Itselläni näytti ensin aukeava lupaava Jund pakka. Pelattavat laput kuitenkin päättyivät Violent Ultimatumia lukuun ottamatta 4CMC:hen, eli Nayaa sekaan ja nopeaa nalle-aggroa väsäämään. Fixereitäkin löytyi 1x Savage Lands, pari RB postia ja yksi RG posti sekä uusi Fertile Ground. Panoramat ja maacyclerit loistivat tosin poissaolollaan eikä obeliskiakaan näkynyt, tosin enpä niitä kuitenkaan hyper agressiivisessa pakassa olisi halunnut.
Joitain helmiä pakasta:
Terminate
Marisi Twinclaws
Putrid Leech
Gloryscale Viashino
Madrush Cyclops
Wild Nacatl
Naya Hushblade
Manaplasm
Hyvin pian kuitenkin tuli selväksi että ainakaan 16 sourcella ei tätä sealedia pelata, sillä nopeaksi tarkoitetut alut kuivuivat lähes poikkeuksetta kokoon oikeiden värien puuttumiseen. Ehkä rohkeampi mulligointi olisi auttanut, mutta tuntui vaikealta saada turvallista kättä joka kuitenkin pyörähtäisi nopeasti kuten oli suunniteltu. Ehkä vain rakensin manabasen väärin, mutta en pystynyt tunnistamaan mikä väri mättäsi, sillä välillä jäivät käteen vihreät, välillä valkoiset ja välillä punaiset laput.
Kun mahikset oli jo tuuttailtu pois ja side-draftiakaan ei ollut tarjolla, meni pakka uusiksi ja tilalle tuli hidas kuin mikä esper + punainen splash hitsaus. Tällä pakalla lappuja nousi kiitettävästi, mutta voittokeinot olivat vähissä ja millaus oli aito uhka, johon myös kertaalleen hävisin kun Mind Funeral söi puolet librarystä.
Kaiken kaikkiaan pidin Shards + Conflux sealedista enemmän. Tässä manat vaan kusivat niin armottomasti vaikka värejä oli vähemmän. Kultakortteja oli niin paljon, että aina tahtoi jäädä puolet käteen.