Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290630 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3780 : 30.08.12 - klo 13:03 »
Aijai, että ovat kypsiä neuvoja tuommoiset: "Keksi omia haukkumanimiä vastineeksi." Siis niinku mitä ihmettä?!?

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3781 : 30.08.12 - klo 13:06 »
No ei kaikki voi olla sosiaalisesti yhtä kehittyneitä/kokeneita.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3782 : 30.08.12 - klo 13:38 »
VariSamille:

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3783 : 30.08.12 - klo 14:10 »
Aijai, että ovat kypsiä neuvoja tuommoiset: "Keksi omia haukkumanimiä vastineeksi." Siis niinku mitä ihmettä?!?
Todellakin vakavissaan sanottua. :D Huoh, mutta siis jos sen sietää niin ok hyvä, mutta jos se paska jatkuu jatkumistaan eikä loppua näy, niin pitää asialle ennemmin tai myöhemmin kuitenkin jotain tehdä. Omaa mielenterveyttähän siinä vain lähinnä säästää kun toimii ennemmin. Fyysisen damagen tuottaminen olisi vielä epäkypsempää ja lisäksi muutenkin typerää, joten sanan säilällä iskua sitten, vaikka sitten hieman naiivisti.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3784 : 30.08.12 - klo 14:11 »
Tai sitten vain käyttää sivistyneen keskustelun ihmeellistä voimaa.

Poissa Pepe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3785 : 30.08.12 - klo 14:17 »
Sticks and stones may break my bones...

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3786 : 30.08.12 - klo 14:21 »
Tai sitten vain käyttää sivistyneen keskustelun ihmeellistä voimaa.
Ykkösvaihtoehto toki, jos moinen toimii. VariSamin kertomasta silti jokseenkin arvelisin ettei moinen heihin toimi, sekä veikkaisin myös hänen jo ilmeisen sivistyneenä ihmisenä sitä kokeilleenkin.

Ja nyt tunnen itseni lähestulkoon yhtä ennakkoluuloiseksi kuin aiemmin mainitut vanhemmat kun tulkitsen tuntematta. Noh, enpähän absoluuttisena faktana sanonutkaan.

Sticks and stones may break my bones...
... but names will never hurt me. Uh, osui ja upposi. :D
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3787 : 30.08.12 - klo 15:39 »
but names will never hurt me

Joo, tälläkin foorumilla on ihmisten haukkuminen kielletty varoitusten ja porttarien uhalla ihan huvikseen. Eihän siitä mitään sen kummempaa haittaa olisi, ainakaan Miininin mielestä.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3788 : 30.08.12 - klo 22:03 »
Tällä hetkellä vituttaa pari lapsenmurhaajaa. Täytyy vain toivoa että tässä maassa on vielä oikeus jolla on munaa käyttää rangaistusasteikkoa koko mitaltaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3789 : 31.08.12 - klo 06:27 »
Pokeri on vituttanut koko kesän, joten ei siitä sen enempää kuin viime yön hävitty 4000$ arvoinen 70%:n todennäköisyydellä voitettava hävitty flippi.

Muuten vituttaa Posti. Taas kerran. Ainakin kaksi kuorta taas ollut jo yli viikon matkalla, onkohan "uudet ja tehokkaat" lajittelukoneet taas vauhdissa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Antsi123

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3790 : 31.08.12 - klo 07:50 »
Vituttaa aikanen herätys ja siitä johtuva väsymys. Onneks viikonloppu on tulossa

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3791 : 31.08.12 - klo 23:19 »
Emännän edellisessä asunnossa kerrosta alempana asuneen asukkaan jatkuva uhkailu ja vittuilu ->Ei todisteita, poliisi ei tee mitään. Haluaisin vetää miestä turpaan ->Meikälle linnareissu. Tai ehdonalainen.

THANK YOU SUOMEN OIKEUSLAITOS

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3792 : 01.09.12 - klo 08:49 »
Syksyn huipuksi suunnattu MtG-mökkireissu vaihtuikin 80e vatsatautiin, ja jouduin lähtemään heti seuraavana aamuna hittoon. Missattaksi jäivät mm. sellaiset irrelevantit asiat kuin grillaus ja Chibin taidokkaasti spoileroima jungledraft.

Tällä hetkellä heikottaa ja sisällä ei pysy mikään vedestä ruokaan. Ei nyt mennyt ihan suunnitelmien mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Zwine

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3793 : 01.09.12 - klo 14:29 »
Tällä hetkellä vituttaa pari lapsenmurhaajaa. Täytyy vain toivoa että tässä maassa on vielä oikeus jolla on munaa käyttää rangaistusasteikkoa koko mitaltaan.

Sama vituttaa kovin.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3794 : 02.09.12 - klo 14:34 »
Kuume.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3795 : 02.09.12 - klo 19:00 »
Ei varmaankaan oudoin perhe meillä, mutta silti.
Vieraiden läsnä-olo jätti jälkeensä tupaan minun mielestäni etovaisen hajun, ei sillä että minä siellä koskaan olisin mutta kissaa seuratessani satuin sielläpäin pyrähtämään, pikkusisko on valkoista väriä: rauha kaikkien kanssa. Hän varmaan haluaisi minun tavoin kissan asuvan meillä mutta tekee niin kuin vanhemmat sanovat. Vanhemmat eivät halua kissan asuvan täällä, ukon puoli: tuo punkkeja tauteja yms vaikka meillä on kissa ollut ennenkin. Äidin puoli: kissa hyppää sängylle josta jää karvoja josta ne hakeutuvat persvakoon hänen nukkuessaan (hänen jälkeläisenään: wtf) ja että meillä on jo kani, se riittää, mutta talvellapa kissan sopii tulla tänne koska silloin on kylmä. Tietenkin voimme ruokkia sitä niin kauan kuin se on ulkona.
Tästä vieraiden jättämästä hajusta: minä pyysin pikkusiskoa avaamaan tuvan tuuletusikkunat jotta haju hälvenisi, ovea emme voi avata kissan takia (vanhempien häätämis-ability triggeroi kuusivarpaisen kissan nähdessään) ja sitten ukko tekee interruptin pikkusiskon progressiin, nousee kävelemään ympäriinsä ja minun kysymykseen miksi vastaa että tulee kylmä joten ikkunat kiinni (voi ihme siellä oikeasti haisee.)
Kun joku haluaa tehdä bisnestä ukon kanssa, ukko päättää jutellessa pitääkö tästä tyypistä vaiko ei, ja sen perusteella tekeekö bisnestä vai ei - bisnekseksi voidaan sanoa ''myy tontti'' tai ''anna lupa metsästää tuolla''
Jos minä alan huutamaan jotta huonokuuloinen ukkoparka kuulisi mitään, hän vahingossa saattaa luulla että sain taas raivokohtauksen ja tulee aggressiivisena tramplellä minun luo.
Äiti on kasvis-syöjä eläin ja näin myös käyttäytyy. Ei uskalla olla talon ulkopuolella pimeän aikaan yksin, tarvitsee ajoittain huomiota, haluaisi siivota pois vanhoja rojuja joihin ukko sanoo että ne ovat tärkeitä arvo-esineitä mikä on oikeastaan totta mutta... ne esineet lopulta päätyvät tilantäytteeksi aitaan tai navettaan. No, äiti haluaisi myös tehdä muita juttuja mutta häneltä puuttuu rohkeutta jota hän ei edes itselleen halua.
Pikkusisko.. edelleen haluaa rauhan kaikkien kanssa ja sen lisäksi tarvitsee kannustusta tehdäkseen itse omia juttujaan joskus, jättää tavaroita ''julkisille'' paikoille meidän talossa josta äiti hänelle toistuvasti on asiaa sanonut. On siskolla periytynyt tämä ukolta, hän lukee sanomalehden ja jättää sen tuvan lattialle.
Ja minä...
Haluan että minut jätetään rauhaan. Toisaalta taas haluan että jotakin jännittävää ja suurta ja hullua tapahtuu. Joskus kinuan jotakin vanhemmilta. En pysyisi täysjärkisenä kauan ilman talouspaperia.
Hajuaistini on häiritsevän herkkä. Olen useimmiten omassa huoneessani..
Minä ja vanhemmat juodaan eri kahvia. Oikeastaan kaikilla on vähän toisenlainen ruokavalio.
Tullaan hyvin toimeen, ei huudeta usein toisten päälle ellei tule jotakin ristiriitaa, mutta pientä vittumaista vuorovaikutusta meillä kaikilla on.
...
...taisin tehdä kahvin väärin...

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3796 : 02.09.12 - klo 20:02 »
Äiti on kasvis-syöjä eläin ja näin myös käyttäytyy. Ei uskalla olla talon ulkopuolella pimeän aikaan yksin --

Mitä on tämä kasvissyöjien yleistäminen?
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3797 : 02.09.12 - klo 20:25 »
Äiti on kasvis-syöjä eläin ja näin myös käyttäytyy. Ei uskalla olla talon ulkopuolella pimeän aikaan yksin --

Mitä on tämä kasvissyöjien yleistäminen?

minua saa lyödä turpaan milloin vain

Poissa mtg_96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3798 : 03.09.12 - klo 19:05 »
Vituttaa kun:

- tuli tänään boosterista täyttä kuraa  :'(
-  rahat on vähissä (taas)
-  ei osaa rakentaa kunnon pakkoja
-  häviää ottelun, kun elkkupisteet on 20 mulla ja kaverilla 2
-  pitää mennä kouluun

kiitos...seuraava!

Poissa Enterorrhexis

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3799 : 04.09.12 - klo 01:50 »
Mtg ja naiset, tuo iänikuinen myytti.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3800 : 04.09.12 - klo 09:31 »
Naiset haittaa mtg:tä ja mtg naisia. Se on ihan itsensä kusettamista et pystyis molempia pyörittelemään samaan aikaan.

Poissa Iippa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3801 : 04.09.12 - klo 09:43 »
Naiset haittaa mtg:tä ja mtg naisia. Se on ihan itsensä kusettamista et pystyis molempia pyörittelemään samaan aikaan.

Kantoon kapsahtaa siinä vaiheessa kun ajattelee, että naisia voisi ylipäätään "pyöritellä".

Mitä tuohon ketutukseen tulee, niin vaikka tästä asiasta on naurettava ruikuttaa, niin töihin/kouluun herääminen on ollut järkyttävän vaikeaa kesän jäljiltä. Vaan kunhan pääsee taas itärajalle havumetsien huminaan ja hikisten miesten keskelle lääppimään lappuja, niin kait se elämä taas alkaa hymyilemään.

Poissa Enterorrhexis

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3802 : 04.09.12 - klo 11:41 »
Kappas, vitutukseen johtanut topic poistettiin. No.. Vitutus topicin lähestymistavasta silti häilyy mielen perukoilla.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3803 : 04.09.12 - klo 12:13 »
Kuulkaa, minä ymmärrän miehiä ja naisia. Ja kun on totta että pidän tietyistä puolista molemmissa, kukaan ei vaan tule koskaan olemaan minun iänikuinen kumppani. Näyttää aika selvältä.

Naisten huonot puolet: haluavat tehdä asumuspaikan kanssa jotakin joka on hirveä kipu miehelle pyllyssä, valittavat liikaa pienistä asioistaan
Miesten huonot puolet: ujo, ''täynnä salaisuuksia'', naisessa iskee helposti mustasukkaisuus/haluaa olla tämän kanssa liian paljon

Osuinko oikeaan?
Tosi surullinen juttu.
Ei tehdä tästä topiccia jooko.

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3804 : 04.09.12 - klo 12:28 »
Kuulkaa, minä ymmärrän naisia.

Tässä on yksi elämän suurista valheista.

Vituttaa kun ei hyppytuntia voi viettää rauhassa
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3805 : 04.09.12 - klo 12:40 »
Ei ole tämä valhe. Olin joskus itsekin nainen, joten tottahan minä ymmärrän!
Älkää ottako tuota ^ liian kirjaimellisesti, ettehän. Lopetin ihmisyydenkin.

Valehtelu on väärin.

Poissa Dark Knight

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3806 : 04.09.12 - klo 12:40 »
Kuulkaa, minä ymmärrän naisia.

Tässä on yksi elämän suurista valheista.

Vituttaa kun ei hyppytuntia voi viettää rauhassa
Eipä tuo mikään valhe ole. Jos viettää tarpeeksi aikaa naisten kanssa ja keskustelee naiseudesta, niin kyllä naisen ajatuskulkua alkaa vähitellen ymmärtää paljon paremmin.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3807 : 04.09.12 - klo 12:44 »
Kuulkaa, minä ymmärrän naisia.

Tässä on yksi elämän suurista valheista.

Vituttaa kun ei hyppytuntia voi viettää rauhassa
Eipä tuo mikään valhe ole. Jos viettää tarpeeksi aikaa naisten kanssa ja keskustelee naiseudesta, niin kyllä naisen ajatuskulkua alkaa vähitellen ymmärtää paljon paremmin.

Täälläpäin kulkee paljon sellaisia naishenkilöitäkin jotka sanovat etteivät ymmärrä aina naisia. Tajuan toki pointtisi.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Goat of Yuggoth

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #3808 : 04.09.12 - klo 13:46 »
Kappas, vitutukseen johtanut topic poistettiin. No.. Vitutus topicin lähestymistavasta silti häilyy mielen perukoilla.

Pyysin poistamaan kun alko vaan vituttamaan itteeki.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3809 : 05.09.12 - klo 13:02 »
Se jätkä ei ole tästä maailmasta ja kaikki arvailee väärin  :(