, joten pelaan vain kahta.

Haluaisn taas muistuttaa, että ehdotuksia otetaan vastaan. En ole hirveästi tutkinut, että minkälaisia tokenin tuottajia Valkella ja Puanisella on, joten olen saattanut jättää jotain huomiotta.

Tähäm loppuun pistän vielä yhden pekitikanteen johon onnistuin pääsemään tällä deckillä (oli kyllä aika pulla nostaa kolme kombo-pieciä deckissä, jossa ei ole yhtään laputusta)

On vuoro 6, minulla on Agros Kos ja Goblin Trenches tiskissä. Täppään viisi manaa ja heitän tiskiin In the Web of Warin. Vastustaja pelaa oman vuoronsa muttei huomaa, minkä värisiä toksuja Goblin Trenches tekee. Siten tulee minun vuoro 7. Uhraan kolme ländiä Trenchesille ja saan kuusi 3/1 haste miestä. Aggro Kossu liittyy goblinien seuraan ja tuutasinkin kuudella 5/3 gobolla ja 5/5 Kosulla. Kaverilla oli vain kolme blockkeria, joten peli oli siinä.
« Viimeksi muokattu: 04.07.06 - klo 21:29 kirjoittanut Burnsaber »
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Tempodaddy

Vs: Burnin Hulluja Dekkeja osa XVII - RW toksupieksut.deck
« Vastaus #1 : 01.07.06 - klo 19:54 »
Kannattaa harkita Rally the Hordee. Jos esim. kurvetat Boros Signetin In the Web of Wariin ja siitä kuolettavaan ralliin, lupaan tehdä sinusta kultaisen epäjumalan kuvan.
Awesome to the max.

Poissa Hopo

« Vastaus #2 : 04.07.06 - klo 14:39 »
Ja Leyline of the Meek olisi temaattisesti sopiva lisä, pari jos pistät niin suht' toisinaan aloitat pelin leyline pöydässä.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Burnsaber

« Vastaus #3 : 04.07.06 - klo 21:33 »
Leyline of the Meekille on varmaan herkullisemmat pläänit olemassa (WG pelkästään toksu-miehiä. deck kuulostaa kivalta), se ei oikein tähän käy (tai siis entiedä mitä ottaisi sen takia pois).

Rally the Horde laitettu deckkiin tuomaan lisää "ah niin ihanaa" sattumanvaraisuutta. Curvetus ei ole vielä onnistunut, mutta kyllä se enemmin tai myöhemmin onnistuu..
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa hale

« Vastaus #4 : 04.07.06 - klo 21:44 »
On vuoro 6, minulla on Agros Kos ja Goblin Trenches tiskissä. Täppään viisi manaa ja heitän tiskiin In the Web of Warin. Vastustaja pelaa oman vuoronsa muttei huomaa, minkä värisiä toksuja Goblin Trenches tekee. Siten tulee minun vuoro 7. Uhraan kolme ländiä Trenchesille ja saan kuusi 3/1 haste miestä. Aggro Kossu liittyy goblinien seuraan ja tuutasinkin kuudella 5/3 gobolla ja 5/5 Kosulla. Kaverilla oli vain kolme blockkeria, joten peli oli siinä.

Kyllä, minua vastaan pelasit. Veit vaihteeksi. Mutta asiaan. Missä on Glorius Anthem? Vai menisikö sitten minun tappaminen overkillaamiseksi?
Toinen mahku ylitappaa minut olisi varmaanki surullisen kuuluisa Savage Beating. Taas sitä overkillia siis.

En mahda mitään, olen Timmy, ei voi mitään. keke
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=19028.0