Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Exalted - Mikael Lillback  (Luettu 18047 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vilhis

Exalted - Mikael Lillback
« : 16.04.08 - klo 10:46 »
29.02 Sovimme Exaltedin kanssa vaihdon, jossa minä saan pienen paketin standardherkkuja ja Exalted ison kasan Kithkineita. Exalted kerkeää lähettää korttinsa minulle ensin. Kun ilmoitan korttien saapumisesta ja kerron, etten ole vielä kerennyt lähettää korttteja sovimme samaan syssyyn toisen vaihdon niin, että minä lähetän kahden vaihdon kortit samassa erässä hänellä ja hän lähettää vielä toisen osan minulle. Toinen vaihto sovittu 05.03.

Kaikki siis tässä vaiheessa hyvin. Exalted, 50+ vaihtopalaute ja lähettänyt ekassa(ja myös isommassa) tradessa kortit ennen minua. Lähetän maaliskuun alkupuolella kortit(vaihdot 1 ja 2) Exaltedille ja jään odottamaan samaa toimintaa häneltä. Nyt alkaa ongelmat.

Lainaus
12.03.08
Moi,

Jouduin yllättäen työmatkalle joten sain sun loput kortit postiin vasta tänään, sori!

Micki

Kortteja ei kuulu. Tiedusteluihin vastataan:

Lainaus
19.03.08
Moi,

Kortit on kyllä matkalla, et ole ainut joka on saanut odottaa kortteja joten soitin postille maanantaina. Selvisi että meidän lähin postilaatikko on syystä tai toisesta jäänyt tyhjentämättä ke-pe viime viikolla (tulen jopa saamaan jonkunlaista korvausta tästä) ja siksi siihen aikaan postitetut kirjeet on päässyt lajitteluun vasta maanantaina. Postitin viime keskiviikkona aika monta kirjettä ja osa oli saanut korttinsa jo eilen, toivottavasti sinunkin kortit saapuvat turvallisesti ennen pääsiäistä.

Kortteja ei kuulu vieläkään. Tiedusteluihin vastataan:

Lainaus
27.03.08
Juu, kävin tänään tekemässä reklamaation postissa. Sun kirjeen lisäksi yksi huuto.net ostajan kire on hukassa, lupasivat olla yhteydessä. Tehdän nyt niin että laitan sulle uuden satsin kortteja matkaan (onneksi kaikki löytyy vielä ainakin omista peliseteistä), jos posti löytää kadonneet kortit niin saavat sitten palauttaa ne mulle. Pahoittelen tätä sotkua.

Micki

Nyt olin jo toiveikas. Vaan eipä olisi kannattanut. Nyt tiedusteluihini vastataan lyhyesti:

Lainaus
07.04.08
Juu sori, kone levis tossa välillä. Kortit on matkalla, luulis saapuvan viimeistään huomenna.

Kortit eivät ole saapuneet ja sen jälkeen en ole myöskään saanut Mickiin yhteyttä. Lähetin myös hänelle sähköpostia. Jos kukaan tuntee ko. henkilöä, voisi olla häneen yhteydessä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Polari

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #1 : 16.04.08 - klo 11:54 »
Itse sovin miehen kanssa traden 3.4 ja yritin jo huudella korttien perään 12.4, mutta eipä ole mitään kuulunut. Näyttäisi olleen foorumilla paikalla viimeksi 7.4, olisiko lie jälleen jossain reissussa. Owtoa, itselläni ei myöskään ole pahaa sanottaavaa aiemmista kaupoista täällä ja huuto.netissä, enkä tästäkään olisi vielä mitään sanonut ilman tätä threadia.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Fumba

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #2 : 16.04.08 - klo 12:10 »
Itsekin sovin vaihdon kyseisen käyttäjän kanssa 3.4. Aiemmin olemme vaihtaneet pari kertaa, ja aina on mennyt hyvin. Vielä en ole korttejani saanut, joskin lähetin kyselyä lapuista vasta tänään, kun ei niin kova kiire ollut. No, kunhan jossain välissä saisi nuo kortit, niin menisi hyvin.

Poissa kärpänen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #3 : 16.04.08 - klo 12:37 »
Tämä äijä lähetti mulle laput viime vuonna useamman kuukauden myöhässä. Pahoitteli henkilökohtaisia ongelmia ja muuta paskaa. En luota tähän kaveriin. Antoi lopulta sopivan rahasumman ja muutaman lapun. Itseä kuitenkin kiinnostaa sujuva kaupanteko ja siihen en usko tämän äijän aina pystyvän. Olen päättänyt jo viime vuonna etten harrasta vaihtelua Exaltedin kanssa.

Poissa Akspee

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #4 : 16.04.08 - klo 12:50 »
Tämä äijä lähetti mulle laput viime vuonna useamman kuukauden myöhässä. Pahoitteli henkilökohtaisia ongelmia ja muuta paskaa. En luota tähän kaveriin. Antoi lopulta sopivan rahasumman ja muutaman lapun. Itseä kuitenkin kiinnostaa sujuva kaupanteko ja siihen en usko tämän äijän aina pystyvän. Olen päättänyt jo viime vuonna etten harrasta vaihtelua Exaltedin kanssa.

Sama kuin kärpäsellä se sujuva kaupanteko on minulle tärkeää.
Olen käsittääkseni kaksi kertaa vaihtanut miehen kanssa ilman minkäänlaisia ongelmia.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa kärpänen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #5 : 16.04.08 - klo 13:09 »
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: kärpänen : 19.11.07 - klo:06:58 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. » Lainaus Vastaus Poista   

--------------------------------------------------------------------------------

Tuo sopii kyllä mulle. Jos ok niin mun seize voi postittaa vaimon nimellä (ettei mene mun firman postiin)

X
X
X

« Lähetetty käyttäjälle: kärpänen : 05.12.07 - klo:06:28 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. » Lainaus Vastaus Poista   

--------------------------------------------------------------------------------

Moi,

Olen sairaslomalla ja olen ollut vuodelevossa, mielestäni lähetin sun kortit mutta en mene vannomaan. Tarkistan asian ja jos en ole lähettänyt niin hoidan asian, Olen pahoillani sähläyksestä mutta tuli melko vakava sairauskohtaus ja voi olla että jotkut asiat ovat jääneet hoitamatta.

Micki


« Lähetetty käyttäjälle: kärpänen : 31.01.08 - klo:23:15 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. » Lainaus Vastaus Poista   

--------------------------------------------------------------------------------

Moi.

Viihdoin takaisin. Olet kyllä ollut vitun kärsivällinen ja luulin jo että olit saanut korttisi. Laita uudestaan lista korteista mitä mun piti lähettää niin katson mitä vielä löytyy (vaimo on myynyt suurin osa korteista sairasteluni aikana), jos kortteja ei löydy niin korvaan asian rahalla jos sopii. En voi muuta kun pahoitella ja yritän korjata asian tavalla tai toiseella.

Micki


« Lähetetty käyttäjälle: kärpänen : 09.02.08 - klo:17:53 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. » Lainaus Vastaus Poista   

--------------------------------------------------------------------------------

Moi taas,

Huonosti on kortteja jäljellä, helpoiten olisi varmaan korvata rahalla. Jos maksaisin vaikka 20 e siitä seizesta ja heittäisin 4 x Remand mukaan "vahingonkorvauksena" niin kuulostaisiko riittävän reilulta ottaen huomioon miten kauan olet joutunut odottaa?

Micki


« Lähetetty käyttäjälle: kärpänen : 09.02.08 - klo:18:32 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. » Lainaus Vastaus Poista   

--------------------------------------------------------------------------------

Juu ei nää sairaudet ihan oma valinta ole. Maksoin Sampo pankista joten kestää varmaan pari päivää ennen kun näkyy tililläsi, remandit postitan maanantaina. Kiitos ymmärtämyksestä ja ehkä vielä treidataan jotain jossain vaiheessa.

Micki


Jokainen voi päätellä noista mitä haluaa.
« Viimeksi muokattu: 21.08.08 - klo 12:46 kirjoittanut miinin »

Poissa Koumo

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #6 : 16.04.08 - klo 13:35 »
Juu, minäkin sovin traden 3.4. Exaltedin kanssa eikä vielä ole kortteja (tai selitystä) kuulunut.

 - Hannu

Poissa Arcane

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #7 : 16.04.08 - klo 13:37 »
Asuu muuten ihan tässä lähellä, vaikka tunne en. Voisi käydä pistämässä postilaatikkoon vähän lappua, että nyt ne kortit postiin ja äkäseen.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa zacharias

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #8 : 16.04.08 - klo 15:25 »
Minäkin sovin Exaltedin kanssa treidin lukkoon 31.3, ja ei vieläkään ole kortteja tullut. Hänelle lähetin laput viikon myöhässä, ja muutaman päivän jälkeen kyselin omien korttien perään. Ei ole vieläkään kuulunut vastausta, kortit jo miltei 3 viikkoa myöhässä. Tosin kyseinen henkilö oli viimeksi paikalla 7.4.  :(

Poissa vodel

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #9 : 16.04.08 - klo 15:27 »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa so not

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #10 : 16.04.08 - klo 16:46 »
Sama täällä, eli 3.4 sovittu trade, eikä miestä näy eikä kuulu :(
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa deviant

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #11 : 16.04.08 - klo 17:34 »
Mikael on työmatkalla.
Vaimonsa laittanut tavaran huutoon.

Kyllä se sieltä tulee, odottakaa nyt vaan.
(Onhan tuo aika pitkä aika kyllä, myönnettäköön.)
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa mahonen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #12 : 16.04.08 - klo 20:15 »
Minä tunnen kaverin suht hyvin. Tunnen hänet sen verran hyvin, ettei hän mikään ripperi ole. Eiköhän kaikki saa korttinsa ainakin jos se Mikaelista on kiinni. Olemme tehneet hänen kanssaan pari isoa vaihtoa ja kaikki on sujunut hyvin. Ja kärpänen, Exalted todella oli sairaslomalla ja on itsestään selvyys, että silloin kaupankäynti vaikeutuu huomattavasti. Joten tuo sinun tapauksesi ei oikein ole verrattavissa tähän. Uskon hänen puhuvan totta ja te saatte korttinne kyllä.

- Sori tämä vuodatus.

Poissa kärpänen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #13 : 16.04.08 - klo 23:13 »
Selvä homma. Epäilyksiä vain joskus herää kun tuntematon ei kortteja lähetä. Varsinkin kun tuli tällainen ripperi viestiketju. En asiaa ottanut tosiaan silloin esille, koska pidin tätä sairastelua mahdollisena. Exalted kävi myös silloin aika harvakseltaan foorumilla, mitä pidin merkkinä siitä että tosiaan saattoi jotain oikeasti ollakin.

Poissa kärpänen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #14 : 16.04.08 - klo 23:17 »
Valvojat voisivat poistaa nuo mun vanhat viestit ettei tule kenellekään pikaisesti topickia vilkaisevalle epäselvyyksiä. Semmoisia en haluaisi aiheuttaa.

Poissa shazzle

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #15 : 22.04.08 - klo 11:47 »
Exalted ei ole ripperi, toimituksissa voi tosin kestää jos on lähtenyt työmatkalle. Itselläkin ollut vaihto sovittuna ~1kk mutta vaihto jäi harmaalle alueelle jossa piti joko tavata henk. koht. tai postittaa. Voin soitella kaverille jos ei kortteja ala näkyä ensi viikolla. :]

Poissa Akspee

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #16 : 22.04.08 - klo 13:45 »
Exalted ei ole ripperi, toimituksissa voi tosin kestää jos on lähtenyt työmatkalle. Itselläkin ollut vaihto sovittuna ~1kk mutta vaihto jäi harmaalle alueelle jossa piti joko tavata henk. koht. tai postittaa. Voin soitella kaverille jos ei kortteja ala näkyä ensi viikolla. :]

Joo tuskin mies mikään ripperi on mutta näppärästi hoiti vaihdot silti :P
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Vilhis

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #17 : 02.05.08 - klo 10:32 »
Ei vissiin oo mikään lyhyt työmatka.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Fumba

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #18 : 02.05.08 - klo 14:12 »
Ei vissiin oo mikään lyhyt työmatka.

Ei ilmeisesti - kiva olisi minustakin nuo kortit joskus saada :/

Poissa so not

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #19 : 08.05.08 - klo 18:36 »
Kyllä nyt jo rupee hieman hatuttamaan.
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa mahonen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #20 : 08.05.08 - klo 18:37 »
Shazzle voisi kenties soittaa Mikaelille?

Poissa so not

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #21 : 12.05.08 - klo 09:10 »
Ootko Shazzle soittanut jo vai pitäiskö sitä ryhtyä kaivelemaan miehen puhelinnumeroa?
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #22 : 12.05.08 - klo 11:40 »
pitäiskö sitä ryhtyä kaivelemaan miehen puhelinnumeroa?

Huudon käyttäjätunnukselle Mickinonnalle on rekisteröity seuraavanlainen puhelinnumero: nolla neljä neljä 548 kuusi neljä 16.

Poissa Fumba

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #23 : 13.05.08 - klo 23:45 »
Onko kukaan vielä soitellut kyseiselle sankarille? Alkaa jo hatuttaa tämä korttien viivästyminen pikkuhiljaa.

Poissa mahonen

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #24 : 14.05.08 - klo 10:18 »
Onko kukaan vielä soitellut kyseiselle sankarille? Alkaa jo hatuttaa tämä korttien viivästyminen pikkuhiljaa.

Otappa siinä kuule se puhelin kauniiseen käteesi ja näppäile nuo Thaurwylthin antamat numerot siihen. Sillä siitä pääset.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #25 : 14.05.08 - klo 10:53 »
<->
« Viimeksi muokattu: 24.05.08 - klo 09:12 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa shazzle

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #26 : 14.05.08 - klo 14:10 »
Sain vasta äsken YV:n asiasta. Soitin Exaltedille ja lupasi hoitaa asian, tiesi mistä on kysymys.

Poissa Nastaboi

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #27 : 21.05.08 - klo 23:15 »
Pidetäänpäs aihetta elossa. Vieläkään ei ole kortteja tullut eikä yksityisviesteihin vastattu.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa shazzle

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #28 : 22.05.08 - klo 11:11 »
jooh.. hyvä niin. Itse en enää hänelle soita, kun ei ole omia kortteja haussa, mutta Thaurzien listaama numero toimii, ainakin jos kaveri on ottanut kännynsä mukaan, kuten äsken ei ollut.

Turhaan olen näköjään häntä puolustellut, kaveria ei näköjään vaan kiinnosta tarpeeks. Onnea korvauksien/korttien takaisinsaamiseksi, minä pesen käteni tästä.

Poissa lillmika

Vs: Exalted - Mikael Lillback
« Vastaus #29 : 23.05.08 - klo 22:24 »
Terve,

Meitä Mikael Lillback nimisiä henkilöitä on useita Suomessa. Muistakseeni löytyy vielä kolmas Mikael Lillback Suomesta. Vastuuton toimenpide lisätä yhteystietoja tarkistamatta niitä huomioiden asiayhteys, ja vielä kehotus "Käyttäkää hyväksenne".
 
t. Mikael K-J Lillback