Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.  (Luettu 16577 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KukistajA

Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« : 23.01.10 - klo 14:30 »
29.5 Legacy. Hinta 10€, alkaa klo. 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin. Samaan aikaan myymälässä on lautapelilauantai, joka rajoittaa pelitilan kokoa. Mukaan mahtuu 19 pelaajaa, periaatteella first come, first served. (Turnaus ei ole nettimyynnissä, eli ei ennakkoilmoittautumista.)

5.6 Saksalaista Highlanderiä. Hinta 10€, alkaa klo. 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.

12.6 Standard. Hinta 10€, alkaa klo 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin. Testailua SM:iin / PTQ:lle.

13.6 PTQ Amsterdam. Standard, alkaa klo. 11.00. Hinta 10€. Voittaja saa siis matkarahaa osallistumismaksuista riippuvan määrän. Kaikki osallistumismaksut jaetaan kuitenkin matkarahana (miinus verot), jaossa ei ole mitään sääliboostereita top kasille, paitsi jos pelaajia tulee aivan älyttömästi (60+ tms).

19.6 Archenemyn julkaisuturnaus. Lisäinfoa tippuu myöhemmin / löytyy safen sivuilta jahka kerkeävät sitä sinne päivittämään.

26.6 Juhannus. Alkaa joskus perjantai-iltana, maksaa luultavasti ihan älyttömästi.

3.7 Saksalaista Highlanderiä. Hinta 10€, alkaa klo 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.

10.7 M11 Prellu, sealedia. Hinta 25€, alkaa klo. 11.00.

11.7 M11 Prellu, sealedia. Hinta 25€, alkaa klo. 11.00.

16-18.7 MtG SM. Meillä ei MtG turnaustoimintaa ko. viikonloppuna.

Näiden lisäksi keskiviikkoisin pelailemme standardia, ja perjantaisin FNM booster draftia.
« Viimeksi muokattu: 03.06.10 - klo 23:11 kirjoittanut KukistajA »
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #1 : 23.01.10 - klo 15:23 »
Oisko PTQ:n ja SM-karsinnan lisääminen kalenteriin mitään?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #2 : 23.01.10 - klo 17:26 »
Oisko PTQ:n ja SM-karsinnan lisääminen kalenteriin mitään?

Ois, jännittävä huomio :)

EDIT: Fiksaan tuossa päivän päätteeksi.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #3 : 23.01.10 - klo 20:45 »
13.2 Legacy. Hinta 10€, alkaa klo. 11.00. Viime hetken hitsaukset ennen Madridin GP:tä. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.

 :'( Joensuussa myös legacyä kyseisenä päivänä. No, tuskin tämmöinen pieni susirajan turnaus jaksaa pääkaupungista asti vetää porukkaa
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Big Boss

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #4 : 31.01.10 - klo 20:35 »
Tänään sitten oli WorldWake prelikka turnaus, enkä voittanut kuin yhden kaikista otteluistani, kiitos surkean boosteri sisällön takia. Pelit olivat ihan jänniä, ja jotkin otteluni olivat ihan mukavan tasaväkisiä. Silti kaksi asiaa jäi mieleeni kiusaamaan:

2. otteluni. Kun voitin ensimmäisen täpärästi voitetun ottelun jälkeen, en ollut huomannut että olin ottanut hänen korttinsa vahingossa omaan deckiini (paralyzing graspin), sillä siinä oli samat liivit kuin omassa deckissäni ja värikin oli oman pakkani värinen (pelasin puna-, viher-, sinipakalla).

No kun olin hävinnyt 1. pelin toisessa ottelussani, en vieläkään ollut huomannut ylimääräistä korttia pakassani. Vasta toisessa pelissä kun olimme mullikoimassa, huomasin kädessäni tämän kortin ja pyysin tuomaria katsomaan mitä tehdä. Tuomari selitti jotain, että häviän sen pelin ja samalla koko ottelun, vaikka peliä ei edes kunnolla ehditty aloittaa ja hän otti tämän kortin ja meni etsimään kortin oikeaa omistajaa. Melko pian hän huomasi ettei omistajaa ollut paikalla, koska oli jo pudonnut ottelusta ja lähtenyt. Niinpä sain pitää tämän kortin, joka aiheutti minulle jo tarpeeksi harmia.

Toinen asia joka jäi mieltäni kiusaamaan oli saamani varoitus:

Olin pelannut Goblin Bushwhackeriin Explorer's Scoutin, ja lähtenyt hyökkäämään sillä vastustajaan. Olin jo katsonut pakan päälimmäisen kortin kun vastustajani ilmoitti hiukan tuohtuneena tuhoavansa korttini jollain mustalla kortilla ennen kuin olin ryhtymässä hyökkäämään Goblinillani. Tuomaria pyydettiin paikalle, ja minut määrättiin sekoittamaan pakkani uudelleen. Tämä ei vielä harmittanut minua, mutta sitten tuomari antoi minulle varoituksen hätiköinnistä, josta olin hiukan hämilläni. Sainko varoituksen nyt äskeisestä rikkeestä vai pitikö hän minua siellä muuten vain häirikkönä?

Että sillä tavalla. Uudet saamani kortit eivät tuoneet kummempia parannuksia "oikeaan pakkaani". Sain yllättävän paljon erikoislandeja kuten Stirrin Wildwood, Halimar Depths, Turntimber Grove, Jwar Isle of Refuge, kaksi Teetering Peaksia ja Khalni Gardenia.

Rareina sain vain Amulet of Vigor, Sphinx of Jwar Isle, Luminarch Ascension, Chandra Ablaze ja Terra Eternal.
lol

Poissa Retardi

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #5 : 31.01.10 - klo 21:41 »
No kun olin hävinnyt 1. pelin toisessa ottelussani, en vieläkään ollut huomannut ylimääräistä korttia pakassani. Vasta toisessa pelissä kun olimme mullikoimassa, huomasin kädessäni tämän kortin ja pyysin tuomaria katsomaan mitä tehdä. Tuomari selitti jotain, että häviän sen pelin ja samalla koko ottelun, vaikka peliä ei edes kunnolla ehditty aloittaa

"Peli" on tavallaan alkanut heti kun edellinen peli on loppunut, eli koska sait rangaistuksena game lossin niin se tulee voimaan "heti kuin mahdollista" matsin ollessa vielä kesken kärsit rangaistuksen heti eli häviät meneillään olevan pelin.

Lainaus
Toinen asia joka jäi mieltäni kiusaamaan oli saamani varoitus:

Olin pelannut Goblin Bushwhackeriin Explorer's Scoutin, ja lähtenyt hyökkäämään sillä vastustajaan. Olin jo katsonut pakan päälimmäisen kortin kun vastustajani ilmoitti hiukan tuohtuneena tuhoavansa korttini jollain mustalla kortilla ennen kuin olin ryhtymässä hyökkäämään Goblinillani. Tuomaria pyydettiin paikalle, ja minut määrättiin sekoittamaan pakkani uudelleen. Tämä ei vielä harmittanut minua, mutta sitten tuomari antoi minulle varoituksen hätiköinnistä, josta olin hiukan hämilläni. Sainko varoituksen nyt äskeisestä rikkeestä vai pitikö hän minua siellä muuten vain häirikkönä?

Tämä on monille uusille turnauspelaajille tyypillinen ongelma, et ole asian kanssa yksin. Kavereiden kanssa pelatessa asioita tehdään yleensä 'puolihuolimattomasti' ja 'vähän sinne päin', turnauksissa taas tulisi tehdä asiat selvästi ja ilmoittaa vastustajalle aikeistaan mahdollisimman selkeästi. Tuossa kyseisessä tilanteessa tilanne olisi voinut edetä esim. siten että ilmoitat vastustajalle "haluaisin hyökätä" jolloin vastustaja voi halutessaan tuhota ukkosi tai tehdä muita asioita (esim. täpätä niitä), jos vastustaja ilmoittaa että hyökkääminen on hänen puolestaan ok, voit nyt ilmoittaa hyökkääväsi esim. kyseisellä Bushwhackerilla ja samalla Explorer's Scopen ability menee stäkkiin (ja sieltä aikanaan resolvaa, sitä ei enää voi estää tuhoamalla hyökkäävää äijää), tässä vaiheessa sitten vilkuilet pakkasi päällimmäistä korttia ja kaikki ovat toivottavasti tyytyväisiä :).

Eli kannattaa tosiaan kommunikoida vastustajan kanssa mahdollisimman selvästi ja tehdä asiat mielummin hieman rauhallisemmin kuin liian hätiköiden niin pelitilanne pysyy molemmille selvänä ja tuollaisilta väärinkäsityksiltä/turhilta varoituksilta säästytään (lisäksi sitä saattaa pelata itsekin paremmin kun keskittyy).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #6 : 31.01.10 - klo 21:57 »
Magic Infraction Procedure Guide, kohta Deck Error — Deck/Decklist Mismatch:

"[...]Players in Limited tournaments that do not feature decklists may change the configuration of their deck between matches. They may still commit this infraction if they have cards from another player’s deck shuffled into their deck [...] Penalty: Regular - Warning"

Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nastaboi

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #7 : 31.01.10 - klo 23:43 »
Magic Infraction Procedure Guide, kohta Deck Error — Deck/Decklist Mismatch:

"[...]Players in Limited tournaments that do not feature decklists may change the configuration of their deck between matches. They may still commit this infraction if they have cards from another player’s deck shuffled into their deck [...] Penalty: Regular - Warning"


Suomeksi: Saamasi rangaistus rikkeestäsi oli liian tiukka. Myönnän virheeni, ja toivon, että tästä seurannut mielipaha ei estä tulemasta jatkossa turnauksiin. Heikoksi puolustuksekseni voisin sanoa, että Penalty Guidea ei ollut helposti saatavilla paikallisen internetyhteysongelman vuoksi.

Täsmennetään vielä: saamasi varoitus tuli siis rikkeestä "looking at extra cards", eli ehdit katsoa pakan päällimmäisen kortin ennen, kuin olit siihen oikeutettu. Vaikka tämä tapahtui vahingossa eikä kukaan epäile sinun huijaavan, saatat tällaisen virheen ansiosta kuitenkin saada ansaitsematonta etua, minkä vuoksi turnauspeleissä näihin puututaan. Varoituksilla sinänsä ei ole kummempia seuraamuksia, ellei niitä kerää useita samasta rikkeestä ja saman turnauksen aikana. Ja vielä: tällä tasolla kyseisestä rikkeestä annetaan ensin pelkkä huomautus, jota ei kirjata mihinkään ylös. Eli vaikka käytin vahingossa sanaa varoitus, en kirjannut sitä turnauksen tietokantaan.
« Viimeksi muokattu: 31.01.10 - klo 23:46 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Big Boss

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa.
« Vastaus #8 : 01.02.10 - klo 12:06 »
No kun olin hävinnyt 1. pelin toisessa ottelussani, en vieläkään ollut huomannut ylimääräistä korttia pakassani. Vasta toisessa pelissä kun olimme mullikoimassa, huomasin kädessäni tämän kortin ja pyysin tuomaria katsomaan mitä tehdä. Tuomari selitti jotain, että häviän sen pelin ja samalla koko ottelun, vaikka peliä ei edes kunnolla ehditty aloittaa

"Peli" on tavallaan alkanut heti kun edellinen peli on loppunut, eli koska sait rangaistuksena game lossin niin se tulee voimaan "heti kuin mahdollista" matsin ollessa vielä kesken kärsit rangaistuksen heti eli häviät meneillään olevan pelin.

Lainaus
Toinen asia joka jäi mieltäni kiusaamaan oli saamani varoitus:

Olin pelannut Goblin Bushwhackeriin Explorer's Scoutin, ja lähtenyt hyökkäämään sillä vastustajaan. Olin jo katsonut pakan päälimmäisen kortin kun vastustajani ilmoitti hiukan tuohtuneena tuhoavansa korttini jollain mustalla kortilla ennen kuin olin ryhtymässä hyökkäämään Goblinillani. Tuomaria pyydettiin paikalle, ja minut määrättiin sekoittamaan pakkani uudelleen. Tämä ei vielä harmittanut minua, mutta sitten tuomari antoi minulle varoituksen hätiköinnistä, josta olin hiukan hämilläni. Sainko varoituksen nyt äskeisestä rikkeestä vai pitikö hän minua siellä muuten vain häirikkönä?

Tämä on monille uusille turnauspelaajille tyypillinen ongelma, et ole asian kanssa yksin. Kavereiden kanssa pelatessa asioita tehdään yleensä 'puolihuolimattomasti' ja 'vähän sinne päin', turnauksissa taas tulisi tehdä asiat selvästi ja ilmoittaa vastustajalle aikeistaan mahdollisimman selkeästi. Tuossa kyseisessä tilanteessa tilanne olisi voinut edetä esim. siten että ilmoitat vastustajalle "haluaisin hyökätä" jolloin vastustaja voi halutessaan tuhota ukkosi tai tehdä muita asioita (esim. täpätä niitä), jos vastustaja ilmoittaa että hyökkääminen on hänen puolestaan ok, voit nyt ilmoittaa hyökkääväsi esim. kyseisellä Bushwhackerilla ja samalla Explorer's Scopen ability menee stäkkiin (ja sieltä aikanaan resolvaa, sitä ei enää voi estää tuhoamalla hyökkäävää äijää), tässä vaiheessa sitten vilkuilet pakkasi päällimmäistä korttia ja kaikki ovat toivottavasti tyytyväisiä :).

Eli kannattaa tosiaan kommunikoida vastustajan kanssa mahdollisimman selvästi ja tehdä asiat mielummin hieman rauhallisemmin kuin liian hätiköiden niin pelitilanne pysyy molemmille selvänä ja tuollaisilta väärinkäsityksiltä/turhilta varoituksilta säästytään (lisäksi sitä saattaa pelata itsekin paremmin kun keskittyy).
No ei mitään kamalaa päässyt tapahtumaan. Jäi kyllä silti suolaamaan tuo eka tappioni, mutta lähinnä vain naurattamaan omaksi mokakseni.
Magic Infraction Procedure Guide, kohta Deck Error — Deck/Decklist Mismatch:

"[...]Players in Limited tournaments that do not feature decklists may change the configuration of their deck between matches. They may still commit this infraction if they have cards from another player’s deck shuffled into their deck [...] Penalty: Regular - Warning"


Suomeksi: Saamasi rangaistus rikkeestäsi oli liian tiukka. Myönnän virheeni, ja toivon, että tästä seurannut mielipaha ei estä tulemasta jatkossa turnauksiin. Heikoksi puolustuksekseni voisin sanoa, että Penalty Guidea ei ollut helposti saatavilla paikallisen internetyhteysongelman vuoksi.

Täsmennetään vielä: saamasi varoitus tuli siis rikkeestä "looking at extra cards", eli ehdit katsoa pakan päällimmäisen kortin ennen, kuin olit siihen oikeutettu. Vaikka tämä tapahtui vahingossa eikä kukaan epäile sinun huijaavan, saatat tällaisen virheen ansiosta kuitenkin saada ansaitsematonta etua, minkä vuoksi turnauspeleissä näihin puututaan. Varoituksilla sinänsä ei ole kummempia seuraamuksia, ellei niitä kerää useita samasta rikkeestä ja saman turnauksen aikana. Ja vielä: tällä tasolla kyseisestä rikkeestä annetaan ensin pelkkä huomautus, jota ei kirjata mihinkään ylös. Eli vaikka käytin vahingossa sanaa varoitus, en kirjannut sitä turnauksen tietokantaan.
No tämä helpotti mieltäni. Yritän kuitenkin ottaa opikseni rauhallisesta pelaamisesta :)
lol

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #9 : 08.02.10 - klo 18:04 »
Olemme up-to-date jälleen.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Lightstorm

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #10 : 11.02.10 - klo 18:38 »
Noita kaikkia turnauksia ei muuten löydy Lautapelit.fi sivulta.

Poissa Draugrist

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #11 : 11.02.10 - klo 19:00 »
Mitäs tuo tarkoittaa kun legacy-turnauksessa lukee "ei varastossa"? Onko turnaus täynnä vai ei vain netin kautta maksettavissa?

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #12 : 11.02.10 - klo 23:55 »
Nuo pikkuturnaukset on vähän satunnaisesti ostettavissa netistä, PTQ:t, prellut yms. isommat eventit on aina. Lauantain leka ei ole netin kautta myynnissä, eli dekki kainaloon ja paikan päälle.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa shazzle

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #13 : 13.02.10 - klo 23:03 »
Olisiko tämän päivän lekasta tuloksia? :]

Poissa Arcane

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #14 : 14.02.10 - klo 12:25 »
Täällä lukee 20.2. Highlander-turnauksen hinnaksi 10e, Safen sivuilla 5e. Kumpi se nyt on? Turnauksien listauksessa Safessa myös lukee, että kyseessä olisi Highlanderin SM, vaikka näin ei mitä ilmeisimmin ole. Onko Highlander turnauksissa ollut yleisesti tarvetta dekkilistoille?

...ja tietenkin jos joku on turnaukseen tuleva olisi halukas lainaamaan seuraavat laput, voi pistää yksityisviestiä:
-Phyrexian Arena
-Dralnu's Crusade
-Goblin General
-Gempalm Incinerator
-Skirk Prospector
-Magus of the Moon
-Price of Progress

Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #15 : 18.02.10 - klo 12:07 »
Tämän listan mukaan mennään. En ole ollut helmikuussa shopilla kertaakaan, enkä näin ollen ole päässyt päivittämään turnauksia shopin kalenteriin.

Dekkilistoja olen halunnut vähän vaihtelevasti, yleensä on tarvittu jos olen itse ollut tuomaroimassa. Lähinnä siksi, että voi näpytellä listat nettiin. Nyt ei tosin tarvita, sillä olen Espanjassa seuraavat pari viikkoa  8)
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Fiddler

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #16 : 22.02.10 - klo 17:26 »
Onko tuo 13.3 Highlander saksalaista formaattia?

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #17 : 01.03.10 - klo 22:35 »

6.3 Legacy. Hinta 5€, alkaa klo. 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.


Täynnä?

Poissa Exalted

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #18 : 02.03.10 - klo 16:32 »

6.3 Legacy. Hinta 5€, alkaa klo. 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.


Täynnä?

Toivottavasti ei !?

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #19 : 04.03.10 - klo 19:18 »

6.3 Legacy. Hinta 5€, alkaa klo. 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.


Täynnä?

Onko täynnä? Kannattaako paikalle tulla?

Poissa miguel

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #20 : 04.03.10 - klo 19:31 »

Onko täynnä? Kannattaako paikalle tulla?

Ilmeisesti tätäkään turnausta ei voi maksaa netissä, vaan pitää ilmoittautua paikan päällä.
Eli kannattaa tulla.

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #21 : 04.03.10 - klo 19:40 »
Ilmeisesti tätäkään turnausta ei voi maksaa netissä, vaan pitää ilmoittautua paikan päällä.
Eli kannattaa tulla.

Quoted for truth.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #22 : 04.03.10 - klo 19:44 »

Onko täynnä? Kannattaako paikalle tulla?

Ilmeisesti tätäkään turnausta ei voi maksaa netissä, vaan pitää ilmoittautua paikan päällä.
Eli kannattaa tulla.

Ilmeisesti tätäkään turnausta ei voi maksaa netissä, vaan pitää ilmoittautua paikan päällä.
Eli kannattaa tulla.

Quoted for truth.

Kiitän.

Poissa toni_a_salmi

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #23 : 04.03.10 - klo 23:08 »

  Joo paikan päällä voi turnaukseen ilmottautua. itse kävin eilen hoitaa osallistumisen.

Poissa Masti-core

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #24 : 13.03.10 - klo 18:55 »
Pitäiskö ton 30.3 Vintage olla 20.3?

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #25 : 14.03.10 - klo 09:57 »
Pitäiskö ton 30.3 Vintage olla 20.3?

Pitäis, ty.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Lightstorm

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #26 : 14.03.10 - klo 16:50 »
Onko seuraavasta Highlander turnauksesta vielä tietoa?

Poissa Exalted

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #27 : 14.03.10 - klo 16:55 »
Ja/tai Leagacy? Oli tosi hyvä kun oli koko alkuvuodesta kalenteri, toivottavasti loppukeväästä tulee samanlainen :)

Poissa KukistajA

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #28 : 14.03.10 - klo 23:35 »
Ja/tai Leagacy? Oli tosi hyvä kun oli koko alkuvuodesta kalenteri, toivottavasti loppukeväästä tulee samanlainen :)

Stay tuned. Yritän muistaa päivittää kalenterin keskiviikkona tai viikonloppuna kunhan pääsen töihin.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Nastaboi

Vs: Lautapelit.fi:n turnaustarjontaa keväälle.
« Vastaus #29 : 15.03.10 - klo 09:40 »
20.3 Vintage. Hinta 10€, alkaa klo 11.00. Kaikki osallistumismaksut palkintoihin.

Kevään ainoa lauantaityöpäivä. Jos jotakuta nappaa, saa minulta lainaan minkä tahansa Workshoppeja tai Basaareja sisältämättömän pakan.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM