Poromagia

Kirjoittaja Aihe: juzam on slow(vaihteeksi)  (Luettu 16765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #30 : 14.02.05 - klo 16:22 »
En ole kerennyt käyäd katsomassa. Sinunhan tuo pitäisi tietää, jos laitoit perjantaina niin ne näkyvät nyt siellä

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #31 : 14.02.05 - klo 16:23 »
pitäis niiden sitten näkyä, laitoin perjantaina.

edit: mikäli rahat näkyvät aina seuraavana päivänä.

Poissa Mie

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #32 : 15.03.05 - klo 10:58 »
Olit Juzam lähettänyt Japperwokin laput vahingossa minulle. Viestitän Japperwokille ja toimitan laput oikealle omistajalle.

juzami

no voe...
« Vastaus #33 : 15.03.05 - klo 11:13 »
voi vammanen.. no tuli sitten taas katsottua hyvin kenelle ne lähetin. No, kiitos vaivan näöstäsi mie, korvaan tämän jotenkin sinulle vielä.

Poissa monkoosi

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #34 : 24.03.05 - klo 18:07 »
Kikkeliskokkelis.

  Ettei asian ydin pääsis unohtumaan niin Juzami huuteli multa parit dualit joitain viikkoja sitten. Maksu piti tulla opintotuesta, mutta yllätys yllätys eipä tullutkaan. Puhelinnumeroa kaivellessani selvisi myös,että ostetut kortit oli jo vaihdettu eteenpäin.Harmillisesti Toni oli pölhöillyt ja toimittanut omansa jo Juzamille. Puheluihin vastaaminen loppui jo viikko sitten kun ei vissiin keksi enää selityksiä. Nooh, toivottavasti Toni saa lappunsa ja eiköhän ulosotto hoida Juzamin maksun:)  (ja samapa tuo kun ei se niitä dualeita kuitenkaan saa)
 
ELI ÄLKÄÄ VITTU OLKO NIIN TYHMIÄ ETTÄ TEETTE KAUPPAA TÄMÄN IDIOOTIN KANSSA

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #35 : 25.03.05 - klo 14:52 »
Monkoosi: Voisitko heittää mulle numeron vaikka irkissä tai privaviestinä? Mullakin olisi vähän rahoja mitä tarviin juzamilta ;)
xapan Have/want

arvatkaa kuka?

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #36 : 02.04.05 - klo 06:57 »
Tonin kanssa hoidettiin asiat kuntoon, ja kaikille nyt tiedoksi että en mtg:n kanssa tule olemaan tekemisissä, joten ei tradejakaan synny. Xapanthelle lähtee rahaa maanantaina, jos nyt kuitenkin puhelin numeroni haluat, niin kysy sähköpostilla. en kehtaa käydä tämän foorumin kautta asioitani hoitelemassa.

Poissa maybach

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #37 : 02.04.05 - klo 16:01 »
Hyva idea pitaa vahan taukoa tai lopettaa kokonaan. Tulevaisuudessa jos viela naihin kuvioihin palailet niin toivottavasti osaat pitaa paasi kylmana.

Mielestani bannit eivat ole niinkaan liioittelua, silla on varsin erikoista miten et oppinut jo ensimmaisella kierroksella etta asiat pitaa hoitaa kunnolla. Kolmannella kerralla kun alkaa olla taas ongelmia, valituksia satelee paivittain ja tuuttailet asiat pain peeta, niin minusta on hyva pitaa vahintaankin aikalisa.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

juzami

jeps jeps
« Vastaus #38 : 02.04.05 - klo 21:22 »
no, ei ole kyllä tullut toimittua kovin viisaasti, ehkäpä sitä sitten jaksais enemmän ajatella parin vuoden päästä.  Monkko voit pistää negatiiviset palautteet jos yhtään helpottais.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #39 : 09.04.05 - klo 17:38 »
onpa dramaattista tämä mtg:llä pelaaminen

Poissa maybach

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #40 : 10.04.05 - klo 14:49 »
Ihan kuin kauniit ja rohkeat.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #41 : 12.04.05 - klo 05:08 »
Jos vain juzami sattuu lukemaan tämän, niin laitappas ne rahat mun tilille. En jaksa kovinkaan kauaa hymysuin enää odottaa.

( tilinro: 800026-10064890  - Kimi Rantala )

Mientä korvausta PITKÄSTÄ myöhästymisestä olisi myös hyvä saada. (Hehheh ? )
xapan Have/want

Poissa deFreak

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #42 : 13.04.05 - klo 23:47 »
Tosiaan, jos herra viitsisi palauttaa ystävällisesti sen 145 euroa tai laittaa ne erittäin runsaat lappupinot tulemaan, niin ei tarvitsisi kärvistellä täällä päässä.

Mielummin aikaisemmin kuin parin vuoden päästä.

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #43 : 14.04.05 - klo 03:56 »
Täytyy myöntää, että hyvin on jusami mennyt kämmäänään. Paljonkohan se on rahaa ja kortteja velkaa näin yhteensä... ?

Aluksi se vaan hidasteli vähän ja vaihteli joskus kortteja joita ei vielä omista. Mutta nyt selvästi tuli pahempaa mokaa joka suunnalta. Minkätakia juzami ei vaan voinu jättää yksinkertaisesti vaihtamatta niitä kortteja, ennen kuin ne kolahtaa postiluukusta lattialle? Mikä siinä on niin vaikeaa oikeasti odottaa hetken, että tosiaanki voi käsillään koskettaa niitä. Juzamiteki muutamia kämmäyksiä, ennen kuin niistä valitettiin, silloin mun mielestä olis ollu korkea-aika tajuta, että odottaa niiden korttien saapumista. Ja sekin vielä, että hän meni vaihtelemaan kortteja eteenpäin kun ei ollut himassa korttien luona. Eikä edes ilmoittanut toiselle osapuolelle, että saa ne myöhässä.

Kaikki joilta puuttuu Juzamilta rahaa ja/tai kortteja, niin kertokaa vaikka postaamalla tähän topikkiin, niin nähään pientä arviota, kuina paljon hän on "velkaa".

Joten laitappa juzami rahat ja kortit tulemaan mahdollisimman pian, äläkä tee muita hankintoja, ennen kuin hommat on hoidettu. Minullekkin voisit laittaa rahaa tulemaan ja ilmoittaa kun olet sen tehnyt.

Terv. Kimi "xapanthe" Rantala
xapan Have/want

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #44 : 15.04.05 - klo 17:19 »
saa-tana jusami, jos luet tätä viestiä, niin jos et ole laittamassa raha tulemaan, niin voisit edes ilmoittaa tilanteen, että mitä käy.

Tekstiviestejä lähetelly, sähköpostia ja tänne. Ei mitään. Kohta en enää turvaudu vain niihin jos ei vastausta tule.
xapan Have/want

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #45 : 17.04.05 - klo 21:51 »
Näyttää tilanne siltä että kannattaa ottaa yhteyttä suoraan pojuparan vanhempiin ja selittää niille tilanne. Muistakaa olla kohteliaita mutta tiukkoja.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa deFreak

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #46 : 18.04.05 - klo 00:34 »
Vanhempien yhteystiedot olisivat poikaa, joten jos joku on saanut sellaiset selville: erkkam AT mbnet DOT fi on osoitteesi. Olis köyhälle opiskelijalle rahat tarpeen.  :/

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #47 : 18.04.05 - klo 15:08 »
Pistäkää vanhempien yhteystiedot tulemaan privaviestillä minulle tai vaikka muillekkin moderaattoreille / judgeille niin voitais saada asiaa vähän etenemään.
xapan Have/want

Poissa deFreak

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #48 : 21.04.05 - klo 20:14 »
Eilen aamulla tuli viesti, että "ennen viittä laitan postiin, seurantanumero tulee tekstiviestillä". No, eipä ole vieläkään kuulunut mitään tiedusteluista huolimatta.

Mitenkäs muualla?

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #49 : 22.04.05 - klo 10:14 »
No tässä aika monet tietääkseni odottaa juzamilta rahaa ainakin ;) Aika varmasti yli 250€ pitäisi kaikkien yhteensä saada, ehkä enemmänkin.
xapan Have/want

juzami

sori
« Vastaus #50 : 22.04.05 - klo 10:23 »
xapa, saat rahas 4.5, ja defreakille laitan lappupinon tulemaan mahdollisimman pian. Onko vielä mahdollisesti muita jooilta puuttuu jotain?

Juzami

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #51 : 22.04.05 - klo 10:34 »
Ja Hoidan asiani mielummin sähköpostilla kuin täällä yleisellä topicilla.

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #52 : 22.04.05 - klo 11:12 »
Yep, no muista, että jos "hukkaat" tilinumeroni, niin sen löydät mm. osto/myynti topikistani, esim. siitä boosteritopikista, nii.
xapan Have/want

juzami

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #53 : 22.04.05 - klo 12:54 »
Heh, toivottavasti en hukkaa. Maksupäivä on varma. Tai niin varma kuin se minun tapauksessa voi olla :/

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #54 : 25.04.05 - klo 23:06 »
Tyhjää puhetta, kelalla on aina ollut tapana kusettaa juzamia näissä raha-asioissa. Teinä lähtisin pitemmittä puheitta ulosmittaamaan juzamin irtaimistoa, ja musta saatte hyvää matkaseuraa

Poissa deFreak

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #55 : 09.05.05 - klo 14:14 »
Opintotukipäivä meni jo, joten jos ei ala kuulua herrasta mitään, soittelen ihan uusiin numeroihin. Kiitos.

Poissa deFreak

Laput saapuivat... yllätyksen kera!
« Vastaus #56 : 24.05.05 - klo 09:11 »
Paketti tuli vihdoin perille neljän kuukauden odottelun jälkeen. Innolla avasin kauan odotetun laatikon vain huomatakseni, että olimme ilmeisesti tehneet kauppaa eri kohteista. "Pienet muutokset kohteessa" huudon sulkeuduttua ei olisi kaivellut niin paljon, jos puolet herkuista eivät olisi vaihtuneet kuraksi. Eipä sitten muuta, hyvityksiä odotellessa.

Ovatko muut saaneet omat kauppansa finaaliin ongelmitta?

Poissa evil_ewok

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #57 : 26.05.05 - klo 01:23 »
asia nyt ei suoranaisesti minulle kuulu, mutta eiköhän teidän olisi aika tehdä pieni ryhmämatka juzamin luo. minua vituttaa pelkkä lukeminen tuon idiootin toilailuista, ja voin kuvitella mikä fiilis on kun odottelee korttejaan/rahojaan 4 kuukautta. perkele.

Poissa janne

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #58 : 26.05.05 - klo 08:07 »
Lainaus käyttäjältä: "evil_ewok"
asia nyt ei suoranaisesti minulle kuulu, mutta eiköhän teidän olisi aika tehdä pieni ryhmämatka juzamin luo. minua vituttaa pelkkä lukeminen tuon idiootin toilailuista, ja voin kuvitella mikä fiilis on kun odottelee korttejaan/rahojaan 4 kuukautta. #€%&.



No käväseppä sinä sitten siellä Juzamin tykönä, kun kerta noin paljon välität.

"no en minä itseäni tarkoittanut vaan joitain muita."
Jos tuollaisen vastauksen annat, sinun olisi vain kannattanut olla hiljaa.

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #59 : 26.05.05 - klo 11:45 »
Nooh, itse olen saanut jo osan rahoistani tililleni. Vielä loppuja (ja ekstroja) odotellessa.

Juzami tosiaan lupaili olla poissa kuvioista ja hyvä niin. Niin paljon toilauiluja teki, että jää muut kakkosiks. Juzamihan osti/vaihto itselleen laput ja myi/vaihto ne heti eteenpäin vaikka ei edes vielä omistanut lappuja, noh siitähän mukava soppa syntyi ja varmasti Juzami "vahingossa" myi/vaihtoi samat laput parille eri äijälle, ennen kuin sai ne itse käsiinsä, jolloin hän huomasi, että "perhana. Toinen osapuoli lähetti jo lappunsa, jotka nyt ovat jo lähteneet eteenpäin ja olen molemmille velkaa 4 Volcanic Islandia".

Itselläni on Juzamin kanssa ollut kahdesti ongelmia. Ensimmäisellä kerralla myin lappuja, rahat viivästyi vähän alle kuukauden, ja kauppoja ei voitu purkaa, koska ylläri ylläri Juzami oli lähettänyt lappuni jo edelleen. Joten sain sitten melkein tuplasti rahani. Toinen kerta on tuoreempi, jossa minun piti saada Sneak Attack deck vehkeitä, noh.. sehän tietysti ei tullut perille ja nyt olen jo saanut osan rahoistani ja vielä loput ja ekstrat.

Jos Juzami tulevaisuudessa tulee ikinä toimimaan näin, niin olen varma, että silloin hän ei todellakaan selviä enää antamalla ekstraa. Ihmiset ovat jo niin kyllästyneitä jatkuvaan toilailuun, joten taitaa tulla mojovat määrät rikosilmoituksia seuraavalla kerralla.

Eli jos Juzami luet tätä, niin ennen kuin kuvittelet edes uudelleenaloittamista, niin hoida kaupat normaalisti. Maksa tavara ensin ja vaihda se eteenpäin VASTA kun kortit ovat fyysisesti käsissäsi ja rahat myyjän tilillä. Ja kun vaihat niitä kortteja eteenpäin, lähetä samanaikaisesti ja vaiha saapuvat kortit VASTA eteenpäin kun ne ovat taas kerran fyysisesti sinulla. Älä edes lisää niitä listaan, että omistaisit kyseiset kortit, koska hyvän tarjouksen tultua houkutus vaihtaa ne eteenpäin ennenaikaisesti on suuri.

Käykää te vain Juzamin ovella, mie en jaksa. Sitten jos ei ala rahoja kuulumaan niin en tietenkään lähde laahustamaan IRC:in äärestä mihinkään, on minulla keinoni.

P.S. Ja ne jotka eivät ole osallisia / uhreja Juzami-pyörityksessä, niin olkaa hyvä ja älkää kommentoiko tänne. Jos ärsyttää niin lyökää vaikka seinään.

Terv. Kimi "xapanthe" Rantala
xapan Have/want