Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290604 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa J-Ohraaho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6210 : 21.03.15 - klo 18:53 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Olen sitä mieltä, että kaikkien sanomisia sopii ja täytyy kyseenalaistaa riippumatta siitä omaako ihminen auktoriteettia eli ei. Tämä koko homma on vaan lähtenyt niin lapasesta et ei hyvää päivää. Miten voi noin pieni asia vaikuttaa niin saakelin hankalalta - molemmin puolin.
Tarkoitan ylilyöntejä koko keskustelussa, niin puolesta kuin vastaan ihmisillä. Tuomarien perustelut näen hyvinä siinä suhteessa, että ne perustellaan wotcin "tiukentuneella" linjalla. Lopun kaiken on mun mielestä aivan sama pääsenkö pelaamaan noilla tokeneilla eli en. Aivan sama, kunhan pääsee pelaamaan mätkyä. Tästä asiasta on vaan muodostunut mun mielestä tarpeettoman iso asia. Tuo nyt ei kuitenkaan ole se isoin osa tätä helevatan peliä :)

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6211 : 21.03.15 - klo 19:54 »
Snickers.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Samulai

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6212 : 21.03.15 - klo 21:03 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Kuinka hyvin pärjäsit armeijassa?

Kun viimeksi tarkistin, armeijassa harjoitellaan sellaisia tilanteita varten joihin ei haluta joutua. Eli rauhan aikana ei pidä toimia kuin sodan aikana.

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6213 : 21.03.15 - klo 21:14 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Kuinka hyvin pärjäsit armeijassa?

Kun viimeksi tarkistin, armeijassa harjoitellaan sellaisia tilanteita varten joihin ei haluta joutua. Eli rauhan aikana ei pidä toimia kuin sodan aikana.

Kyllä sen armeijan tarkoitus on myös kouluttaa ihan normaalia elämää varten. Esimerkiksi nielemään turha ylpeys ja tottelemaan auktoriteettejä, silloin kun siitä ei ole turhaa haittaa. Auttaa mm. työelämässä yllättävän paljon vielä tänäkin päivänä.

Poissa Roinisto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6214 : 21.03.15 - klo 22:07 »
Kinaaminen ihan vaan kinaamisen takia.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6215 : 21.03.15 - klo 22:28 »

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6216 : 21.03.15 - klo 22:54 »
Eiköhän joku pahoita mielensä tuostakin.

Poissa Uthen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6217 : 22.03.15 - klo 15:48 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Kuinka hyvin pärjäsit armeijassa?

Kun viimeksi tarkistin, armeijassa harjoitellaan sellaisia tilanteita varten joihin ei haluta joutua. Eli rauhan aikana ei pidä toimia kuin sodan aikana.

Kyllä sen armeijan tarkoitus on myös kouluttaa ihan normaalia elämää varten. Esimerkiksi nielemään turha ylpeys ja tottelemaan auktoriteettejä, silloin kun siitä ei ole turhaa haittaa. Auttaa mm. työelämässä yllättävän paljon vielä tänäkin päivänä.

Armeijassa oppii korkeintaan että nyt on tosi kiire että voi muualla odottaa...
Selkeneekin moni asia täällä huomattavasti kun huomaa että Preussilainen kasvatus on voimissaan

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6218 : 22.03.15 - klo 16:38 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Kuinka hyvin pärjäsit armeijassa?

Kun viimeksi tarkistin, armeijassa harjoitellaan sellaisia tilanteita varten joihin ei haluta joutua. Eli rauhan aikana ei pidä toimia kuin sodan aikana.

Kyllä sen armeijan tarkoitus on myös kouluttaa ihan normaalia elämää varten. Esimerkiksi nielemään turha ylpeys ja tottelemaan auktoriteettejä, silloin kun siitä ei ole turhaa haittaa. Auttaa mm. työelämässä yllättävän paljon vielä tänäkin päivänä.

Armeijassa oppii korkeintaan että nyt on tosi kiire että voi muualla odottaa...
Selkeneekin moni asia täällä huomattavasti kun huomaa että Preussilainen kasvatus on voimissaan


(click to show/hide)

Itse koin intin hyödyllisenä kokemuksena, mutta taisin olla väärässä.

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6219 : 22.03.15 - klo 17:57 »
5-0 ja sitten citadel siege

Kenen idea oli printata tälläinen lappu tällä rariteetilla?

Poissa deviant

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6220 : 22.03.15 - klo 18:09 »
5-0 ja sitten citadel siege

Kenen idea oli printata tälläinen lappu tällä rariteetilla?

Itsehän hävisin 16 gamea mind twistiin MEIII:ssa, enkä koskaan sitä itse avannut.
Ei tunnu missään nää khansin "pommit".
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6221 : 22.03.15 - klo 18:13 »
5-0 ja sitten citadel siege

Kenen idea oli printata tälläinen lappu tällä rariteetilla?

Kenen idea oli printata 80% FRF:n rareista kyseisellä rariteetilla?
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6222 : 23.03.15 - klo 10:41 »
Ilahdutus-ketjusta bongattua:

Vitutusketjun loistavat armejakommentit.. Hyvät aamunaurut sai.

Itseäni ne lähinnä vitutti, miinus Samulai jonka karkea yleistys - kaikkien muiden karkeiden yleistysten seassa - oli lähimpänä sitä mistä jäykän hierarkisessa linjaorganisaatiosta ylipäätään on toiminnallisesti kysymys.
"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6223 : 24.03.15 - klo 11:45 »
Kaikki armeijassa auktoriteettiuskoon tulleet saavat kevein mielin luopua pajunkissojen keräilystä - itseohjautuvammat yksilöt joutuvat kärvistelemään omin avoin tehtävän päätöksen murskaavan ikeen alla.
"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6224 : 24.03.15 - klo 13:39 »
EDH:n sääntömuutos.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa de-layer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6225 : 24.03.15 - klo 16:17 »
Ainut mitä jäi käteen armeijan "teemme sinusta miehen"-prosessin jälkeen oli vastuun suuri välttely, eli nakkien väistely. Lisäksi leirillä saattaa syödä päivässä laatikollisen Jacky-vanukkaita ja että tetsari imee täysin varustein ainakin kaks pakettia digestive-keksejä.

Ottakaahan iisisti. Kenenkään punkkaa ei saa enää räjäyttää, koska yhyy.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6226 : 24.03.15 - klo 20:12 »
Ainut mitä jäi käteen armeijan "teemme sinusta miehen"-prosessin jälkeen oli vastuun suuri välttely, eli nakkien väistely. Lisäksi leirillä saattaa syödä päivässä laatikollisen Jacky-vanukkaita ja että tetsari imee täysin varustein ainakin kaks pakettia digestive-keksejä.

Ottakaahan iisisti. Kenenkään punkkaa ei saa enää räjäyttää, koska yhyy.

Itselle jäi intistä ihan hyvä fiilis. Se on asenteesta kiinni että hajoaako pää metsässä vai ei.

Se oli tietysti sitä aikaa kun intissä oli vielä jotain järkeä. Nykyään on niin tissiposkien silittelyä että oksat pois. Tuvassa saa olla niin monta sähkölaitetta kuin haluaa. Ei saa enää pitää ryhmäkuria. Iltavapaille pääsee joka päivä ihan alusta alkaen, eikä vasta valan jälkeen kerran viikossa. Ei tarvitse enää edes pinkkojan tehdä. Mennyt ihan pelleilyksi koko touhu...


Poissa Lorttopena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6227 : 25.03.15 - klo 08:21 »
Darknetti ja koko vitun tor!
Kovempaa paskaa näkee ilttiksen sivuilta ja voi lukea kaksplussan-keskustelupalstalta..

(click to show/hide)
tietoja sinusta ei voi olla tyhjä

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6228 : 25.03.15 - klo 10:39 »
Hylsyjen heittely.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Corpseriuz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6230 : 25.03.15 - klo 17:53 »
Verkkokauppa.com

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6231 : 25.03.15 - klo 23:44 »
Eniten vituttaa kaikki. Angst.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa SalaHyena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6232 : 27.03.15 - klo 01:16 »
Syanoakrylaatti. Puuvilla. Jos joku ei ole tästä kuullut niin en minäkään ennen tätä päivää.
Kivaa oli(tm)
(click to show/hide)
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6233 : 27.03.15 - klo 09:36 »
En tiedä onko tämä vitutusasia vai niin surkuhupaisaa että kuuluisi ilahdutusketjuun:

Nvidia 25K PRO/AM Hearthstone -turnaus ja sen ongelmat:

-Amatööripuolella 8 kierrosta swissiä, 14762 pelaajaa ja cut to top 16. Ainut vaan että kahdeksan rundin jälkeen on 58 pelaajaa 8-0. Tiebreakereita ei ole muuten kerrottu.
-Pro-turnauksen Twitch-stream lopetettiin kesken matsin ja Nvidian kanavalla näytettiin sen sijaan kun random CS-pelaaja tappaa botteja ilman asetta.
-Amatööriturnauksen matsideadlinen aikaan koko turnaussivusto kyykkäsi totaalisesti sekä Euroopan matsiaikaan (8k pelaajaa) että Amerikan matsiaikaan (5k pelaajaa).
-Kaikki tuolle ajalle määrätyt matsit (arviolta 90% kaikista) on nyt siirretty uudelleen pelattavaksi seuraavan kahden viikon aikana.
-Lisäbonuksena turnausfoorumilla valtaosa pelaajien kysymyksistä on "miten pelaan toista pelaajaa vastaan", "miten tää Conquest-formaatti toimii", "jos ilmoitan kolme classia pitääks mun pelata vaan kolmella dekillä".
« Viimeksi muokattu: 27.03.15 - klo 09:41 kirjoittanut tutka »
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa aaglo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6234 : 27.03.15 - klo 12:05 »
Tänäänkään ei pääse (henk.koht.syist.) Poroon pelaamaan modernia.

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6235 : 28.03.15 - klo 09:53 »
Nyt koen, että on lupa sanoa että vitun vittu kun osasin tulla "oikeaan" aikaan kipeäksi :/ Enpä olis halunnukkaan pelaamaan Modern Champseihin...
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6236 : 29.03.15 - klo 05:34 »
Pokeri. Big time.

Miksi pitää osata niin hyvin että voittaa. Mutta runnata niin huonosti että ei tarpeeksi  :(
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Demppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6237 : 29.03.15 - klo 07:38 »
Kellojen siirtely.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6238 : 29.03.15 - klo 12:07 »
Lainaus
Hi, I request this because my method of packaging is always the same(more that 400 sales) and never got any complain. The cards arrived perfectly fine with no problems so the packaging worked as expected.

Sleevet kahden kalleimman kortin päällä, ylisuuri kuori ja kusinen A4:n pala taitettu hätäisesti korttien päälle. Olis nyt käyttänyt pahvia tai jotain saatana. >:(

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6239 : 30.03.15 - klo 07:23 »
Kuningaspari vastaan seiskapari. Riveriltä seiska, toki kymppitonnin potissa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url