Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166122 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou


Poissa jupu_

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2191 : 21.02.12 - klo 09:40 »
Sairaudesta ollu jotain hyötyäkin, vähän reilu 3 kiloa lähtenyt kun ei ole pystynyt syömään mitään :P

Poissa Rancid-

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2192 : 21.02.12 - klo 09:42 »
Älä huoli, ne tulee takaisin korkojen kera kun ruokahalu palaa. Been there.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2193 : 21.02.12 - klo 14:48 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Poissa Yms

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2194 : 21.02.12 - klo 16:31 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Hävettää. Feilasin kaikki.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Orion

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2195 : 21.02.12 - klo 17:27 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Hävettää. Feilasin kaikki.

Ilahduttaa. Tiesin 27, vaikkakin kaveri jelppasi parissa uudemmassa pelissä. Itse tiesin lähinnä noita vanhempien konsoleiden pelejä.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2196 : 21.02.12 - klo 17:57 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Hävettää. Feilasin kaikki.

Ilahduttaa. Tiesin 27, vaikkakin kaveri jelppasi parissa uudemmassa pelissä. Itse tiesin lähinnä noita vanhempien konsoleiden pelejä.

Itsellä meni 16. Deus Ex ja Human Revolution lämmitti sydäntäni. Pitääpäs tässä pelata taas Interstate 76:sta. Oli kyllä lapsuudessa kova peli.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Karjanvarastaja

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2197 : 21.02.12 - klo 18:03 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Hävettää. Feilasin kaikki.

Ilahduttaa. Tiesin 27, vaikkakin kaveri jelppasi parissa uudemmassa pelissä. Itse tiesin lähinnä noita vanhempien konsoleiden pelejä.

Itsellä meni 16. Deus Ex ja Human Revolution lämmitti sydäntäni. Pitääpäs tässä pelata taas Interstate 76:sta. Oli kyllä lapsuudessa kova peli.

Jagged Alliance 2:n, Heroes III:n ja Fallouttien muistamattomuus korvensi sydäntä. Triplane Turmoil, Ufo: Enemy Unknown ja Mechwarrior 2 saivat veren pumppaantumaan peeniksessä. Ja tietenkin Doomin ja Duken sekoittaminen keskenään saikin aikaan pahan mielen...


Ilahduttaa tukko rahaa. Siispä korttiostoksia.

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2198 : 21.02.12 - klo 19:08 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle
22 oikein, Baldurs Gaten kohdalla unohdin kakkosen nimen perästä ja Bayonettaa ajatellessani kirjoitin nimeksi Devil May Cry... Ilahdutti siltikin, odotin saavani n. kaksi oikein.
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa Lagitus

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2199 : 21.02.12 - klo 19:38 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

28 oikeata vastausta irtosi. Yllätyin vähän kuinka paljon uudemmasta pelimusasta on orkestraalihöttöä.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2200 : 21.02.12 - klo 20:43 »
Lumityökeskustelu. Repesin täysin, monta kertaa.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Polari

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2201 : 21.02.12 - klo 20:54 »
Väänsin tuon TuneQuestin pari päivää sitten, muistaakseni sain 14 oikein ja pariinkymmeneen olisi päässyt jos tiettyjä olisi jaksanut miettiä pidempään ja toisissa systeemi ei olisi suoraan hylännyt vastausta jonka muotoilu ei sille kelvannut (esim. "sonic" kelpasi vaikkei edes ollut alkuperäinen kyseessä, "final fantasy" ei). Rupesi loppua kohden häiritsemään kun pelit olivat niin laidasta laitaan ettei ollut mitään hajua miltä suunnalta lähteä miettimään, ja yhtä monta peliä kuin mitä tunnisti oli sellaisia jotka jotenkin onnistuivat kuulostamaan etäisen tutulta mutta joita en ole ikinä pelannut. Eipä hirveästi kiinnostanut lähteä miettimään pidempään.

Suosittelen seuraavia jos kyseiset laitteet vain osuvat kohdalleen oman pelimaun kanssa:
www.kongregate.com/games/eedok/nes-music-quiz
www.kongregate.com/games/eedok/snes-music-quiz
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Rancid-

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2202 : 21.02.12 - klo 20:56 »
Mä totesin biisitehtävän kanssa kolmannen kappaleen kohdalla että tl;dr kun vastaan oli tullut E1M1 ja kaks geneeristä hanszimmeriä. Kaikesta päätellen tein voittajan valinnan.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2203 : 21.02.12 - klo 21:36 »

Napsaisin screencappia jokin aika sitten. Nauratti.
« Viimeksi muokattu: 21.02.12 - klo 21:38 kirjoittanut IRIAD »
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa KMalm

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2204 : 21.02.12 - klo 22:33 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

15 oikein, vain kaksi peliä joita olen koskaan kunnolla pelannut jäi tietämättä: Duke Nukem 3D (veikkasin Doomia) ja Ufo: Enemy Unknown (musiikki nyt ei mielestäni koskaan ole ollut sen pelin vahvimpia puolia). Baldur's Gate ilahdutti, sillä se on juuri kesken, ja kakkonen pitää pelata tietystii heti perään.

Poissa Tervonaattori

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2205 : 21.02.12 - klo 23:09 »
http://koti.mbnet.fi/juiblex/jotain/TuneQuest.swf

tämä ilahduttaa enempi ku vituttaa, vaikka tulokseni kyllä sitäkin enempi kyrsii (8/77). n. 20 ois pitäny tunnistaa viel, ihan helposti

olen häpeäksi tälle ihmiskunnalle

Aika reisillehän se meni... Mutta siltä vähän vaikuttikin kun muutamaan oli vastannut ja oikeista ei ollut koskaan kuullutkaan. Sain 3/77, mutta lisäksi 7 meni ihan siitä läheltä tai väärin kirjoitettuna. Oikeita lähinnä kaikenmaailman roolipeleistä :D

Poissa syfilisx

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2206 : 21.02.12 - klo 23:18 »
Mua harmitti tossa tunequestissa se Interstaten väärin meneminen, sitä tuli niin älyttömästi pelattua jossain vaiheessa ja oikeastaan sen pelin musatkin oli aika omanlaisensa.

Poissa Klemeesi

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2207 : 22.02.12 - klo 09:17 »
1 oikein ja lopetin puolessa välissä turhautumiseen.

Heroes of Might and Magic tuli oikein ja Baldur's Gate olisi pitänyt tunnistaa mutta turttasin. Yllätyin siitä kuinka montaa peliä en ollut noista edes pelannut.


Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2208 : 22.02.12 - klo 10:32 »
Eilen minimasterista kuoraistu Sorin ja Vitutusketjun tuottama viihde. Tykkään intterneteistä.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Yms

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2209 : 22.02.12 - klo 11:07 »
Oppilaskunnanhuoneen NHL -04 ilahduttaa. En muista milloin olisin urheilupeliä pelannut näin innokkaasti.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Alesi

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2210 : 22.02.12 - klo 11:11 »
Oppilaskunnanhuoneen NHL -04 ilahduttaa. En muista milloin olisin urheilupeliä pelannut näin innokkaasti.

Mitä? Eikö MTG olekaan urheilupeli?

Poissa Yms

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2211 : 22.02.12 - klo 11:16 »
Oppilaskunnanhuoneen NHL -04 ilahduttaa. En muista milloin olisin urheilupeliä pelannut näin innokkaasti.

Mitä? Eikö MTG olekaan urheilupeli?

Heti kun tulee sääntömuutos jossa sanotaan että hyökätessä trample-äijällä saa talloa vastapelaajaa!
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Warma

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2212 : 22.02.12 - klo 12:19 »
28 oikeata vastausta irtosi. Yllätyin vähän kuinka paljon uudemmasta pelimusasta on orkestraalihöttöä.

Käsittääkseni tuossa oli juurikin valittu orkestraaliremiksejä about kaikista joista pystyi, jotta ei voisi tyylin perusteella tehdä arvauksia niin helposti.

19/77 ja tuohon päälle kymmenkunta semmoista, jotka olisi pitänyt tietää, mutten vain osannut yhdistää oikeaan peliin sillä hetkellä. Sivuhuomiona muutama sellainenkin oli, joista olin käytännössä varma, että olin kuullut biisin, mutta tosiasiassa en ole koskaan kuullutkaan pelistä. Esimerkiksi Mappyn kanssa kävi näin.

Poissa yeou

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2213 : 22.02.12 - klo 16:29 »
Pokemon TCG:n uusi laajennus NEXT DESTINIES
Olen tavattoman onnellinen että korteista on tehty yksinkertaisia ja selkeitä, vaikkakin... jäin ymmälleni kun en löytänyt vanhaa kunnon sääntökirjaa valmispakasta :O
kolikko jota heitetään  on taka-osaltaan valkoinen!

olin myös onnessani kun äkkäsin pakun avausvaiheessa puolen minuutin miettimisen jälkeen leikata damastiterällä osittain reijitetyn riippulätkän pois. tosi ihmeellinen!

Poissa Klemeesi

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2214 : 22.02.12 - klo 18:53 »
PSN Storessa SSX Demo :)

Poissa Roinisto

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2215 : 22.02.12 - klo 19:11 »
1) Lähes instant-työmatkat hiihtolomaviikolla

2) Vitutuskeskustelun pihakustailut

Poissa Yari85

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2216 : 22.02.12 - klo 20:34 »
mistä näitä trolleja oikeen tulee :D

Poissa Yms

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2217 : 22.02.12 - klo 20:36 »
Suomen paras poikateatteri. Siinä on sitä jotain!
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2218 : 22.02.12 - klo 20:56 »
mistä näitä trolleja oikeen tulee :D
Jos arvaan oikein, mihin viittaat: eivät kaikki internetissä ole peikkoja. On peikkoja; ja sitten on Angelica Skywolfen kaltaisia ihmisiä, jotka oikeasti uskovat, mitä sanovat.

Mikä tietenkin tekee siitä kaikesta sekä hauskempaa että aavistuksen pelottavaa. :D
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2219 : 22.02.12 - klo 21:05 »
Ei se mitään.