Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle  (Luettu 6998 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« : 10.09.12 - klo 21:07 »
ei ole pakko. voit laittaa jonkun toisen kuvan ja väittää omaksesi. minä sitten piirrän ja väritän siitä jotain joka sitä muistuttaa. otan kuvan kännykällä ja laitan tänne. ja harvinaisesti kirjaan nimimerkkini jonnekin kuvaan. koska en yleensä tee niin.
sopiiko näin?
kun minulla ei huomenna ole paljon tekemistä
oikeasti on mutta en jaksa
mutta jaksaisin piirtää kuvia kaikille
1 kuva per käyttäjä

Antaa paukkua!

anteeksi että olen olemassa mutta en halua mennä sänkyyn kuoleman kanssa! olen kyllä nähnyt miten hurja tyyppi..

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #1 : 11.09.12 - klo 10:59 »
Vaikka omenamehun vaikutuksen alaisena tämän topicin eilen aloitin, olen silti tosissani sen aiheen suhteen.

Poissa Blommis

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #2 : 11.09.12 - klo 11:37 »
Miten tää on kuvan lähettäjälle yhtään parempi vaihtoehto kuin esim android marketista otettu cartoon camera ?
Miksi ylipäänsä tarjoat tälläistä?

Poissa zoukka

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #3 : 11.09.12 - klo 11:40 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #4 : 11.09.12 - klo 12:13 »
esimerkiksi värit ja ympäristö minun piirtämässä kuvassa ehdottomasti muuttuvat ja vielä piirrän ja väritän sen käsin.
siitä voi tulla vahingossa ei-toivottu, mutta siitä tulee jotain.

Poissa Pepe

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #5 : 11.09.12 - klo 12:14 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Olettaen että osaa siis piirtää. Jos minulle jonkun naamapärstä annettaisiin, ja siitä pitäisi piirrosta saada aikaan, niin ei olisi hienompi kuin filtterikamera.

Poissa zoukka

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #6 : 11.09.12 - klo 12:54 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Olettaen että osaa siis piirtää. Jos minulle jonkun naamapärstä annettaisiin, ja siitä pitäisi piirrosta saada aikaan, niin ei olisi hienompi kuin filtterikamera.

Mieluummin ottaisin huononkin potretin, kuin filtterikamerahubaa.

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #7 : 11.09.12 - klo 14:48 »
Laita ihmeessä joku esimerkkiteos melko uusista, niin osaisin paremmin veikata, että riskeeraanko naamani/ jonkun toisen ihmisen naaman paljastumisen ja sen piirtämiseen liittyvät tietyt henkilökohtaiset ongelmat.

Ja ei nyt tarvi kenenkään potrettia välttis olla, kunhan jonkunasteinen portfolio taidoistasi :D

Goatee

Poissa Blommis

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #8 : 11.09.12 - klo 18:43 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Huomaa että henkilö myös ottaa kuvan kännykameralla kuvasta jonka postaa tänne, joten en uskoisi laadun olevan yhtään parempi kuin mikään filtterikamera

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #9 : 11.09.12 - klo 18:55 »
Jos haluaa sen materiaalisena niin kuvan tullessa valmiiksi voimme neuvotella.
Juuri nyt H4sturin pyynnöstä minulla on yksi tekeillä, on vain vielä värittämättä.
Ja minulla on nälkä.

Edit: siitä tulee hauskan näköinen
tai karusti sanottuna outo
« Viimeksi muokattu: 11.09.12 - klo 18:58 kirjoittanut yeou »

Poissa zoukka

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #10 : 11.09.12 - klo 19:20 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Huomaa että henkilö myös ottaa kuvan kännykameralla kuvasta jonka postaa tänne, joten en uskoisi laadun olevan yhtään parempi kuin mikään filtterikamera

Vaikka kuva olisi piirretty vessapaperille ja sitten pistetty pullopostiin, niin on se nyt aina hienompi käsityönä tehty asia kuin nämä filtterischeisset. En ymmrrä miksi tästä pitää inttää.

Poissa Blommis

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #11 : 11.09.12 - klo 19:38 »
Jos mies itse piirtää kuvan, niin onhan se heti hienompi juttu, kuin joku filtterikamera.

Huomaa että henkilö myös ottaa kuvan kännykameralla kuvasta jonka postaa tänne, joten en uskoisi laadun olevan yhtään parempi kuin mikään filtterikamera

Vaikka kuva olisi piirretty vessapaperille ja sitten pistetty pullopostiin, niin on se nyt aina hienompi käsityönä tehty asia kuin nämä filtterischeisset. En ymmrrä miksi tästä pitää inttää.

Koska filtterit on hienoja, enkä yeou:n kädenjälkeä ole nähnyt muuten kuin omituisina posteina foorumeille :P

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #12 : 12.09.12 - klo 00:05 »
Koska filtterit on hienoja, enkä yeou:n kädenjälkeä ole nähnyt muuten kuin omituisina posteina foorumeille :P
ähäkutti ei ole ihan näin
<-- joskus piirrän itselleni profiilikuvat kuten tuossa paintilla
joskus valitin mies-enkelien puutteesta koska olin kyllästynyt pylly-tissit-hiukset-enkeleihin. taisin tätä linkittää kerran, sieltä on linkki minun piirtämään limettiin. no jos ei stalkkaa minua silmä kovana niin tuskin muistaa nähneensä... hahahah

H4sturin muotokuva
(click to show/hide)

jee osaan tehdä spoilerin nyt.
mitähän... ensin en aikonut tehdä noin ihmismäistä päätä mutta sitten tein.
hyvää yötä, huomenna minulla on koulua ja torstaina olen koko päivän opintomatkalla tämän kodin ja helsingin välissä joten en ehdi piirtää mitään vakavaa silloin. kertokaa kuin paljon kuva inhottaa, oman perheen naisväki ainakin sanoi että pelottava.

Ja tässä alkuperäinen ''kuva'' mutta sanoisin että kuvaus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Hastur
 :) nukuttamiskahvi odottaa konfetteineen
« Viimeksi muokattu: 12.09.12 - klo 00:10 kirjoittanut yeou »

Poissa H4stur

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #13 : 12.09.12 - klo 11:22 »
Olen oikein tyytyväinen, kuva on mielestäni hieno. Kiitoksia.

yeoulle tästä Sign of Approval:
(click to show/hide)
;)

-H


Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #14 : 16.09.12 - klo 20:53 »
Haittaako jos myyn jonkun valmistuneista ja jo näytetyistä ''vahingossa''? joskus tulevaisuudessa
Tiedän kyllä että pirun ahnetta se on mutta kun tarvitsee.
Kertokaa jos ei haittaa.

ja lonkeronaista piirretään alustalle paraikaa

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #15 : 22.09.12 - klo 23:47 »
Vuohitursas Goat of Yujotakin pyynnöstä, arvelisin että... kyse lienee hänen äidistään nimimerkkimielessä?
(click to show/hide)

...mitä tulee kuvan laatuun ja kokoon, minun oikea kuvani jonka laitoin yhdelle topicille oli otettu äidin kameralla, ja minusta olisi ollut hyvin ikävää jos MINÄ olisin huonolaatuisena teidän silmissänne... älkää käsittäkö väärin. Tavalla tai toisella.

turhaa seputusta
(click to show/hide)
/turhaa seputusta
mutta ei, pyytäkää mitä lystää, yxi vapaa.. jos vuohi ei tykkää tursaasta, kuuntelen.

Edit: anteeksi kun tuli joku viikon tai ehkä kahden jälkeen, ensinnäkin minua kiinnosti jonkin muun asian tekeminen enemmän, ja toisekseen inspiraatiota oli vähemmän.
« Viimeksi muokattu: 22.09.12 - klo 23:59 kirjoittanut yeou »

Poissa syfilisx

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #16 : 22.09.12 - klo 23:53 »
Kuumottava tursas, pidän etenkin sarvista.

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #17 : 23.09.12 - klo 08:10 »
Uuh mama, mitkä simpukka-aukot! Kyllä kelpaa, ja vaikka äitini onkin monien muiden mielestä vielä hotimpi, niin kuvastaa omaa mielipidettäni todella hyvin  8)

Ja tästä kommentista ei tarvitse olla liian tosissaan puolen yötä kännipuheluita puhuttuani. Profiiliin menee, kunhan krapulaltani ehdin tänään illalla.

~Goat of Yuggoth

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #18 : 12.10.12 - klo 10:37 »
(click to show/hide)

Tekintakalle DJ Pon-3. DJ on tuossa Hoxn-versiona ja Hoxn on kuvitteellinen olento jonka minä olen keksinyt..
Toivon että tämä sopii.
Minä menen ainakin viikon lomalle nyt -->
heippa!

Poissa zoukka

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #19 : 12.10.12 - klo 14:00 »
Hyvää settiä.

Poissa syfilisx

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #20 : 12.10.12 - klo 14:03 »
Tämä on väkevä ketju, taidan lähettää materiaalia jahka yeou palaa lomalta.

Poissa tekintakka

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #21 : 12.10.12 - klo 16:04 »
(click to show/hide)

Lyhyestä virsi kaunis; Aivan loistava.

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #22 : 25.10.12 - klo 15:32 »
No niin. Pidän tauon joka aloittaa seuraavan foorumisodan, ehkä. Älkää pahalla. Mutta ette voi hyvälläkään.

Teen tämänhetkisen jutun joskus, ja sitten kun katson sopivaksi, ilmoitan että otan taas pyyntöjä vastaan.
Viime aikoina ei ole ollut tylsää vaan päinvastoin tiivistä.
Suurella todennäköisyydellä touhu jatkuu joululoman aikana ellei Kuolema, Tuuri, Lohikäärmekuningas tai Virri tule käymään ja kertoo että minulle on tekemistä. (voitte sitten arvailla miltä nämä tyypit näyttävät)

terveisin teille mutta huonoinnin itselle koppakuoriainen yeou
(click to show/hide)


Edit: tällä hetkellä on homma edelleen pahassa vaiheessa, mutta saa kertoa jos haluaa nähdä suunnitelman vai haluaako yllätyksenä. Tällä hetkellä nämä sanat osoittaa Planeswalkeria, suunnitelma on paperilla. Lähden tekemään tämän vuoden aikana.
« Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo 00:01 kirjoittanut yeou »

Poissa yeou

Vs: Ilmainen muotokuva sinusta sinulle
« Vastaus #23 : 09.03.13 - klo 20:05 »
ei tässä mitään mutta tavallaan koulutyönä repäisin kuuden tunnin kuvan:
(click to show/hide)

Nyt on meneillään tuo yksi jota minun ei tee mieli tehdä ja ukon kysymä kaniperhe tiellä. jäässä ollaan ::)