Kas... Olenkin päätynyt jo tänne saakka. Oma sanottavani asiaan on näin yleisesti, että kortit on lähetetty eikä kyse ole mistään kusettamisesta. Shazzlen käytös on ollut ongelman ratkaisemisessa erittäin epäkohteliasta minua kohtaan. En ruinaa anteeksipyyntöjä, mutta pitäisi käsittää kuinka ongelmatilanteet ratkotaan. Jos sinulta jää palkasta 20 saamatta, ryntäätkö pomosi huoneeseen ja nostat hänet seinälle? Itse en oikein suosi tätä käytäntöä. Useat aggressiiviset kommentit ja suora kiroilu alkaa hieman viemään intoa selvittää edes koko sotkua. Ehdotin korvausehdotusta, jossa palauttaisin Viperit takaisin kirjattuna kirjeenä, mutta pitäisin rahat, jotka dualeista hän maksoi tasatakseen tradea. Viiteen päivään hän ei vastannut ehdotukseeni ennen kuin tänään syytteli minua huijaamisesta ja kertoi, että en ole lähettänyt niitä. Mielestäni moinen uhoaminen vailla todisteita on todella röyhkeää. Mistä tiedän, ettei kortit ole jo sinulla ja tahdot vain T2-kelpoiset superkäärmeet takaisin? Hän myös kertoi viestissään, että en ole tekemisissä nyt minkään teininilkin kanssa. Otan tuon uhkauksena, että hän aikuismaiseen tyyliinsä ratkaisee tilanteen omilla ehdoillaan, jos en käy henkilökohtaisesti kaivamassa Postin laatikoita läpi meidän asumustemme välimatkalta ja käy henkilökohtaisesti ojentamassa kyseistä kirjettä, joka sisältää 3 dualia.