Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ruokavaliot  (Luettu 22923 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kitchenfinks

Ruokavaliot
« : 12.09.11 - klo 11:04 »
En ees sano omaa kommenttia tästä armeija asiast vaikka niin maan perkeleesti tekis mieli. (EDIT: Oon jo sen verran pro?)

Oli kiva tulla tänään töihin ku pomo oli jostaki syystä helvetin hyvällä tuulella (pilvinen keli...?) enkä saa kaikkein paskinta nakkia vaan pääsin tekeen kivoja juttuja. Niin joo ja aloitin sellasen "Dieetin" tossa viimeviikolla. Yks kaveri kehunu ihan hulluna ja toisen kaverin porukat kuulema samalla linjalla. Eli, ei syödä leipää, pastaa, pottuja tms tms vaan mätetään pekonia, lihapullia ja kaikkea muuta "heart-attack-on-a-plate" kamaa ja sit pitäis jotenki laihtua. En tiiä toimiiko mutta saapa nähä. Ristus että oli hyvät lihapullat ku ite tein. Niin ja siis tossa ruokajutussa ilahduttaa se että jos vaikka ekaa kertaa moneen vuoteen pääsis tonne alle sadan kilon niin ois aika mehevä  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.09.11 - klo 17:20 kirjoittanut Laava »

Poissa Sigu7

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1 : 12.09.11 - klo 11:11 »
Niin joo ja aloitin sellasen "Dieetin" tossa viimeviikolla. Yks kaveri kehunu ihan hulluna ja toisen kaverin porukat kuulema samalla linjalla. Eli, ei syödä leipää, pastaa, pottuja tms tms vaan mätetään pekonia, lihapullia ja kaikkea muuta "heart-attack-on-a-plate" kamaa ja sit pitäis jotenki laihtua. En tiiä toimiiko mutta saapa nähä. Ristus että oli hyvät lihapullat ku ite tein. Niin ja siis tossa ruokajutussa ilahduttaa se että jos vaikka ekaa kertaa moneen vuoteen pääsis tonne alle sadan kilon niin ois aika mehevä  ;D

Kyseessä on sairaala dietti eli ollaan syömättä hiilihydraatteja, jolloin keho alkaa polttamaan rasvoja saadakseen energiaa ja näin ihminen laihtuu. Tosin drawbackinä kyseinen dietti vie kaiken energian, kun et saa hiilihydraatteja, eli olet todella voimaton.

Poissa Thalian

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2 : 12.09.11 - klo 11:32 »
Niin joo ja aloitin sellasen "Dieetin" tossa viimeviikolla. Yks kaveri kehunu ihan hulluna ja toisen kaverin porukat kuulema samalla linjalla. Eli, ei syödä leipää, pastaa, pottuja tms tms vaan mätetään pekonia, lihapullia ja kaikkea muuta "heart-attack-on-a-plate" kamaa ja sit pitäis jotenki laihtua. En tiiä toimiiko mutta saapa nähä. Ristus että oli hyvät lihapullat ku ite tein. Niin ja siis tossa ruokajutussa ilahduttaa se että jos vaikka ekaa kertaa moneen vuoteen pääsis tonne alle sadan kilon niin ois aika mehevä  ;D

Kyseessä on sairaala dietti eli ollaan syömättä hiilihydraatteja, jolloin keho alkaa polttamaan rasvoja saadakseen energiaa ja näin ihminen laihtuu. Tosin drawbackinä kyseinen dietti vie kaiken energian, kun et saa hiilihydraatteja, eli olet todella voimaton.

Kyllä se keho saa energiaa rasvasta ja proteiineistakin. Ei karppaajat kyllä energian puutteesta yleensä valittele.

Poissa deFreak

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3 : 12.09.11 - klo 11:34 »
Tosin drawbackinä kyseinen dietti vie kaiken energian, kun et saa hiilihydraatteja, eli olet todella voimaton.

Eiköhän rasvanpoltosta saa ihan riittävästi energiaa, varsinkin kun tässä ei ilmeisesti ole huippu-urheilu kyseessä. Itse olen ainakin jaksanut vetää 30 kilometrin pyörälenkit, vaikken ahdakaan itseäni täyteen lisukkeita. Kohtuus kaikessa, sanoisin.

EDIT: Kannattaa huomioida, että karppaajien fooruminkäyttö saattaa hidastua.
« Viimeksi muokattu: 12.09.11 - klo 11:38 kirjoittanut deFreak »

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #4 : 12.09.11 - klo 11:55 »
Itse tiputin vastaavalla dieetillä kuudessa kuukaudessa kuusi kiloa, tosin kun palasin hiilareiden syöntiin niin osa tuli takaisin. Mutta oikeastaan ainoa tapa laihtua ilman että on nälkä koko ajan tai että lisää liikunnan määrää radikaalisti.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5 : 12.09.11 - klo 13:30 »
Mulla myös lähti 12 kg samalla dieetillä... Tai 18 mut siitä osa tuli takas hiljalleen, nyt pyrin vaan pysymään samoilla paikkeilla. Mä en tosin jättänyt perunaa, pastaa, leipää "pois" vaan korvasin keitetyillä, höyrystetyillä, tai uunivihanneksilla. Tai ihan salaatilla. Vähän kaloreita ja paljon kuitua ja vatsa tykkää verrattuna pelkkään lihamössöön.

Poissa deFreak

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6 : 12.09.11 - klo 14:50 »
Mä en tosin jättänyt perunaa, pastaa, leipää "pois" vaan korvasin keitetyillä, höyrystetyillä, tai uunivihanneksilla. Tai ihan salaatilla. Vähän kaloreita ja paljon kuitua ja vatsa tykkää verrattuna pelkkään lihamössöön.

Saattoi jäädä hieman rivien väliin, mutta ainakin omassa ruokaympyrässäni vihreät tuotteet ovat isossa roolissa, kuten kuuluisi olla kaikilla muillakin. Jos tuntuu, että vatsa ei täyty tai ravintoaineita jää saamatta, niin vihannekset on loistava lähde mm. kuidulle. Sitten voi vielä lisätä hifistelyä pähkinöillä ja marjoilla. Toki foorumin ÄIJJÄt syövät härkänsä raakana ja pupunruokansa moottoriöljyn kera.

Ettei lähde off-topic aivan lapasesta, niin kiitetään tähän loppuun Gary Hamelia.

Poissa miinin

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #7 : 12.09.11 - klo 16:01 »
Itsekin olen nyt kuukauden päivät karppaillut, eli jättänyt hiilihydraatit käytännössä pois (ei leipää, perunaa, riisiä, makaroonia jne.) ja syönyt paljon lihatuotteita, juustoja, pähkinää ja salaattia. Ensimmäistä kerata painoa pudottaessa on hyvä mieli jo ruokaa laittaessa ja ennen kaikkea sitä syödessä. Paino tuntuu putoavan nopeasti (reilu 6kg lähtenyt, josta tosin paljon kesän höttökiloja), olo on hyvä (ei turvota, ei ole napostelunhimoa, ei nälässä kärvistelyä...) ja tulee kokeiltua erikoisempia reseptejä, kuin mitä ennen. Lisäksi tasainen verensokeri poistaa makeanhimon melko mukavasti. Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen tähän ja kokeilu on nyt muuttumassa ihan tavaksi elää. Suosittelen kokeilemaan karppaamista, vaikkei paino-ongelmia olisikaan!

Haittapuolina mainittakoon ruokakassin hinnan nouseminen: nuo hiilarilisukkeet ovat halpoja, kun taas liha on kallista... Lisäksi monilla ensimmäinen viikko (give or take) saattaa tuntua väsyttävältä, kun keho totuttelee hiilarien poltosta rasvan polttoon, mutta sen jälkeen väsymyskin katoaa.

Poissa de-layer

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8 : 12.09.11 - klo 16:39 »
Sanotaanko nyt näin, että pitkällä tähtäimellä karppaus ei ole mikään hyvä vaihtoehto, koska sitä ei suositella pysyväksi ruokavalioksi, joten ne kilot mitä menetät tulevat takasin. Lisäksi siitä saattaa seurata ummetusta ja pahan hajuista hengitystä.
Joten te kermapyllyt trendiseuraajat. Syökää oikeaa kotiruokaa, mutta sopivia annoksia, eli silleen että jää hiukan nälkä ja muistakaa harrastaa runsaasti liikuntaa. :)

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #9 : 12.09.11 - klo 16:51 »
Itse kokeilin pari kuukautta, koska pakotus. Olo keveni mutta vitutus ei, kun sokerille olen erittäin perso. Menstruoin kuolaa aina kun joku kiskoi viineriä vieressä, joten eipä tuota paskaa jaksanut. Nykyään taas on syö mitä haluat, milloin haluat, miten haluat dieetti päällä. Ehkä läskiä kertyy, mutta ompahan sentään yleisfiilis reilusti plussan puolella. Turha pilata muiden vuoksi elämäniloa.

Poissa Augustus

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #10 : 12.09.11 - klo 17:04 »
Joku sanoi, että jos pidättäytyy herkuista, viinistä ja muista nautinnoista, ei elä sen pidempään, mutta elämä vain tuntuu pidemmältä.

Itsekin oon siirtänyt ruokavaliota proteiinipainotteisemmaksi vähentämällä juuri vaaleaa leipää, pastaa ja muuta kevyttä höttöä. Tilalle on tullut maitorahka, raejuusto ja liha, ja hyvin on virta riittänyt, vaikka joskus oli aika tiuha punttisaliputki päällä. Musta silti kannattaa pidättäytyä ääripään ratkaisuista ja käyttää järkeä hiilareiden välttelyssäkin. Esim. ruisleipä on edelleen varsin oivallista ravintoa, mutta vehnällä tapaa olla turvottava vaikutus ja heikko ravintoarvo.

Poissa Thalian

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #11 : 12.09.11 - klo 17:11 »
Sanotaanko nyt näin, että pitkällä tähtäimellä karppaus ei ole mikään hyvä vaihtoehto, koska sitä ei suositella pysyväksi ruokavalioksi

Kuka ei suosittele?

Lainaus
joten ne kilot mitä menetät tulevat takasin.

Kuten jokaisessa ruokavalioon perustuvassa dietissä.

Lainaus
Lisäksi siitä saattaa seurata ummetusta

Kuitujen saamisesta kannattaa huolehtia.

Lainaus
ja pahan hajuista hengitystä.

Läheskään kaikki karppaajat eivät hae ketoosia eikä sen terveellisyydestä olekaan yhteisymmärrystä.

Poissa Thalian

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #12 : 12.09.11 - klo 17:14 »
Itsekin oon siirtänyt ruokavaliota proteiinipainotteisemmaksi vähentämällä juuri vaaleaa leipää, pastaa ja muuta kevyttä höttöä. Tilalle on tullut maitorahka, raejuusto ja liha, ja hyvin on virta riittänyt, vaikka joskus oli aika tiuha punttisaliputki päällä. Musta silti kannattaa pidättäytyä ääripään ratkaisuista ja käyttää järkeä hiilareiden välttelyssäkin. Esim. ruisleipä on edelleen varsin oivallista ravintoa, mutta vehnällä tapaa olla turvottava vaikutus ja heikko ravintoarvo.

Mulla on sama setti päällä. Vedin alkuun aika tiukkaakin karppauslinjaa, mutta tulin siihen tulokseen, että se ei liene ihan terveellisin mahdollinen vaihtoehto. Lisäksi se tulee suht kalliiksi, mistä joku aiemmin jo mainitsikin.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #13 : 12.09.11 - klo 17:58 »
Monellahan tulee karppauksesta mieleen vaan se pekoni ja munat... Karppaustakin on monenlaista, osa "karppaajista" ei pyri edes vähentämään hiilareita vaan lähinnä keskittymään hiilareiden laatuun. http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Hyv%C3%A4karppaus Siinähän ei pitäis mitään vikaa olla, että syö täysjyvää ja ruista, mutta välttää valkoista sokeria ja karkkia. Ja perunalastuja ja chilipähkinöitä ynnä muita tyhjiä kaloreita.

Ihan täyskarppaus on mun makuun jo ekologisestikin arveluttavaa, mutta jokaiselle tietty sopii eri asiat. Itse liikun niin paljon, että elämä ilman hiilareita olisi mahdotonta. Pyrin vaan mahdollisimman pitkäkestoisiin hiilareihin, eli pastaa ja vaaleaa leipää pääsääntöisesti vältän, perunat menee kun on muuta vihannesta ja kuitua mukana. Välillä syön sit jäätelöä ja karkkia, sit on hetkeks sokerihumala ja hyvä mieli, hetken päästä kaikki mahdollinen ärsyttää ja sit seuraavana päivänä on turvonnu olo ja nestettä kropassa +1,5 kg.

Sellasta ruokavaliotahan ei kannata edes kokeilla, jota ei päivittäin pystyisi noudattamaan. Jos ruokavalio kuulostaa pääpiirteittäin sellaiselta, millä haluaakin elää, niin tavoitteen saavutettua jatkaa samalla meiningillä, mutta vähän isommilla annoksilla ja on enempi varaa syödä vaikka se viineri tai käydä kupilla joskus.

Poissa roussih

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #14 : 13.09.11 - klo 12:11 »
Iha hyvii munchies on esim. nektariinit, viinirypäleet, ananasmurska. Ite ainaki tykkää esim salin jälkeen ku rupee tsiigaa leffaa pistää maustamatonta maitorahkaa + ananasmurskaa sekasin. Maistuu iha perhanan hyvälle.

Poissa miinin

Vs: Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #15 : 13.09.11 - klo 12:18 »
Mitähän sitä vois vetää simpsonien seurassa?

Itse olen napostellut metukkaa ja juustoleipää, kohtuullisessa määrin myös pähkinät toimivat mukavasti..

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #16 : 13.09.11 - klo 12:25 »
Kurkku ja porkkana on ihan hyvii ku laitat kermaviiliin jonku sipsidipin niille seuraks. Jos kaipaa ihan syötävää syötävää niin vaikka nakkeja seuraksi tai jos on enempi varoissaan niin pakastealtaasta kananugetteja, mozzarellatikkuja, sipulirenkaita tai cheddarjalopenoja.

Makeempana juuri viinirypäleet on hyvä. Ite oon tykänny laittaa viinirypäleitä puoliks, banaanin viipaleiks ja sit jonku random omenan tai kiivin sinne joukkoon ja vaikka Ihana uuniomenajugurttia tai kermavaahtoa pikkaisen päälle.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #17 : 13.09.11 - klo 13:45 »
Kuka ei suosittele?

On fysiologisia perusteita, joskaan ei VIELÄ MINUN TIEDOSSANI PIMPEL POMPEL epidemologisia todisteita epäillä, että liian kova liharavinnon syönnin painottaminen vaikuttaisi paksusuolen kasvainten lisääntymiseen. Toki jonkin muun osan pudottaminen pois ruokaympyrästä voi tuottaa myös terveyshyötyjä. Mutta syöpä on vihoviimeinen tauti, sen kanssa ei ole leikkiminen.

Ihan täyskarppaus on mun makuun jo ekologisestikin arveluttavaa,

Tämä on todella tärkeä huomio. Tai en välttämättä puhuisi tässä edes ekologisuudesta, vaan siitä, mikä ylipäätään on mahdollista. Erittäin voimakas lihansyönnin lisääminen on valinta, jota kaikki maailman ihmiset eivät vain voi kestävästi tehdä, eivät edes pelkästään kaikki teollisuusmaiden asukkaat. Senpä takia onkin hyvä, että moni ei täälläkään ole oman ilmoituksensa mukaan 100-%, vaan osittainen.


Iha hyvii munchies on esim.

Mie jotenkin kielenkäytössä yhdistän "munchiesin" elimellisesti kannabis-terminologiaan. Onko tämä liian kova assosiaatio?

Makeempana juuri viinirypäleet on hyvä. Ite oon tykänny laittaa viinirypäleitä puoliks, banaanin viipaleiks ja sit jonku random omenan tai kiivin sinne joukkoon ja vaikka Ihana uuniomenajugurttia tai kermavaahtoa pikkaisen päälle.

Ei liity pelkästään tähän ruokavalioon, mutta maustamattomasta jukurtista ja erilaisista kasviksista saa ylipäätäänkin ihan älyttömän hyviä aamu- ja välipaloja. Ne ovat nykyään vaimon bravuuri. Erityisen toimivia ovat viipaloitu banaani, halkaistut mansikat, kokonaiset mustikat ja ööääöö, jokin luumu- tai nektariiniviritys vielä.

-- Nute
Oulu

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #18 : 13.09.11 - klo 13:58 »
Tuli vain mieleen että Turkkilainen jugurtti on lähes millä lisäkkeellä vaan silkkaa parhautta (kyllä, kirjoitin juuri noin).
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa roussih

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #19 : 13.09.11 - klo 14:16 »
Iha hyvii munchies on esim.

Mie jotenkin kielenkäytössä yhdistän "munchiesin" elimellisesti kannabis-terminologiaan. Onko tämä liian kova assosiaatio?

Njoo kaippa se on siellä lähinnä käytössä. Tarkoittaa myös "mässättävää" vapaalla suomennoksella jota tässä haettiin takaa.

Poissa Kavu

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #20 : 13.09.11 - klo 19:33 »
Pointteja liittyen lihansyönnin lisäämiseen.

Missä sanotaan että karppaus välttämättä tarkoittaa lihansyönnin rankkaa lisäämistä, tai ylipäätään lisäämistä? Toki se monella lisääntyy, osalla paljonkin, mutta se nyt ei kuitenkaan ole se varsinainen pointti. Itse söisin aika lailla saman verran lihaa vaikka en karppaisikaan. Lisukkeissa, rasvankäytössä ja naposteltavissa se ero on.

Poissa yeou

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #21 : 13.09.11 - klo 20:01 »
Itselläni pitää olla vähintään joka viikko jtn makeata, sitten ehdoton on se että metsä pitää nähdä mahdollisimman usein. Siis kunnon metsä. Viikonloppunna sitä pääseekin näkemään... Raikas ilma, tärkeä osa ruokavaliota ^^

Pidän hedelmistä ja pitäisi syödäkin mutta on jäänyt viikkoja välistä. Tällä viikolla ostin viimeinkin persikkaa ja klementiiniä.
Kasvikset menee laadukkaan lihan kanssa, muuten ei, pääosin vetelen leipää, porsasta, kalakukkoa, teetä, mehua.
Katajatee ja marjansa ovat hyväksi kanssa, mutta harvoin tulee vetäistyä. Viimeksi join katajateetä varmaankin vuoden alkupuolella...

Kun olen viikonloppuna porukoilla niin syön aika lailla mitä tekevät, perunaa, lihaa. Ja usein seassa kasviksia.

Poissa mishrasfart

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #22 : 23.10.11 - klo 18:46 »
Testasin äsken rahkan kanssa valion jotain raparperi/marjakeittoa, hyvää oli! Peittää hienosti rahkan "karvaan" maun ja on vähäkalorista ( <10kcal / 100g). Aina ei jaksa sulatella marjoja pakkasesta =) Täytyy testata vielä niitä muitakin marjakeittoja.

Poissa Tervonaattori

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #23 : 23.10.11 - klo 20:28 »
Itse kokeilin juuri rahkaan miksattua Fun Light mehua. Oli muuten yllättävän hyvää... Kaapista löytyny Fun Light sitruuna/limemehu oli kyllä ennakko-odotusteni vastaisesti varsinaista herkkua :D

Aiemmin juurikin marjoja tunkenut rahkaan. Kiva tietää ettei se olekaan ainut hyvä vaihtoehto.

Poissa mishrasfart

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #24 : 24.10.11 - klo 11:41 »
Itse kokeilin juuri rahkaan miksattua Fun Light mehua. Oli muuten yllättävän hyvää... Kaapista löytyny Fun Light sitruuna/limemehu oli kyllä ennakko-odotusteni vastaisesti varsinaista herkkua :D

Aiemmin juurikin marjoja tunkenut rahkaan. Kiva tietää ettei se olekaan ainut hyvä vaihtoehto.

Fun Lightia ei varmaan paljoa tarvitse joukkoon..?

Poissa Tervonaattori

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #25 : 24.10.11 - klo 13:11 »
Itse kokeilin juuri rahkaan miksattua Fun Light mehua. Oli muuten yllättävän hyvää... Kaapista löytyny Fun Light sitruuna/limemehu oli kyllä ennakko-odotusteni vastaisesti varsinaista herkkua :D

Aiemmin juurikin marjoja tunkenut rahkaan. Kiva tietää ettei se olekaan ainut hyvä vaihtoehto.

Fun Lightia ei varmaan paljoa tarvitse joukkoon..?

Ihan loraus vaan. Oman maun mukaan tietenkin :) Kannattanee kokeilla alkuun vähällä määrällä ja sitten lisäillä mikäli makua ei ole... Yllätyin kyllä miten hyvin sen maun sai esiin :)

Poissa jupu_

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #26 : 24.10.11 - klo 14:10 »
Mun tän viikon ruokavalio koostuu mummon ruuista. Tämä hyvä.

Poissa mishrasfart

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #27 : 24.10.11 - klo 19:55 »
Itse kokeilin juuri rahkaan miksattua Fun Light mehua. Oli muuten yllättävän hyvää... Kaapista löytyny Fun Light sitruuna/limemehu oli kyllä ennakko-odotusteni vastaisesti varsinaista herkkua :D

Aiemmin juurikin marjoja tunkenut rahkaan. Kiva tietää ettei se olekaan ainut hyvä vaihtoehto.

Fun Lightia ei varmaan paljoa tarvitse joukkoon..?

Ihan loraus vaan. Oman maun mukaan tietenkin :) Kannattanee kokeilla alkuun vähällä määrällä ja sitten lisäillä mikäli makua ei ole... Yllätyin kyllä miten hyvin sen maun sai esiin :)

Laitoin Marlin mansikkamehutiivistettä, ja oli aika sikahyvää :D maistui ihan mansikkaviililtä! Suosittelen.

Poissa jotudin

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #28 : 25.10.11 - klo 00:53 »
Appelsiini Fun Light ja Ehrmann-maitorahka on kuningasten ruokaa. Kuten aiemmin mainittu, todella vähän rasvaa ja mukavasti proteiinia. Myös goji-marjat toimivat kyytipoikana. Mikä parasta, rahka on halpaa.

Poissa Tervonaattori

Vs: Ruokavaliot
« Vastaus #29 : 25.10.11 - klo 00:59 »
Juu, itsekin tänään juuri pääsin kokeilemaan tuolla appelsiini Fun Lightilla... sekin oli hyvää!

Ehkä nuo "tavallisemmat" mansikat, vadelmat yms. marjamehut vaikuttavat hieman tylsiltä. Se sitruuna-limetti on kyllä oma suosikkini tähänastisista, oli meinaan sen verran erikoinen :) Kyllä tuo appelsiiniehrmann oli myös nannaa :P

Call me sick - kokeilin minimäärän myös rahka + Cola Zero... :D :D (ei se ihan kauheeta ollu)

EDIT: Koittanut myös saada kaakaolla väsättyä jotain vanukkaan tapasta. Tollanen vähemmän hiilareita sisältävä kaakao vaan maistuu niin k**vältä!! Ideoita?