Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Orrawan Orava pakka:D  (Luettu 4937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Orrawa

Orrawan Orava pakka:D
« : 26.07.06 - klo 15:54 »
No tässä ois mun yks vanha orava pakka josta on kyllä korti jo myyty pois... harmittaa :'(
Kommentoikaa!!!!

Elikkäs tässä ois pakan kortit.

Land:
4x Gaea's Cradle
8x Forest

Enchantmentit:
4x Earthcraft
4x Sguirrel Nest

Artifacts:
4x Coat of arms

Spells:
4x Stream of life
4x Giant Growth
4x Renewal

Elikkäs pakan idea on se että, eartcraftin ja sguirrel nestin avulla tehäään loputtomasti 1/1 oravia
sitten niistä tehään loputon/loputtomia Coat of armsin avulla ja Gaea's Cradle antaa loputtomasti manaa
ja sitten voidaan maksaa stream of lifelle hurjasti että saadaan hurjasti enkkua:D sitten sitä aletaanki olla
jo voittamattomia:D 
Noi Renewalit on tai siis oli pakassa muuten vaan täytteenä ja saapahan nopeemmin korttia käteen:D

Poissa miinin

Vs: Orrawan Orava pakka:D
« Vastaus #1 : 26.07.06 - klo 15:59 »
Häviäisi suraan Moatiin tai muuhun myökkäämisen estävään jekutukseen, kuten skullcap+bridge.
Mikä on Giant Growthien tehtävä? Entä miksi pakassa on vain 40 korttia?

Poissa Orrawa

« Vastaus #2 : 26.07.06 - klo 21:27 »
no ei oikeestaan muun takia ku ei keksiny mitä muutakaan siihen ois laittanu ja muistaakseni 40korttia oli minimi mikä pakassa sai olla.

Poissa Balthor

« Vastaus #3 : 26.07.06 - klo 21:36 »
voin valaista sen verran että 60 korttia on minimi raja. Deranged Hermitit kannattaa lisätä pakkaan.. ja luultavasti manaa ja muita creature spellejä.

Poissa Lord MacNasu

« Vastaus #4 : 28.07.06 - klo 01:06 »
Itse olen toisinaan kasaillut oravapakkoja, tosin niissä on ollut se 60 korttia. Olen laittanut kaikenlaisia tonoja manakiihdytystä varten, ja sitten tuottanut oravia Deranged Hermitillä, Acorn Harvestilla sekä Chatter of the Squirrellilla.  Ehkäpä nuo sopivat tuohonkin  8)
Aseistuksena ovat toimineet Coat of Armsit, Umezawa's Jittet ja Overrunit. Biomantic Mastery on kyllä hulvaton kortti, ja sen saa elffien ja  Cradlejen avulla monesti pelattuakin - ainakin hupipeleissä. Mutta nämä olivat vain kommentteja, olkoon jokainen oravapakka yksilö.