Poromagia

Kirjoittaja Aihe: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.  (Luettu 3600 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zirenda

SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« : 01.01.11 - klo 14:00 »
Teki mieli päästä draftaamaan, ja koska alkuvuosi on hyvin typepainotteista, ajattelin pistää pystyyn draftin itse. Heitetään nyt hatusta jotain infoa:

Aika: 10.1 Maanantai klo 17.00. Pyritään aloittamaan heti viideltä, ja aikaisemminkin saa tulla.
Paikka: Three Beers Turun Ylioppilaskylän kupeessa
Muuta: Jokainen tuokoon 4 pussia SoM:ia paikalle, joista yksi pooliin ja siitä voittajille jaellaan pusseja päähänpistojeni mukaan. Ottakaa mukaan paikalle kynä ja pieni pala paperia, sillä julistan, että raretusta ei harrasteta tässä draftissa. Taso paranee, ja ei voi käydä niin, että avaa Venserin ja Kothin foilikkaana ja joutuu passaaamaan toisen. Jokainen kirjoittaa lapulle ne kortit avaamistaan pusseista, jotka haluaa pitää, ja lopuksi kyseiset laput annetaan asianomaisille, mikäli he ovat ne passaanneet draftin aikana.

Tällä hetkellä osallistujia kuusi: Minä, EssEss, Bassoveikka, Anrix, Kannibaali Korppu, Peldzi ja Wuf. Lisää porukkaa vaan mukaan! Ainakin vielä yksi niin vältetään vapaakierrokset. Näillä näkymin joka tapauksessa turnaus pidetään.
« Viimeksi muokattu: 08.01.11 - klo 14:44 kirjoittanut Zirenda »

Poissa EssEss

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #1 : 02.01.11 - klo 13:26 »
Mukana ollaan.

Poissa Bassoveikka

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #2 : 03.01.11 - klo 01:31 »
Joo, taidan olla minäkin pääsemässä.

Poissa Anrix

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #3 : 03.01.11 - klo 12:23 »
Jos joku saa minulle jostain edulliset boosterit(ei jaksa itse alkaa niitä nyt tilailemaan) ja ei muita esteitä tule, niin voisin ehkä jopa olla tulossa.. Pääseepähän ainakin häviäjien päätä valloittamaan, kun ei tuota draftikokemusta ole:P

Poissa Zirenda

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #4 : 03.01.11 - klo 14:07 »
Jos joku saa minulle jostain edulliset boosterit(ei jaksa itse alkaa niitä nyt tilailemaan) ja ei muita esteitä tule, niin voisin ehkä jopa olla tulossa.. Pääseepähän ainakin häviäjien päätä valloittamaan, kun ei tuota draftikokemusta ole:P
Tilaan netistä hintaan 2,7 per pussi, eli jos tilaan omieni lisäksi sulle neljä, niin sulle tulee maksettavaksi 4*2,7 plus puolet euron posteista yht 11,3 tai jotain sinne päin. Jos kiinnostaa pusseja tähän hintaan tilata, ilmoittele pikimmiten niin teen tilauksen, jotta ehtivät sitten ajoissa. Netissä tilattaessa kuitenkin pari päivää aina menee.

Poissa Anrix

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #5 : 03.01.11 - klo 15:09 »
Jos joku saa minulle jostain edulliset boosterit(ei jaksa itse alkaa niitä nyt tilailemaan) ja ei muita esteitä tule, niin voisin ehkä jopa olla tulossa.. Pääseepähän ainakin häviäjien päätä valloittamaan, kun ei tuota draftikokemusta ole:P
Tilaan netistä hintaan 2,7 per pussi, eli jos tilaan omieni lisäksi sulle neljä, niin sulle tulee maksettavaksi 4*2,7 plus puolet euron posteista yht 11,3 tai jotain sinne päin. Jos kiinnostaa pusseja tähän hintaan tilata, ilmoittele pikimmiten niin teen tilauksen, jotta ehtivät sitten ajoissa. Netissä tilattaessa kuitenkin pari päivää aina menee.

Laita vaan tulemaan, ni pääsee draftaamaan ja voittajaa tukemaan:P

Poissa Kannibaali Korppu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Member of Team Nassikka
Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #6 : 04.01.11 - klo 13:46 »
Mukana ollaan :D
Kavu tykkää, kun sillä ajetaan.

Poissa Peldzi

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #7 : 05.01.11 - klo 00:37 »
Jeez, oon mukana kanssa.

Poissa Anrix

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #8 : 05.01.11 - klo 11:20 »
Eli nyt on jo se 6 ilmoittautunutta, jolloin draftin voi pitää? Nyt voisi alkaa äänestää, missä drafti pidetään ja itse annan ääneni trebbarille sijaintinsa perusteella.

Poissa Zirenda

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #9 : 05.01.11 - klo 18:02 »
Trepari on kova sana.

Poissa Peldzi

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #10 : 05.01.11 - klo 20:49 »
Trebsiin vaan, en pidemmälle ehdikkään :)

Poissa EssEss

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä/Kertussa 10.1.
« Vastaus #11 : 06.01.11 - klo 00:21 »
Trebs!

Poissa Zirenda

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #12 : 06.01.11 - klo 00:27 »
Okei, neljä äänesti Treparia joten paikka on se.

Poissa wof

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #13 : 08.01.11 - klo 12:52 »
Mukana myös, trebari sopii mainiosti mullekin.

Poissa Zirenda

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #14 : 08.01.11 - klo 14:42 »
Ilmoitusluontoinen asia tähän väliin:

Ottakaa mukaan paikalle kynä ja pieni pala paperia, sillä julistan, että raretusta ei harrasteta tässä draftissa. Taso paranee, ja ei voi käydä niin, että avaa Venserin ja Kothin foilikkaana ja joutuu passaaamaan toisen. Jokainen kirjoittaa lapulle ne kortit avaamistaan pusseista, jotka haluaa pitää, ja lopuksi kyseiset laput annetaan asianomaisille, mikäli he ovat ne passaanneet draftin aikana. Ainakin yksi vielä mukaan, niin ei tule kenellekään byetä :P

Poissa Sephiron

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #15 : 10.01.11 - klo 01:13 »
Minulta loppuu yliopisto 17.30, ja tulen sen jälkeen trepsiin pelailee HL, go:ta ja treidailemaan, mikäli teitä on pariton määrä ja jaksatte odottaa, voin tulla draftiin mukaan.
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa EssEss

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #16 : 11.01.11 - klo 12:57 »
Oli kyllä mukavaa pitkästä aikaa draftailla. Mun puolesta voitaisiin ottaa uusiksi tässä lähiaikoina, jos vain löytyy tarpeeksi halukkaita.

Poissa Rhaderis

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #17 : 11.01.11 - klo 14:13 »
Avasko joku jotain herkkuja?  :)  Aika ankea setti tuo SoM mun mielestä. Besiegediä odotellessa..

Poissa EssEss

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #18 : 11.01.11 - klo 14:33 »
Kyl siellä ainakin yks Koth avattiin.. Mut eipä varmaan muuta ihan herkkua. Eipä tossa SoM:issa mitään hirveän herkkuja lappuja ole, mut on se kyllä mahtava draftattava sarja. :D

Poissa Rhaderis

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #19 : 11.01.11 - klo 15:02 »
No en väitä vastaan kyllä  :P Blokkina draftattuna myöhemminki varmaan kova juttu. Ite lopetin Mtg:n viimeks ku Mirrodin oli julkastu, mut ny on artifaktihäslinkiä tullu vedettyä sit senki edestä!  ;D

Millane draftaus toi ykkössijan?

Poissa Anrix

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #20 : 11.01.11 - klo 15:37 »
Itsehän siis avasin sen kothin sekä lisäksi mustan dragonin ja ratchet bombin. Voittajasta en tiedä, kun lähdin ennen vikaa kierrosta pois surkean pelini johdosta:P Tosin eipä noilla avauksilla paljoa haittaa;) Sain vissiin liian hyvät/arvokkaat raret, jolloin meni pasmat sekaisin koko omasta draftista:D

Poissa Rhaderis

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #21 : 11.01.11 - klo 16:14 »
Heh! Commoneilla ne pelit yleensä viedään  :P

Poissa Bassoveikka

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #22 : 12.01.11 - klo 23:03 »


Millane draftaus toi ykkössijan?

Olisiko ollut G/W metarlcraft yhdellä isolla wurmilla, elffeillä (Ezuri, Renegade Leader) ja kevyellä poisonilla. 3 x Ichorclaw Myr ja 2 x Corpse Cur löytyivät ainakin.

Poissa Peldzi

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #23 : 13.01.11 - klo 00:50 »
Tässähän tämä lista, kun joku sitä kaipaili:

1x Copper Myr
3x Ichorclaw Myr
3x Carapace Forger
1x Myr Smith
3x Sylvok Replica
1x Ezuri, Renegade Leader
2x Corpse Cur
1x Ezuri's Brigade

2x Sylvok Lifestaff
1x Infiltration Lens
2x Glinthawk Idol
1x Contagion Clasp
1x Revoke Existence
1x Slice In Twain
1x Untamed Might

10x Forest
6x Plains

Sidellä oli vielä kaikenlaista tavaraa, mutta ei tainnut olla tarvetta sidettää missään vaiheessa.

Poissa Rhaderis

Vs: SoM Draft Turun Three Beersissä 10.1.
« Vastaus #24 : 13.01.11 - klo 13:40 »
Tämä selvä  :)

Ite en oo infektiä miksannu normidamagen kans ku on sellane tuntuma et pitää lyödä kaveriin enemmän ku 20pts että voittaa.
Ainaki viime draftis otin mieluusti vastustajan infektiäijist poisonia ja normiukkeleist lifelossia, ja kumpaaka en saanu "tarpeeks"  ;D