Poromagia

Kirjoittaja Aihe: juzam on slow(vaihteeksi)  (Luettu 16759 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juzam

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #60 : 27.05.05 - klo 12:14 »
Joo, keneltä vielä puuttuu jotain niin laittakaa sähköpostia, en jaksa käydä usein kattomassa foorumeilla. Defreakin kanssa on asiat suunnilleen kunnossa nyt, lähetän hänelle vielä pari lappua jne.

uudelleen en ole kyllä alottamassa, casualia kavereiden kanssa saatan joskus pelata vaan ei jaksa enää kiinnostaa ja maine mulla on joka tapauksessa mennyt. Ja evil ewok voit tulla sanomaan tänne asiasi, jos sinulta on jotain jäänyt uupumaan.

Ja Monkko voisi kanssa hoitaa oman osansa kaupoista kun minäkin olen hoitanut. Lappuja olen odotellut kolme viikkoa, eikä miehestä ole kuulunut mitään. Onhan se ok jos myöhästelee, kun minäkin myöhästelen, mutta en jaksaisi lähteä turusta lappujani hakemaan. Kostostahan tässä on vain kyse, sen tietää kuka tahansa, mutta jos joku kehtaisi vähän töniä sitä sinne postiluukulle päin, ensi kuun alusta on taas asunnon vaihto niin menee kaikki sekaisin jos niitä lappuja ei kuulu. Ja pitkän penni sijoitin niihin, niin olisi kiva saada rahalle vastinetta, vaikkakin vähän myöhässä.

Poissa evil_ewok

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #61 : 28.05.05 - klo 23:41 »
kyse ei ole siitä että minulla olisi jäänyt jotain kortteja saamatta juzamilta,
rupesipa vaan vituttamaan jätkän saamattomuus. itselläni ei ole pienintäkään
mielenkiintoa lähteä paukuttamaan jonkun keskenkasvuisen nilkin ovea, ellei
kyse sitten ole omista saatavista.

ja jannelle tiedoksi: ketäpä muuta voinkaan tarkoittaa kuin muita jos itselläni
ei ole saatavia tältä herralta. suosittelen poistamaan sen sormen
perseestä, ja hieromaan sillä vaikka otsaa, samalla kun mietit että
mitähän se toinen kirjoittaja tuolla tarkoitti, ennen kuin vastaat johonkin
ymmärtämättä mistä oli kyse.

Poissa DogMeat

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #62 : 29.05.05 - klo 00:02 »
evil_ewok: Eli et tuo tähän topicciin mitään uutta tolla sanomallasi, joten oles nyt hiljaa. Voisit myös siistiä kielenkäyttöäsi.

Poissa deFreak

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #63 : 17.06.05 - klo 09:09 »
Käykääs joku potkimassa Juzamia ja kaveria, että saan nuo pari puuttuvaa lappua. Taas on odoteltu kolmisen viikkoa ylimääräistä. Oon kyl varmaan pitkäpinnaisin kaveri tällä pallolla.  o_O

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #64 : 17.06.05 - klo 11:23 »
Heh, itse olen odottanut varmasti jo 1-2kk korvausrahoja postiin eksyneistä lapuista ;)

Kaikille tiedoksi, forumilla liikkuva "Juzam" EI ole Juzam_Djinn, vaan selvästi joku muu. Älkää vaivatko häntä. (Oli kieltämättä tähän tilanteeseen idioottimainen nick valinta hänellä ;), Juzam_Djinnhän on kirjoitellut joskus "Juzam/Juzami" nickillä).

Terv. Kimi "xapanthe" Rantala
xapan Have/want

juzam

jeps
« Vastaus #65 : 05.07.05 - klo 11:48 »
soitelkaa/laitelkaa viestejä sähköpostiin/puhelimeen, ei kannata luottaa mihinkään mitä kukaan vieras sanoo täällä foorumeilla minun nimissä. Tällä hetkellä en ole kotona, olen sukulaisten luona ilman rahaa/lappuja, ja uuden pankkikortin tunnuslukua en tiedä, vanha tili menny umpeen. Koetan päästä täältä jotenkin kotiin päin ja päästä hoitelemaan asiani loppuun asti.

ja ihan btw, jos joku kehtais laittaa monkoosiin vauhtia dualien postittamisessa, n. 2kk ei ole kuulunut niitä. Vaikka jos hän niitä lähettelis jollekkin keille olen velkaa tms.. en tiedä.