Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja  (Luettu 3079 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JunioRcmf

Tarvitsisin apua seuraavien korttien hinnoittelussa (perässä omat arvioni):
1x Extirpate ~12.50e
1x Simian Spirit Guide ~0.50e
4x Birds of Paradise  (Ravnica versiot) ~8.00e/kpl
4x Blood Crypt ~10.50e/kpl
1x Desert (Timesifted versio) ~2.00e
4x Underground River (Ice Age versiot) ~4.50e/kpl
4x Sacred Foundry ~11.00e/kpl
4x Watery Grave ~11.00e/kpl
Ovatko nuo omat arvioni kuinka vääriä? Liian kalliiksi vai/tai halvaksi arvioituja?

Poissa mahonen

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #1 : 03.03.07 - klo 00:30 »
Kyllä nuo aika oikeassa ovat  :)

Poissa vodel

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #2 : 03.03.07 - klo 01:17 »
Muuten ovat kohtuu oikeassa, mutta Desertit ovat lähempänä 3 euroa kuin kahta, koska kyseinen kortti löytyy tätä ennen vain Arabia Nightistä eli on kohtuu heikosti saatavissa. Nuo maksavat jenkeissäkin 10-12$ setti nykyään.
« Viimeksi muokattu: 03.03.07 - klo 21:15 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Anssi

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #3 : 03.03.07 - klo 08:58 »
Watery Grave=12 (pelatuin tällähetkellä, ainakin modossa)
Blood Crypt =12 (ei kovin pelattu, kuitenkin harvinainen)
Desert=3
Lintu=9

Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Jaakkima

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #4 : 03.03.07 - klo 09:01 »
kysyn tähän samaan että paljonko on arvoa arabian nightsin desertillä?
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #5 : 03.03.07 - klo 12:24 »
Yritin myydä Extirpaten 12 eurolla. En onnistunut. Nyt se on menossa kaupaksi 10 eurolla. Kuten Anssi sanoikin, Blood Crypt on harvinaisesta sarjasta, joten siitä voi pyytää surutta enemmän kuin Ravnican ja Guildpactin duaaleista. Desertille minusta oikeampi hinta on lähempänä kahta kuin kolmea euroa. Onhan se vaikeasti saatavissa, mutta toisaalta ei myöskään älyttömän hyvä kortti.

Poissa Farseer

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #6 : 03.03.07 - klo 17:14 »
Tuohon Desertiin väittäisin itse myyntihinnan olevan lähempänä jopa neljää euroa kuin kahta. On totta, ettei se ole mikään shokkiländi, mutta melkein jokainen pakka pystyy pelaamaan 1-4 sellaista, ja lisäksi se parantaa useiden dekkien mahdollisuuksia selviytyä mm. Boroksesta. Desertejä on ollut nihkeästi liikkeellä ja omistani sain taannoin 4 euroa pala aivan vaivatta. Tietenkin mikäli jollakulla ylimääräisiä desertejä on, eikä hän ole perillä juurikaan tämän päivän hintatasosta, voi kyseisen kortin saada vaihdossa eurollakin. Harvinaista kylläkin että näin tapahtuisi.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #7 : 03.03.07 - klo 19:39 »
Tuohon Desertiin väittäisin itse myyntihinnan olevan lähempänä jopa neljää euroa kuin kahta.

Minulla oli Desert myynnissä, lähtöhinta 1,60 e, 10 sentin korotukset. Sen halusi tasan yksi tyyppi, joka sitten maksoi siitä 1,70 euroa.

Poissa Farseer

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #8 : 04.03.07 - klo 01:43 »
Tuohon Desertiin väittäisin itse myyntihinnan olevan lähempänä jopa neljää euroa kuin kahta.

Minulla oli Desert myynnissä, lähtöhinta 1,60 e, 10 sentin korotukset. Sen halusi tasan yksi tyyppi, joka sitten maksoi siitä 1,70 euroa.

No, se lienee hyvin sen veroista että moniko jaksaa yhtä desertiä vain ostaa, ja moniko juuri sillä hetkellä tarvitsee kun on huudossa myynnissä. Setistä Desertejä voi ihan hyvin pyytää sen 15 euroa, ja odottaa sitten viikon pari niin melko suurella todennäköisyydellä menee joko täällä tai huudossa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa shazzle

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #9 : 05.03.07 - klo 12:07 »
hitto tais mennä mun AN desertit turhan halvalla... x)

Poissa shazzle

Vs: Tarvitaan apua hintojen arvioinnissa - Type 2 kortteja
« Vastaus #10 : 16.03.07 - klo 11:46 »
noh, mulla olis AN Desert myynnissä 3e :]

edit: heh, meni jo x)
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo 12:40 kirjoittanut shazzle »