Tässä ei silmiini osunut vielä aihetta siitä, että mitä käy jos sinulla on kontrollissa Abyssal Persecutor (You can't win the game and your opponents can't lose the game) ja Platinum Angel (You can't lose the game and your opponents can't win the game) samaan aikaan?
Kieltämässä hauska leikkiä ajatuksella kun laittaa Platinum angelin ja ns. käänteisen platinum angeliin peliin samaan aikaan, mutta sitten tuli mieleen että mitä siinä sitten oikeasti käy? Jatkuuko peli vain normaalisti vai päättyykö peli samantien tasapeliin, vai pitääkö yksinkertaisesti toinen vain saada pelistä pois että peli joskus päättyy? Osaisiko joku vastata tähän koska en ole vielä löytänyt vastausta kysymykseeni?
Sitten ihan viralliseen WWK asiaan. Itse kun pelaan taas aktiivisesti T2 formaattia, ja Zendikarista ehätinkin jo kasata koht. toimivan vampire-pakan. WWK:ssa ei sitten oikeastaan tullutkaan mitään käytännöllisempää kuin Zendikarissa jo tulleet liha-/tonttupakkoja kiusaavat Blood Seekerit. Tietysti Kalastria Highborn vaikuttaa ihan käyttiskortilta, mutta millä sen enää ujuttaa joukkoon kun pakka vaikuttaa nyt jo tarpeeksi toimivalta Sorin Markovin ja muun tummanpuhuvan joukon kanssa? Huoh... kai se on Guul Draz vampiret tai Laceratorit viskattava mäkeen. Menee homma jo hankalaksi jos aikoo pitää pakan 60:ssä kortissa, mutta eipä setissä minun silmiini mitään kätevämpää osunutkaan. Sinänsä setti on muuten aika paljolti tyhjää täynnä paria aiheessa mainittua lappua lukuunottamatta.
Kauhulla odottamaan uutta settiä jossa luultavasti tulee entistä enemmän vampyyreja jotka välttämättä haluaisi mukaan. Harmi sinänsä että vampiret eivät luultavasti näe päivänvaloa (Hah) sitten kuin blokki jää pois T2:sta, itse ainakaan näe niille suurempaa tulevaisuutta mutta niitä on mukava pelata kun vielä formaatissa ovat laillisia.
Ja kyllä, pelaan kaikkea mitä muut vihaavat. Scarecroweja, Slivereitä, Vampyyreja...