Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289902 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4800 : 23.05.13 - klo 08:46 »
http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/feature/248f

Tämä  >:(
Helvetin hieno aamuherätys, tästä riittäneekin vittuuntumista loppupäiväksi.

EDIT: Muut sääntömuutokset ei-niin-mieluisia creature- ja walkersääntöjä lukuunottamatta vaikuttavat silti ihan hyviltä.
« Viimeksi muokattu: 23.05.13 - klo 10:24 kirjoittanut Reflektio »
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4801 : 23.05.13 - klo 09:01 »
Eturenkaasta löytyi nasta. Kesärenkaalle se on ei-toivottava olotila.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4802 : 23.05.13 - klo 09:47 »
M14 sääntömuutokset.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4803 : 23.05.13 - klo 10:24 »
M14 sääntömuutokset.
Perustelemattomat väitteet.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4804 : 23.05.13 - klo 10:26 »
Legendit on siistejä kun niitä voi olla vain yksi, mutta toisaalta niiden counteroiminen samalla kortilla on aina ollut hiukan pöljää. En pelaa constructedia niin en osaa sanoa miten paljon tämä parantaa/paskentaa peliä.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4805 : 23.05.13 - klo 13:46 »
M14 sääntömuutokset.
Perustelemattomat väitteet.
Toteamusten väittäminen perustelemattomiksi väitteiksi. Ei vaatine perusteluja todeta vitutusketjuun mikä vituttaa.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa hall0n

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4806 : 23.05.13 - klo 13:57 »
M14 sääntömuutokset.
Perustelemattomat väitteet.
Toteamusten väittäminen perustelemattomiksi väitteiksi. Ei vaatine perusteluja todeta vitutusketjuun mikä vituttaa.
Tahallaan väärinymmärtäminen. Otan tietenkin väitteeni takaisin jos AlmostLikeHuman on jo ekstensiivisesti testannut uutta sääntömuutosta ja todennut sen huonoksi, eikä kyse ole vain "kaikki muutos on aina eniten perseestä" -asenteesta. Pidän tätä kuitenkin erittäin epätodennäköisenä.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4807 : 23.05.13 - klo 14:05 »
Tahallaan väärinymmärtäminen.
En ymmärrä tahallani väärin, ja pyydän anteeksi jos se siltä vaikuttaa. Samoin teen jos käsitin väärin, kuten jossain määrin ilmeisesti nyt kävi. Totesin siis vain, ettei asiasta X (tässä tapauksessa mainitut sääntömuutokset) tähän ketjuun vittuuntuminen vaadi (tai ei ainakaan aiemmin ole vaatinut, ellei siihenkin ole tullut muutosta) mitään perusteluja. Perusteeton vittuuntuminen on yleistä, ja siitä on tähän(kin) ketjuun ennenkin avauduttu.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4808 : 25.05.13 - klo 15:56 »
Tulipa pelattua Dota 2 peli joka aiheutti minussa hirveää päänsärkyä. Olin tiimissä jossa kaikki muut pelaajat olivat premade. Kumpikaan tiimi ei ostanut courieria. Meidän Lich maksoi pelkästään Q:ta, ultia ja statseja. Mikki/pingspämmi oli jatkuvaa. Vihut teki tyhmiä lvl 2 towerdivetyksiä ja kuolivat tornille. Meidän Juggernaut otti Healing Wardin vasta lvl 21. Lopulta miun tiimi voitti pelin 50 minuutissa, mutta paskan maku jäi suuhun pelistä. Menen pelamaan nyt Lolia jossa ei tarvitse kärsiä henkisesti niin paljon kuin Dotassa.
« Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo 16:06 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4809 : 25.05.13 - klo 16:17 »
Tulipa pelattua Dota 2 peli joka aiheutti minussa hirveää pääsärkyä. Olin tiimissä jossa kaikki muut pelaajat olivat premade. Kumpikaan tiimi ei ostanut courieria. Meidän Lich maksoi pelkästään Q:ta, ultia ja statseja. Mikki/pingspämmi oli jatkuvaa. Vihut teki tyhmiä lvl 2 towerdivetyksiä ja kuolivat tornille. Meidän Juggernaut otti Healing Wardin vasta lvl 21. Lopulta miun tiimi voitti pelin 50 minuutissa, mutta paskan maku jäi suuhun pelistä. Menen pelamaan nyt Lolia jossa ei tarvitse kärsiä henkisesti niin paljon kuin Dotassa.

"Pelasin peliä jossa olen paska, päädyin matchmakingissa matsiin jossa muutkin olivat paskoja, pelaan mieluummin peliä jota olen pelannut enemmän ennestään"?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4810 : 25.05.13 - klo 17:20 »
En suosittele pelaamaan pelejä, jotka aihettavat huonolla tavalla stressiä.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4811 : 25.05.13 - klo 17:27 »
Tulipa pelattua Dota 2 peli joka aiheutti minussa hirveää pääsärkyä. Olin tiimissä jossa kaikki muut pelaajat olivat premade. Kumpikaan tiimi ei ostanut courieria. Meidän Lich maksoi pelkästään Q:ta, ultia ja statseja. Mikki/pingspämmi oli jatkuvaa. Vihut teki tyhmiä lvl 2 towerdivetyksiä ja kuolivat tornille. Meidän Juggernaut otti Healing Wardin vasta lvl 21. Lopulta miun tiimi voitti pelin 50 minuutissa, mutta paskan maku jäi suuhun pelistä. Menen pelamaan nyt Lolia jossa ei tarvitse kärsiä henkisesti niin paljon kuin Dotassa.

"Pelasin peliä jossa olen paska, päädyin matchmakingissa matsiin jossa muutkin olivat paskoja, pelaan mieluummin peliä jota olen pelannut enemmän ennestään"?
Dotassa taitotasoni on Keijo Kasuaali luokkaa. Pelaan Dotaa silloin kun huvittaa ja olen ihan kohtalaisesti pärjännyt. Normaalisti matchmaking laittaa miut sellaisiin peleihin joissa ihmiset tajuavat pelin mekaniikat ihan hyvin. Pelasin kyseisen pelin jälkeen uuden pelin. Tämä uusi peli oli ihan normaali Dota peli eikä mitään perseilyä tapahtunut. Jännä juttu.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4812 : 26.05.13 - klo 13:18 »
Harvoin mäzikki vituttaa, mutta shufflerin "et vissiin tarvinnu yhtään" ländiä kädet monta rundia ja matsia putkeen ei naurata. Varsinkin kun luulet dräftänneesi ihan hyvän dekin.

Ja pack rat on surkein MTG kortti mitä on ikinä printattu.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4813 : 26.05.13 - klo 18:03 »
Dotan paskin puoli tällä hetkellä on se, etteivät tekijät osaa koodata. Nimim. peli kaatuu jatkuvasti jonkun maalis-/huhtikuun pätsin jälkeen ja tekee pelaamisesta suunnatonta tuskaa. Googletuksella selvisi, että ongelmaan ei ole tarjolla ratkaisua.

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4814 : 26.05.13 - klo 20:52 »
Viimeiset 4-5 modo dräftiä loppuivat ekaan rundiin manakusuihin ja yksi pack ratin kolmeen ilmentymiseen. Ehkä se on taas aika muutaman kuukauden tauolle.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4815 : 26.05.13 - klo 22:50 »
Luultavasti noin 150 euron kohtalon ratkaissut Spoils of the Vault, lopputulos: mutpois.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4816 : 26.05.13 - klo 23:35 »
Voi teitä raukkoja. WoWi on tällä hetkellä pelattavissa ja siinä on huomattavasti vähemmän teknisiä vikoja kuin pienemmissä peleissä, asiakaspalvelu on pessimistin näkökulmasta nopeaa, foorumit ovat aktiivisia ja niitä on huvittavaa lukea, etenkin viikonlopun koittaessa. Mitä itseeni tulee niin joudun jättämään pelin taakse vuoden keskellä, koska minun pitää ottaa ote elämästäni. Jos aikoo pelientekijäksi niin täytyy pitää mielessä että jos pelejä on enemmän kuin sitä mistä niitä ammennetaan (aiheet esim. sota, harrastukset) niin sortuminen ei ole kaukana. Peliteollisuutta on viety mielestäni tarpeeksi pitkälle ja nyt olisi paljonkin syytä keskittyä materiaaliseen maailmaan!

Muistinpa muuten salasanan ja se olin, tuon roskapussin kautta, minä joka kirjoitti teknisiin ongelmiin tästä foorumista. Minä kaikki viestini teen. Suklaamunat teille kaikille, imelät ja ranskalaiset... *mulkoilee pakettia* Älkää taivas pudotkoon ostako ranskalaisia suklaamunia seuraavana pääsiäisenä. Tanskalainen kyllä osaa asiansa sen sijaan. Italialainen rölli taas... samaa tasoa kinder munan kanssa. Mutta kinder munan saa joka päivä jos halusi ja pystysi.

MTG:n lopetus. Voin käyttää rahani paremminkin. Jos te olette rikkaita ja kykeneväisiä, hyvä harrastus, hyvä harrastus.
Niin no lopetan WoWinkin, ostin tässä kuussa toivottavasti viimeisen läpän.

Sitten tärkeimpään asiaan. Minua vituttaa se kuinka opiskelijat valittavat: "Olen köyhä opiskelija, paha olla." Jaa... no mikseipä mennä sitten suoraan töihin sen paskaisen opiskelun sijaan!? Itseäni on tuo "opiskelu" jo kalvannut 2 vuotta mutta päätänpä jos puoli vuotta voi oppia sen vuoden sitä mitä haluaa ja sitten tulla sotasaalis mukana takaisin, päättää homma melko lyhyessä ajassa ja palata takaisin sinne oppimaan ja auttamaan. On se auttaminen ja samalla oppiminen parempi kuin tuo kirottu opiskelu. Ei oikein nappaa. Samalla kun "opiskelee" joutuu kuuntelemaan muiden "opiskelijoiden" selityksiä kuinka oli myöhässä, mitä ja mistä.
Ettekö tiedä mitä haluaisitte tehdä!? Teette sitä mikä kiinnostaa ja josta ansaitsee syömistä ja lämpimän nukkumapaikan. Ei oikeasti muuta tarvitse paitsi henkilökohtaiset mieltymykset joita voi toteuttaa hyvään laatu-suhde-hintaan.
Minun omat kiinnostukset ovat niin kovalla tasolla että pelkkä uutisten seuraaminen ei riitä. Mikseipä aiheuttaa niitä? Jos rupeaa tärkeäksi nappulaksi, on kyllä vaarassa, mutta sen kiinnostavampaa (suhteessa myös kykyyn) minun on hankala keksiä. Minua varmaankin taas jännittää niin etten meinaa saada nukutuksi ennen lähtöpäivää.

Mutta siitäs saitte surkeat opiskelijat. Sitten ne sanovat että no kyllä minä toimin puhelinmyyjänä vähän aikaa. Suoraan töihin. Ja jos ei niin auttaa sitä joka tekee hommia ja oppii sitä kautta.

Omat kädet ovat minua tänään vaivanneet. Ei voi nojata sänkyyn kirjaa lukiessa kun rupeaa villisti käsi tärisemään. Pervomieliset voivat hakea itselleen kukkia ulkoa, menkää... Mutta kädet ne vaivaa. Jalat sai rasitusta tänään mutta kädet ei, kun olen salkkuani tottunut jo kantamaan. Toivotaan vain ettei kädet räjähdä jonakin päivänä.

Poissa aaruli96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4817 : 26.05.13 - klo 23:40 »
Luultavasti noin 150 euron kohtalon ratkaissut Spoils of the Vault, lopputulos: mutpois.

Pelaa swamp, spoils, ota 20 ja gg ?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4818 : 27.05.13 - klo 00:51 »
11 lifestä ja vähän vajaa 50 kortista. 15 korttia meni ennen ku osu.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4819 : 27.05.13 - klo 11:35 »
Viime viikko:

- Suurimman osan viikosta enemmän tai vähemmän kipeänä (kuumetta, päänsärkyä, muita oireita vähän vaihdellen)
- Edelliseen yhdistettynä kevään vika tentti meni kuuseen, kuume nousi juuri tenttiä edeltävänä yönä
- Saksasta tilattu paketti oli lähettäessä seonnut ja sain väärän paketin
- Loisteputkilamppu kärähti

Ja pari asiaa mitä ei edes kehtaa mainita eikä mikään mennyt putkeen, etenkään pokerit. Viikonloppu oli pakko keventää stressiä vähentämällä hommaa.

Tämäkään viikko ei hyvin ala kun jenkkien pyhäpäivän takia ei uutta Game of Thronesin jaksoa.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa aaruli96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4820 : 27.05.13 - klo 11:44 »


Tämäkään viikko ei hyvin ala kun jenkkien pyhäpäivän takia ei uutta Game of Thronesin jaksoa.

Eikö tänään tule vai uusinta jaksoa ? Meneekö ensiviikkoon että näkee 9 jakson ?

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4821 : 27.05.13 - klo 11:54 »
Eikö tänään tule vai uusinta jaksoa ? Meneekö ensiviikkoon että näkee 9 jakson ?
Kyllä, siellä on taukoviikko.

Poissa Stils

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4822 : 27.05.13 - klo 13:37 »
Eikö tänään tule vai uusinta jaksoa ? Meneekö ensiviikkoon että näkee 9 jakson ?
Kyllä, siellä on taukoviikko.

Tätä GoT-ahdistukseen http://www.youtube.com/watch?v=N02amlMkVJw

Poissa aaruli96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4823 : 27.05.13 - klo 13:58 »

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4824 : 27.05.13 - klo 16:22 »
Vituttaa olla kuumees. Vituttaa kun ei pääse ees lohdutuksena kattoon uutta got jaksoa. Vituttaa hävitty UWR midrange mirror matchup, typerä boros reckoner infinite life combo. Vituttaa vielä enemmän kun en ite ees tajunnu että omassa deckissä on sama combo..

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4825 : 27.05.13 - klo 17:32 »
Vituttaa vielä enemmän kun en ite ees tajunnu että omassa deckissä on sama combo..
Niin eikös tästä nyt kuuluisi olla lähinnä iloinen että opit paremmalta pelaajalta? Oikeasti kun kuitenkin ainut tapa on tulla paremmaksi on pelata parempia pelaajia vastaan=ottaa tunti turpaan siis.

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4826 : 27.05.13 - klo 17:47 »
Tottahan tuokin, oon vaan niin huono häviäjä että pistää silti vituttelemaan.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4827 : 28.05.13 - klo 12:32 »
Vihu kyllä kuullostaa paremmalta pelaajalta jos et tiennyt tuosta omassa deckissäsi etkä osannut pelata sen ympäri.

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4828 : 28.05.13 - klo 13:09 »
Vihu kyllä kuullostaa paremmalta pelaajalta jos et tiennyt tuosta omassa deckissäsi etkä osannut pelata sen ympäri.

Sehän tässä vitutuksessa isoin pointti onkin että en tiennyt sitä comboa vaikka olisi pitänyt.. Mun ilmeestä olis pitänyt kyllä saada valokuva kun kaveri combotti. Restoenkeli ja reckoner omalla puolella pöytää, vihulla pelkkä reckoner. Tapouttaan johonkin ei niin relevanttiin (muistaakseni ral zarekkiin) ja istun turn/burn kädessä kun kaveri comboaa omalla vuorollaan.

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4829 : 28.05.13 - klo 18:29 »
Pelasin huvikseni swissiä ja yritin lukea signaaleja.