Poromagia

Kirjoittaja Aihe: www.hän.fi  (Luettu 2689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa shazzle

www.hän.fi
« : 21.10.07 - klo 12:24 »
Moi!

Avasin viime viikolla omat verkkosivuni, jonne tein myös pienen MTG-osion lähinnä PK-seudun pelien järjestämistä varten.

www.xn--hn-via.fi <--international DNS, lähinnä ulkomaisia ja exploderin käyttäjiä varten.

Suurin osa forumin aiheista ei ole MTG-aiheista mutta ajattelin kuitenkin postata tämän tänne kun täälläkin on käyttäjiä laidasta laitaan. Suurin osa topikeista on englanniksi ja jos kielipäätä riittää niin kirjoitetaan englanniksi mutta suomenkieliset topikit ovat melkein yhtä tervetulleita. :]

Joskus hamassa tulevaisuudessa micro$oft tajuaa että ääkkösiäkin on olemassa ja sitten täältä voi saada aika coolin sposti-osoitteenkin mutta sitä odotellessa...

Tervetuloa!


Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: www.hän.fi
« Vastaus #1 : 21.10.07 - klo 12:50 »
Ilmeisesti kyseinen sivusto on vain siten ylläpidon harjoittelua varten koska rehellisesti sanottuna se näyttää kammottavalta. Onneksi tuosta on vain yksi tie ja se on ylöspäin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa shazzle

Vs: www.hän.fi
« Vastaus #2 : 21.10.07 - klo 13:06 »
mikäs siinä näyttää niin pahalta? Kieltämättä olen vasta alhaisella oppimisasteella ja pitäiskin opetella css:ää lisää mutta hiljaa hyvä tulee. Halusin joka tapauksessa pitää ton ulkoasun mahdollisimman yksinkertaisena - tykkään minimalismista. :]

Tossa forumissa ei mun mielestä oo mitään erikoista vikaa?
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo 13:09 kirjoittanut shazzle »

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: www.hän.fi
« Vastaus #3 : 21.10.07 - klo 13:27 »

Poissa shazzle

Vs: www.hän.fi
« Vastaus #4 : 21.10.07 - klo 13:28 »
AARGH :D

Tosiaan toi mun on aika silmiä hivelevä tollasta flash-mainos-paskeen verrattuna..

Poissa miinin

Vs: www.hän.fi
« Vastaus #5 : 21.10.07 - klo 14:13 »
AARGH :D

Tosiaan toi mun on aika silmiä hivelevä tollasta flash-mainos-paskeen verrattuna..

Sarkasmit ne vasta ovatkin mukavia ja helppohoitoisia pikkuvekkuleita! Ne tunnistaa pörröisestä turkista ja suipoista korvista.

Poissa shazzle

Vs: www.hän.fi
« Vastaus #6 : 21.10.07 - klo 17:29 »
joo, ei mua ois naurattanu muuten ;]