Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä  (Luettu 66049 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa xapanthe

Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« : 06.06.04 - klo 22:55 »
Ei enää vaihtotarinoita tähän ketjuun, kiitos.

Virhe voi koskea vaihtoja, pelejä tai esim. vaikka kansion tiputtamista vessanpönttöön.

Itselleni tapahtui "hassusti" kun olin menossa kaverille. Alkoi sataa ennen-näkemättömän paljon. Olin bussissa ja huomasin, että kohta tulee pysäkkini, painoin nappia, mutta bussi ajoi ohi. Tuli sitten 1km lisäksi tuplasti lisää matkaa kaatosateessa kesävaatteilla. Oli lähellä, ettei kaikki korttini tuhoutunut, säästyin onnekseni FOIL ländin, Thirst for Knowledgen ja Flock of rabid sheepin tuholla. Reppu oli hiukan auki, ja jos olisi ollut vielä vähän enemmän auki, olisi varmasti tuhoutunut 3 kansiota rareja ja 2 pakkaa jossa on vaikka mitä käyttiksiä  ;) Säästyin säikähdyksellä. Kiitos bussikuski, olet kaverini.

Toinen virhe (oikeestaan tuo aiempi ei ollut virhe) oli vaihto. Vaihdoin muistaakseni Tolarian Academy + Gaea's Cradlen pois naurettavasta hinnasta, sain 3x valkosta ihme rarea itselleni, jotain 3-5 euron lappuja kaikki. Kuukauden päästä, sain ensimmäisen hinnastoni ja tajusin miten juntti olin ollut. Ei se mitään! Virheistä oppii.
« Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo 19:36 kirjoittanut luma »
xapan Have/want

Poissa Goblin Master

« Vastaus #1 : 07.06.04 - klo 08:16 »
minä olen kauan aikaa sitten vaihtanut itselleni goblin war striken Hypnoxin foiliin.

Poissa Wespoiler

« Vastaus #2 : 07.06.04 - klo 10:39 »
Minulle sattui ERITTÄIN hauska juttu kun olin kaverillani ja olimme lähdössä uimaan. Ajattelimme sitten ottaa kortit mukaan jotta voisimme pelailla välillä. No innoissani sitten hyppäsin uima-altaaseen enkä huomannut että korttipakkani on edelleen taskussani. Siinä sitten kaverini kanssa keräillään kortteja veden pinnalta. Tämä sattui jo n. 4 vuotta sitten mutta edelleen harmittaa.
Empires rise and fall, but evil is eternal

Poissa Golem

« Vastaus #3 : 07.06.04 - klo 14:01 »
Vaihdoin foili wrathin pinoon vihreitä kortteja(joitain käyttiksiä muttei mitään erikoisempaa). Itse olin vaihtoon melko tyytyväinen mutta kaverini jaksaa huomautella ettei se ollut niitä viisaimpia vaihtoja :)
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
H/W:
http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=2987

Poissa mishrak

« Vastaus #4 : 08.06.04 - klo 11:03 »
Muovipussi hajosi ja läjä kortteja tippui kuralammikkoon, onneksi oli suojat että ei mennyt kuin muutama kortti pilalle.

Poissa Zodian

« Vastaus #5 : 08.06.04 - klo 11:17 »
Lasillinen Coca-Colaa t1 Landstillin päälle.  :/

Poissa smo

« Vastaus #6 : 08.06.04 - klo 12:14 »
Asuntoloilla solustamme minä olin viikonloppuna kotona, ja iso osa ei ja heillä oli "pieni" muotoiset pippalot. Kun sunnuntai iltana tulin kämpille huomasin huoneeni oven auki ja pöydällä olevat Painit olivat saaneet uuden kuorrutuksen ala olut. Ja tunnetusti replynä:"Ei noilla pahveilla mitään arvoo voi olla..." ja aah kun olin onnellinen.

Eli opetus. Älä jätä korttejä pitkin poikin. Eli tein virheen jättäessäni ne pöydälle lojumaan...

Poissa DogMeat

« Vastaus #7 : 08.06.04 - klo 15:08 »
Hehe, Foili Ravagerin vaihoin johonkin euron kahden rareen... RAARGH !!! Eipä kai sitten sen kummempia totaalisia kämmäyksiä ole tehty...

EDIT: heh, ilmeisesti uusi käsite tuostakin tuli... Tehdä Dogmeatit tradessa (huono kauppa)  :D

Poissa WildChild

« Vastaus #8 : 12.06.04 - klo 02:12 »
pahin virheeni oli ikinä heittää have/wanttini tuonne kun harvoin sieltä kukaan mitään haluaa :D

Poissa NaPsu^

« Vastaus #9 : 12.06.04 - klo 18:11 »
No sanoisinko, että vaihdoin Cursed Scrollin Spined Wurmiin..  ;)
Tosinkin kaveri vielä sen jälkeen antoi mulle muutaman raren, ei se sitten niin paljoa enää harmittanut, mutta kuitenkin.. :)
Jyväskylä

Poissa maybach

« Vastaus #10 : 13.06.04 - klo 12:28 »
Käy ihan sääliksi ihmisiä. Nuo jutut olivat karmeita luettavia (esim. dekin kanssa uimassa)

Minulla ei ole mitään ihmeempää dekillä sattunut, koska olen sen kanssa yli varovainen ja vainoharhaisesti pidän loitolla sitä uhkaavat tekijät  :D

Mutta tuli tossa alkuvaihella tehtyä kyll niin juntteja vaihtoja ettei mitää järkee, mut ei se mitää. Virheistä oppii . =)
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa WildChild

« Vastaus #11 : 13.06.04 - klo 15:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Maybach"
Mutta tuli tossa alkuvaihella tehtyä kyll niin juntteja vaihtoja ettei mitää järkee...

Samaten. :( :D  :/

Poissa Tonzza

« Vastaus #12 : 13.06.04 - klo 15:34 »
ainoa mitä tässä tulee mieleen, on kadottaa kortit ja löytää ne myöhemmin lumihangesta.. :/ tosin tuo ei nyt enää harmita ollenkaan kun olin niin alussa vasta niin kortit ei todellakaan ollu mitään huippuluokkaa ;)
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa Oni-Chan

« Vastaus #13 : 13.06.04 - klo 19:21 »
Kastelin foilatun Avatar of Hopen matkalla kotiin sateessa...
*painuu nurkkaan itkemään*

Niin ja vaihtaa tempestin Rare commonina ennekuin tiesin että kaikissa seteissä ei ole musta/hopea/kulta koodausta...

Poissa Shawni

« Vastaus #14 : 21.06.04 - klo 12:53 »
pahin virheeni..varmaanki kun innostuin noppaamaa   :(
http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=82
-joo ja sit ircissä tavotatte minut shawn nickillä.-

Poissa xapanthe

« Vastaus #15 : 21.06.04 - klo 13:01 »
Juu, noppaaminen on kohtalokasta joskus, eräs kaverini hävisi yhdellä nopanheitolla 1x Sol Ring, 1x Tolarian Academy, 2x Academy Rector, 1x Crused Scroll. Nauroin sille irkissä koko loppupäivän  :D (vaikka tosin oli aika ilkeä häviö  :/ )
xapan Have/want

Poissa Shaba

« Vastaus #16 : 21.06.04 - klo 15:47 »
Yksi pahimmista virheistäni on myös noppaaminen tai pokerin pelaaminen magic korteista :/ kyllä tyhjeni have kun niihin sorruin.

Poissa Farseer

« Vastaus #17 : 22.06.04 - klo 03:10 »
silloin kun aloittelin tuli toki tehtyä miljoonia huonoja tradeja.

ehkä pahin vähään aikaan oli jollain random-metodilla hävitty death cloud, mikä ei toki ole ihan hirveen paha mut kuitenkin toki ketuttaa  :/
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa ktuluu

« Vastaus #18 : 08.07.04 - klo 19:41 »
Tulipa käytyä prelikassa ja sain glimmervoidin jonka onnistuin hukkaamaan sinne. Noh kortteja tulee ja menee..

Poissa Tuoja

« Vastaus #19 : 12.07.04 - klo 00:14 »
Noppaaminen ja tradet joskus alussa. ;)
kaikki on k.

Poissa xapanthe

« Vastaus #20 : 12.07.04 - klo 12:46 »
Niin tuoja, noppatuuris on sitä luokkaa, että voit antaa suoraan koko kansios pois, säästyy vaivalta heittää noppaa  ;)
xapan Have/want

Poissa Wizard

« Vastaus #21 : 14.07.04 - klo 22:45 »
yks aika paha oli kun unohin pakan paidan taskuun ja äiti sitten työnsi paidan pesukoneeseen, ei siinä kummempia menny mutta kismitti silti.

niin ja tietysti kaikki alussa tyyliin rare commoniin tehdyt vaihdot.
"It was probably a lousy spell in the first place"
-Ertai, wizard adept

H\W löytyy:
http://www.mtfinland.com/~mtf/forums/viewtopic.php?t=332

Poissa Kiltamestari

« Vastaus #22 : 17.07.04 - klo 04:15 »
kannattaa huomioida että nesteen kaatuminen ei ole välttämättä niin vakavaa jos sen huomaa ajoissa...
saavuin kaverini luokse pelaamaan ja totesin juissi-mehupurkin auenneen reppuuni, puolet korteistani oli juississa mutta liinaan pyyhkimällä se lähti yllättävän hyvin. ei siis kannata panikoitua ellei kortit ole lojuneet yötä kaljassa ;)

H/W:
http://www.mtfinland.com/~mtf/forums/viewtopic.php?t=1111

Poissa xapanthe

« Vastaus #23 : 17.07.04 - klo 14:04 »
Juu, kuten ekassa viestissä mainitsin sateessa olemisesta, huomasin asian ajoissa ja säästyin vakavimmilta tuhoilta. Muuten olisi mennyt "arvo"kansion puolet korteista. :( Ja siellä on tyyliin fetchejä, mopoja, paineja, käyttis uncceja, masticore jne
xapan Have/want

Poissa Tilppa

« Vastaus #24 : 21.07.04 - klo 17:48 »
Virheitä ja virhearviointeja nyt on tapahtunut vaikka minkälaisia, mutta pelivirheenä kamalin ja noloin oli kyllä pari kuukautta sitten tapahtunut Darksteel Citadelin wasteländääminen :)
Tuo tapahtui vieläpä turnauksessa ihan. Vielä tänäkin päivänä saan kuulla tuosta, tuskin tulee kovin pian unohtumaan.

Poissa Anssi

« Vastaus #25 : 21.07.04 - klo 18:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Farseer"

ehkä pahin vähään aikaan oli jollain random-metodilla hävitty death cloud, mikä ei toki ole ihan hirveen paha mut kuitenkin toki ketuttaa  :/

Kiitos muuten siitä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa xapanthe

« Vastaus #26 : 21.07.04 - klo 18:39 »
reilu ;)
xapan Have/want

Poissa Tar_Minastir

« Vastaus #27 : 25.07.04 - klo 22:48 »
tässä vuosi sitten conissa tuli tehtyy pari aika mehukasta vaihtoa
Exalted angel <=> soul collector
DoJ <=> bladewing the risen
toi jälkimmäisen tein kaverin kanssa ja oikein jouduin suostuttelemaan sen vaihtamaan tuon  :D
Tar-Minastir says:
suomalainen iskelmä on vaan jotenkin niin masentavaa
Humpp. says:
Ei pelkästään masentavaa.
Se on murha.

Poissa Tonzza

« Vastaus #28 : 04.08.04 - klo 04:16 »
laputin vartin recyclellä kortteja kunnes huomasin tarvitsemani kortin olevan jo pöydässä o.O noh, voitin silti ;)
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa Teukku

« Vastaus #29 : 04.08.04 - klo 08:37 »
HEEhe... Enpä oo vielä ehtinyt tekee mitään kohtalokasta korttivaihtoo tai kämmäystä. Mutta oon kyllä sen vertta varovainen korttien kanssa et tuskin tuun tekee mitään tyhmää vaihtoo. Mut varmaan jos mulle jotain kämmäystä tapahtuu joskus niitten kans ni oon ihan varma siit ne jää joskus taskuu ja äippä ottaa ja pistää pyykkii ;) NOONni, siinä käy kyllä nästisti.

Btw Kiltamestari; Olisit jättänyt muutamaks tunniks ulos pakkasee ni sit olis ollut just hienoo ku se olis hyytelöö se mehu   o_O
The key to winning any fight is simply staying alive.