Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vaihtopalautesysteemi  (Luettu 19856 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Re: Vaihtopalautesysteemi
« Vastaus #60 : 02.05.07 - klo 09:58 »
Yleisesti ottaen ihmiset hämmentyvät prosenttiluvuista, ja niistä saattaa tulla vääriä mielikuvia. Monella on varmaankin pelkkää positiivista, joten yleisin näkyvä luku olisi 100 %. Tämän rinnalla joku, jolla on 85 % positiivista palautetta, saattaa jonkun silmissä vaikuttaa kamalalta tuuttarilta, vaikka tuo on vain 17/20. Vanha kunnon Pelit-lehden pisteytysjärjestelmä iskee taas. Hyvät pelit saivat 90+ pistettä, ja 80 pisteen ja sen alle pelit ajateltiin paskoiksi, vaikka nehän ovat asteikoilla ihan siellä hyvässä päässä vielä (asteikko oli 0--100).

Itsekin muuten oletin ihan automaattisesti tuon trade countin tarkoittavan samaa kuin Kostikin, eli vaihtojen pistearvot lasketaan yhteen. Palautteen määrähän ei kerro sitä mitä haluaa tietää.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vaihtopalautesysteemi
« Vastaus #61 : 02.05.07 - klo 10:20 »
Samalla kannalla olen, +1/0/-1 per vaihto yhteiseen summaan tai sitten puhdas posi/neutr/nega jaottelu heti näkyviin, ei luulisi olevan kovin vaikeaa saada moinen muutos aikaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Re: Vaihtopalautesysteemi
« Vastaus #62 : 02.05.07 - klo 18:27 »
Tämän rinnalla joku, jolla on 85 % positiivista palautetta, saattaa jonkun silmissä vaikuttaa kamalalta tuuttarilta, vaikka tuo on vain 17/20.

Ebayssä normikäytäntö on se, että alle 99 % positiivista palautetta on todella paha juttu. Tosin volyymitkin ovat vähän erit.

Poissa shazzle

Vs: Vaihtopalautesysteemi
« Vastaus #63 : 03.05.07 - klo 09:03 »
jåå, miten olis että olis vaikka samanlainen pisteytys kuin karman kanssa, se kun näyttää varsin selkeältä. Volyymit ja markkina-alue ovat tosiaan täysin erilaiset ebayn kanssa, anonyymiteetistä puhumattakaan!

+16/-2   <--- tollaisesta näkee tosiaan aika hyvin suoraan että mikä on meno, itse esimerkiksi katsoisin heti että mistä/milloin nuo miinukset ovat "tilille" kolahtaneet, jos ei kaveri ollut tuttu ennestään.

Tiedän että itse juuri ehdotin tuota prosenttia, mutta eipä sitä tosiaan kannata kaikkea jenkkilän mallista matkia.. (AIJAA?!)

Tärkein ominaisuus pistetytykselle mielestäni on tosiaan mahdollisimman selkeä/nopea esitystapa josta näkee suoraan toisen toimintaan. jos esim on +20/0, niin eipä noita kommentteja tarvitse pahasti selailla. Niin kauan kun vaihdot pysyvät alle 500 niin tuollainen karmamiinuksien kaltainen esitystapa voisi tosiaan olla se selkein hehe

Poissa karju

Vs: Vaihtopalautesysteemi
« Vastaus #64 : 17.04.14 - klo 21:45 »
Voiko vaihtopalautetta korjata?

Annoin käyttäjälle saimoni positiivisen vaihtopalautteen onnistuneesta vaihdosta. Kirjoitin siihen lyhyen palautteen sadan merkin kenttään näin:

"Kiitoksia hyvin onnistuneesta vaihdosta. Kortit olivat erittäin hyvin pakattuja. Meni jonkin aikaa availlessa pakettia."

Teksti valitettavasti katkesi kohdan "Meni jonkin aikaa" jälkeen. Tuossa muodossa vaihtopalaute välittää virheellisen viestin. Kortit tulivat parissa päivässä ja olen kaikin puolin tyytyväinen vaihtoon. En huomannut tuosta heti ainakaan mahdollisuutta palautteen muokkaukseen. Detail ei näytä mitään ja Report-kohtaan voisi ilmeisesti kirjoittaa kommentin palautteesta. Haluaisin kuitenkin korjata tuon kohdan kuntoon. Onnistuuko?
Free mana, free mana, free mana, free mana, free mana, free mana.
Oh, baby, it would mean so much to me.
(Patti Smithiä mukaillen)