Ei enää vaihtotarinoita tähän ketjuun, kiitos. Virhe voi koskea vaihtoja, pelejä tai esim. vaikka kansion tiputtamista vessanpönttöön.Itselleni tapahtui "hassusti" kun olin menossa kaverille. Alkoi sataa ennen-näkemättömän paljon. Olin bussissa ja huomasin, että kohta tulee pysäkkini, painoin nappia, mutta bussi ajoi ohi. Tuli sitten 1km lisäksi tuplasti lisää matkaa kaatosateessa kesävaatteilla. Oli lähellä, ettei kaikki korttini tuhoutunut, säästyin onnekseni FOIL ländin, Thirst for Knowledgen ja Flock of rabid sheepin tuholla. Reppu oli hiukan auki, ja jos olisi ollut vielä vähän enemmän auki, olisi varmasti tuhoutunut 3 kansiota rareja ja 2 pakkaa jossa on vaikka mitä käyttiksiä

Säästyin säikähdyksellä. Kiitos bussikuski, olet kaverini.
Toinen virhe (oikeestaan tuo aiempi ei ollut virhe) oli vaihto. Vaihdoin muistaakseni Tolarian Academy + Gaea's Cradlen pois naurettavasta hinnasta, sain 3x valkosta ihme rarea itselleni, jotain 3-5 euron lappuja kaikki. Kuukauden päästä, sain ensimmäisen hinnastoni ja tajusin miten juntti olin ollut. Ei se mitään! Virheistä oppii.