Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290654 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #780 : 17.09.08 - klo 00:50 »
Oon intissä ja vituttaa niin vitusti.


Itse en kyllä tajua tota. Kun mä olin intissä, mun mielestä siellä oli kivaa. Hyvää ruokaa ja vielä kaiken lisäksi ajanvietettä! Voikun ois tajunnut sanoa oikeassa kohassa "Kyllä, herra Kapteeni", niin  olisin vieläkin siellä.

Vituttaa kun oon vaan siviili.
There is no place like that's no moon!

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #781 : 17.09.08 - klo 08:15 »
Oon intissä ja vituttaa niin vitusti.


Itse en kyllä tajua tota. Kun mä olin intissä, mun mielestä siellä oli kivaa.

Oot vissiin jonkinlaisessa vähemmistössä. Kaikki ei diggaa aivottomasta pomottelusta ja tappamisen glorifioinnista.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #782 : 17.09.08 - klo 08:44 »
Oot vissiin jonkinlaisessa vähemmistössä. Kaikki ei diggaa aivottomasta pomottelusta ja tappamisen glorifioinnista.

Yksi meikän kaveri uskoo, että palveluksesta tykkäävät ovat enemmistössä. Siitä seuraa sitten välillä mukavia kyrpä ottassa -tyylin IRC-väittelyitä.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #783 : 17.09.08 - klo 09:19 »
Oot vissiin jonkinlaisessa vähemmistössä. Kaikki ei diggaa aivottomasta pomottelusta ja tappamisen glorifioinnista.

Yksi meikän kaveri uskoo, että palveluksesta tykkäävät ovat enemmistössä. Siitä seuraa sitten välillä mukavia kyrpä ottassa -tyylin IRC-väittelyitä.

No periaatteessa tuo on kyllä pääteltävissä (väärin) siitä, että enemmistö EI mene sivariin/linnaan. Tosin se voi myös kieliä siitä, että vaikka armeijassa tyhmää onkin, vankilassa on vielä tyhmempää ja sivari kestää liian kauan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #784 : 17.09.08 - klo 09:51 »
Oot vissiin jonkinlaisessa vähemmistössä. Kaikki ei diggaa aivottomasta pomottelusta ja tappamisen glorifioinnista.

Yksi meikän kaveri uskoo, että palveluksesta tykkäävät ovat enemmistössä. Siitä seuraa sitten välillä mukavia kyrpä ottassa -tyylin IRC-väittelyitä.

No periaatteessa tuo on kyllä pääteltävissä (väärin) siitä, että enemmistö EI mene sivariin/linnaan. Tosin se voi myös kieliä siitä, että vaikka armeijassa tyhmää onkin, vankilassa on vielä tyhmempää ja sivari kestää liian kauan.

Jatkakaa siinä armeija-topicissa joka oli luotu juurikin tätä keskustelua varten :)
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #785 : 17.09.08 - klo 09:53 »
Se on lukittu perhana! ;D

Poissa jobim

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #786 : 17.09.08 - klo 14:18 »
Itse olin intissä sen vuoden ja pitää sanoa että oli elämän antoisimpaa aikaa. Missään en ole kasvanut niin kuin intissä.

En vaan voi vastustaa miestä uniformussa. ^^


-valtteri

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #787 : 17.09.08 - klo 18:22 »
Mun tuvasta kaksi halusi olla intissä.

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #788 : 17.09.08 - klo 19:44 »
Vitutusta löytyy kun historian ja ruotsin kirjotukset ens viikolla, mutta vähäksi aikaa hävisi taas kun Iisalmen Sanomissa tuli vastaan kunnallisvaaliehdokaslistoilta: sukunimi etunimi etunimi kihlakunnansiittäjä. Samalla selkesi kertaheitolla tulevaisuudensuunnitelmat ja unelma-ammatti!

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #789 : 17.09.08 - klo 20:15 »
Mullakin on historian kirjotukset ens viikolla. :( Ja tänään oli matikka.

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #790 : 18.09.08 - klo 13:52 »
Kaveri kaato kokikset pakan päälle. Eipä ollut suojia....


No, ei ollut hyvä pakkakaan...

Poissa Hezzu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #791 : 18.09.08 - klo 14:36 »
Kaavoin korttejen päälle kokista, onneks ei menny itellä, paljoa, uudet suojat ja yks doran pitää hankkia, mut onneks es sen pahempaa, mutta vituttaa silti ;(

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #792 : 18.09.08 - klo 15:04 »
Kaavoin korttejen päälle kokista, onneks ei menny itellä, paljoa, uudet suojat ja yks doran pitää hankkia,

Katsopa ammattimies Joonaan kertomus: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=34239.0 ja ctrl + F "viereinen kommaripaska". Huomioi myös pakan sisältö, listattu alempana. Tuplasuojat rok rok.

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #793 : 18.09.08 - klo 18:51 »
Kaavoin korttejen päälle kokista, onneks ei menny itellä, paljoa, uudet suojat ja yks doran pitää hankkia,

Katsopa ammattimies Joonaan kertomus: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=34239.0 ja ctrl + F "viereinen kommaripaska". Huomioi myös pakan sisältö, listattu alempana. Tuplasuojat rok rok.

Tuplasuojat rok rok tosiaan! Ihan asiallista olla noilla korteilla..

Onneksi multa ei mennyt kuin commoneita (muita ei pakassa ollut).

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #794 : 19.09.08 - klo 17:32 »
Intissä saa kovemmat bonerit kuin siviilissä.

Vittu...

Spadeilu pässätty. Eskomi, Yuisuke... Hajoo!
Alle 9 miljoonaa sekuntia jäljellä.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #795 : 19.09.08 - klo 17:42 »
Hajotkaa inttiin munki puolesta t. upskok mäyrä
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #796 : 19.09.08 - klo 21:24 »
Hajotkaa inttiin munki puolesta t. upskok mäyrä
Samaa toivottelee res.alik Kaipiainen 8)

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #797 : 20.09.08 - klo 15:21 »
Vituttaa kun Chaosworm on pölhö. Vituttaa kun itsekkin oon pölhö.

Poissa finslayer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #798 : 20.09.08 - klo 21:37 »
Vituttaa kun meillä on niin paljon jääkiekkopelejä etten pääse joensuun seuraavaan legasyyn ja vituttaa kun hävittiin tänään sarjakärelle 10-3

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #799 : 20.09.08 - klo 21:50 »
Vituttaa ku menee kaikki päin vittua.
Vittuvitun vittu saatana vittu vitun vittu!!!

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #800 : 21.09.08 - klo 00:31 »
Vituttaa ku menee kaikki päin vittua.
Vittuvitun vittu saatana vittu vitun vittu!!!
Jos et ole seksuaalivähemmistön edustaja (Ei pahalla, ei ole mitään vastaan), niin eikös päin vittua menemisessä pitäisi olla hieman hyvääkin?
There is no place like that's no moon!

Poissa kärpänen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #801 : 21.09.08 - klo 06:42 »
Vois luulla niin. Heräsin jostain lehtiroskiksesta tänään. Nyt kun pääsin kämpille, on puhelin hukassa. Se on siis jossain kokkolan lehtiroskiksessa varmaan. Ei vituta yhtään muijamainen "puhelinsoittelu" tällä hetkellä. Tulipa härskit taas. Toisin sanoen vituttaa kun puhelin meni hukkaan.... Missähän vitussa sitä on ollut kun muistaa ettei avaimet sopinut juuri mihinkään taloihin...

Poissa DaiJou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #802 : 23.09.08 - klo 12:37 »
Arvatkaapa vain mikä.

Poissa Kiltamestari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #803 : 23.09.08 - klo 12:53 »
Arvatkaapa vain mikä.

Kauhajoen tapaus?

Se ainakin minua juuri nyt pistää hieman vihaiseksi.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #804 : 23.09.08 - klo 13:17 »
ON SE NYT PERKELE! Ärsyttää tämmöinen. Vitutuksen lisäksi vetää myös surulliseksi.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #805 : 23.09.08 - klo 13:39 »
Oh Roger Moore, No MORE!

" Ignorance is a bliss."

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #806 : 02.10.08 - klo 11:46 »
Jaahas, joitakin koulun henkilökunnasta ja opiskelijoista on uhkailtu täällä. Uhkailija vieläpä samalla vuosikurssilla kuin minä. Minä en tiedä, että mitä teen kun tämän uhkailijan tapaan, tai miten häneen suhtaudun jatkossa. Vittu.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #807 : 02.10.08 - klo 11:47 »
Jaahas, joitakin koulun henkilökunnasta ja opiskelijoista on uhkailtu täällä. Uhkailija vieläpä samalla vuosikurssilla kuin minä. Minä en tiedä, että mitä teen kun tämän uhkailijan tapaan, tai miten häneen suhtaudun jatkossa. Vittu.
File under "säälittävä runkkari."
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #808 : 02.10.08 - klo 22:04 »
File under "säälittävä runkkari."

Tää jätkä soitti mulle. Kyseessä mahtaa olla väärinkäsitys. Vinkki: Elkää paljastako sitä jos tapatte ihmisiä lucid-unessa. Mutta miettikääpä, mitä tälle ihmiselle voi tapahtua? Sai jo valmiiksi melkoisen leiman otsaansa, luultavasti väärinkäsityksestä johtuen.

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #809 : 03.10.08 - klo 18:07 »
Vituttaa ku menee kaikki päin vittua.
Vittuvitun vittu saatana vittu vitun vittu!!!
Jos et ole seksuaalivähemmistön edustaja (Ei pahalla, ei ole mitään vastaan), niin eikös päin vittua menemisessä pitäisi olla hieman hyvääkin?

Tästä syystä suurta vitutusta pitäis ilmasta "kaikki menee päin vittua paitsi mulkku"  ::)
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.