Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290641 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1530 : 13.05.10 - klo 23:06 »
Vituttaa off-topic keskustelu eräässä itäisiä maita koskevassa threadissa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karhumies

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1531 : 14.05.10 - klo 10:38 »
Wizards Event Reporterin kanssa hajoaa ensin pää ja sitten näppäimistö.

Poissa Ermutmut1

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1532 : 14.05.10 - klo 15:26 »
olisi kiva saada rock hydra   >:(

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1533 : 14.05.10 - klo 23:51 »
olisi kiva saada rock hydra   >:(

Sekö sua vituttaa?

Poissa Ermutmut1

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1534 : 15.05.10 - klo 00:03 »
olisi kiva saada rock hydra   >:(

Sekö sua vituttaa?

Noh, nyt kyllä vituttaa sun antama karmamiinuksesi. Sinäkö määrittelet mikä minua vituttaa ja pitäisikö minun vitutukseni tuoda jollain tasolla sisältöä sinun elämääsi? Eikö tämä ole se osio foorumista mihin kuka tahansa saa kirjoittaa mikä sillä hetkellä vituttaa? Turpo

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1535 : 15.05.10 - klo 06:44 »
olisi kiva saada rock hydra   >:(

Sekö sua vituttaa?

Noh, nyt kyllä vituttaa sun antama karmamiinuksesi. Sinäkö määrittelet mikä minua vituttaa ja pitäisikö minun vitutukseni tuoda jollain tasolla sisältöä sinun elämääsi? Eikö tämä ole se osio foorumista mihin kuka tahansa saa kirjoittaa mikä sillä hetkellä vituttaa? Turpo
Eikö foorumille kuitenkin ole tarkoitus postata vain sellaista, josta on jollekin jotain hyötyä?
aka. Awaclus

Poissa Stefan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1536 : 15.05.10 - klo 08:59 »
Eikö foorumille kuitenkin ole tarkoitus postata vain sellaista, josta on jollekin jotain hyötyä?

Uskoisin tämän koskevan suurinta osaa postauksista, mutta vitutusketju taitaa olla sen yläpuolella, sillä eihän suurimmasta osasta tämän ketjun viesteistä ole paskaakaan hyötyä kenellekkään. Vituttaa turha vääntö.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1537 : 15.05.10 - klo 09:25 »
Uskoisin tämän koskevan suurinta osaa postauksista, mutta vitutusketju taitaa olla sen yläpuolella, sillä eihän suurimmasta osasta tämän ketjun viesteistä ole paskaakaan hyötyä kenellekkään.
Tämä on totta, mutta eikös siitä päästäkin taas siihen, että mitähän vittiä tällä ketjulla tekee sitten, jos siitä ei ole mitään hyötyä?

EDIT: Succesful troll is succesful  ;D ;D Karjanvarastaja mokoma ei mennyt tosin siihen, harmi sinänsä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.10 - klo 21:58 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1538 : 15.05.10 - klo 09:30 »
Uskoisin tämän koskevan suurinta osaa postauksista, mutta vitutusketju taitaa olla sen yläpuolella, sillä eihän suurimmasta osasta tämän ketjun viesteistä ole paskaakaan hyötyä kenellekkään.
Tämä on totta, mutta eikös siitä päästäkin taas siihen, että mitähän vittiä tällä ketjulla tekee sitten, jos siitä ei ole mitään hyötyä?

Etkö sinä vitun ikiroutainen tavi tajua sitten jättää nämä vitun näsäviisaat välikommenttisi väliin?

http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,24771.1290.html

Sait jo kerran samasta pään aukomisesta banaanit. Ystävällinen neuvo, säästä kanssafoorumistien hermoja ja lopeta trollaus, se vituttaa suunnattomasti.

Poissa Stefan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1539 : 15.05.10 - klo 10:25 »
Tämä on totta, mutta eikös siitä päästäkin taas siihen, että mitähän vittiä tällä ketjulla tekee sitten, jos siitä ei ole mitään hyötyä?

Vitutusketju on yllättävän nerokas keksintö, pääse purkamaan sitä mikä harmittaa, puolituntemattomille ihimisille. Vaikkei siitä olisi kanssafoorumilaisille yhtään mitään hyötyä, niin se on silti erittäin hyödyllistä itse postaajalle, itsea ainakin helpottaa kun pääsee suht 'anonyymisti' purkamaan sydäntään internetin syöveireihin. Voitaisiin kyllä tämäkin hyödytön jauhanta lopettaa, ja antaa tilaa niille, joita vituttaa.

Niin, ja chaoswormin postaukset vituttavat joka kerta entistä enemmän. Vittu.
Ja vielä: Jos sinusta jotkin ketjut ovat hyödyttömiä, niin älä lue niitä, tai lopeta foorumin käyttö kokonaan.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1540 : 15.05.10 - klo 18:41 »
Ja vielä: Jos sinusta jotkin ketjut ovat hyödyttömiä, niin älä lue niitä, tai lopeta foorumin käyttö kokonaan.
Jos sinua vituttaa minun viestini, niin ei kukaan sinuakaan niitä pakota lukemaan.
aka. Awaclus

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1541 : 15.05.10 - klo 19:02 »
Jos sinua vituttaa minun viestini, niin ei kukaan sinuakaan niitä pakota lukemaan.

Tämä on periaatteessa totta mutta käytännössä hyvin vaikeaa, koska sinun on pakko tunkea näppistäsi joka ****n viestiketjuun tällä foorumilla. Foorumeita on vähän nihkeä selailla, jos joutuu joka ikistä topiccia selailemaan käsi back-näppäimellä valmiiina painamaan heti, kun Pyynö-avatar vilahtaa. One-liner viestin kun lukee tahtomattaankin yhdellä silmäyksellä. Suurimmassa osassa aiheita lukee sentään "Uusin viesti kirjoittanut Chaosworm", jolloin ne tietää jättää suosiolla lukematta. Näin lukukelpoiseksi jää varsin pieni osa foorumia, mikä ei mielestäni ole ihan oikein.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa marke

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1542 : 15.05.10 - klo 21:00 »
Harvemmin jaksaa komppailla, mutta omista ajatuksista kirjoittaminen ei yleisesti ottaen kiinosta yhtään ketään. Sen ymmärtää, että on kivaa valittaa ja puhua itsestään, kertoa mielipiteitään jne, mutta se on sisällöllisesti aika köyhää. Eli olis ihan hyvä pyrkiä objektiivisuuteen kirjoituksissaan. Vitutusketjut on erikseen toki, mutta siinäkin sen objektiivisuuden voisi tavallaan säilyttää vaikka siten, että jonkun vitutukseen ei tarvitse sen paremmin kommentoida.

EDIT: On-topic: Kiukuttaa turha jännitys turnauksissa, josta seuraa losseja ja keskittymisen katoamista.
« Viimeksi muokattu: 15.05.10 - klo 21:01 kirjoittanut marke »
Comeback (?)

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1543 : 16.05.10 - klo 18:12 »
EDIT: Succesful troll is succesful  ;D ;D Karjanvarastaja mokoma ei mennyt tosin siihen, harmi sinänsä.

60 päivää porttikieltoa trollauksesta - jos aiheesta on jo kerran porttikiellon saanut, niin pitäisi osata lopettaa. Jos vaihtoja on miehen kanssa kesken, niin tämä on hänen sähköpostinsa:   [email protected]

Poissa marko88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1544 : 17.05.10 - klo 09:00 »
DIO ON KUOLLUT...... R.I.P Ronnie James....

Vitun vittu
Heaven's waiting for you
Just close your eyes and say goodbye
Hearing your pulse go on and on and on...

I've been far away
When I see your face
My hearts burst into fire!
Hearts burst into fire!

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1545 : 17.05.10 - klo 17:30 »
DIO ON KUOLLUT...... R.I.P Ronnie James....

Vitun vittu

Sama. Kylläpä hieno mies meni kuolemaan :(

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1546 : 17.05.10 - klo 18:12 »
DIO ON KUOLLUT...... R.I.P Ronnie James....

Vitun vittu

Sama. Kylläpä hieno mies meni kuolemaan :(

Ei siis lisää loistavaa musiikkia tai uusia Tenacious D leffoja Diolla höystettynä... no jos se Suomi sentäs voittas Slovakian niin ei ois ihan niin huono päivä.  :'(
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Andros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1547 : 17.05.10 - klo 19:55 »
Suomi voitti Slovakian  :'(

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #1548 : 18.05.10 - klo 11:29 »
Ihmiset puhuu mulle jääkiekosta.
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Hopo

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1549 : 18.05.10 - klo 12:08 »
Ihmiset puhuu mulle jääkiekosta.
Tämä kyllä toisinaan vituttaa. Menisivät muualle otsaansa madaltamaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Omni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1550 : 18.05.10 - klo 15:36 »
Vituttaa kun en hankkinut Dark Depthsejä silloin kun ne oli vielä halpoja. Olivat jopa casualwantilla jonkin aikaa, mutta tulin sitten järkiini ja ajattelin, että eihän tolla nyt oikeesti mitään tee... ;D

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1551 : 18.05.10 - klo 21:22 »
Tournament Fraud vituttaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1552 : 18.05.10 - klo 22:33 »
Suomi vs Venäjä, kivat dumarit




Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1553 : 19.05.10 - klo 10:55 »
Magic-artikkeleiden taso tuntuu kovin heikolta nykyään. Pari hassua kirjoittajaa jaksaa tuottaa sisältöä jota jaksaa suunnilleen säännöllisesti lukea, mutta loput on sellaista diipadaapaa että oksat pois.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1554 : 19.05.10 - klo 13:05 »
En edes juuri lue Magic artikkeleita, mutta nekin harvat mitä luen ovat käsittämätöntä paskaa.

Vituttaa myös toimimaton ilmastointi töissä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1555 : 19.05.10 - klo 13:48 »
Vituttaa myös toimimaton ilmastointi töissä.

+1
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Teroin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1556 : 19.05.10 - klo 14:57 »
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa deFreak

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1557 : 19.05.10 - klo 15:06 »
Vituttaa myös toimimaton ilmastointi töissä.

+1

+2

+1 tai +3, riippuen laskutavasta. Ulkona +25 astetta, mutta sisälle jäätyy.

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1558 : 19.05.10 - klo 15:37 »
Vituttaa toi lisätietojen toimittaminen verottajalle. Ja eilen piti olla jo, kun luulin jättöpäivän olevan tänään. :P
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1559 : 19.05.10 - klo 16:01 »
Vituttaa myös toimimaton ilmastointi töissä.

+1

+2

+1 tai +3, riippuen laskutavasta. Ulkona +25 astetta, mutta sisälle jäätyy.

Kämppä on viileä kuin rampon tatska. Ei enää vituta talven hypotermiat.

ps. modo vituttaa
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine