Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä  (Luettu 66178 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Veggie

Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #60 : 26.08.05 - klo 21:49 »
Onnistuneita kämmejä on tehty useita.

pelatessa tehdyistä kämmeistä pahin varmaan sm2004 last chance qualifiereissä. punainen bringer unohtaa käyttää abilityään pölliäkseen toiselta 9/2 lenturin jolla olisikin päässyt pieksemään toisen pois ja olisi siinä samalla qualifioinut. plääh.

yleisesti joskus koulun liikantunnilla pelattiin pesistä. alkoi satamaan jossain tokan vuoroparin alun paikkeilla, mulla just valmistunut tuuttis repun ulkotaskussa. nooh, kyllä niistä vielä pelikelpoisia tuli prässäyksen jälkeen, mutta ei niistä vaihtoon enää ollut. ja oli vielä ihosen symbiotic wurm :D onneksi sain toisen tilalle.

vaihdossa pahimmat kämmit varmaan sillon kun alottelin, sain jostain savannahin ja plateaun. noh isoveljelle vaihoin ne sitten johonkin ihan moskaan, kuten red mana batteryyn ja forgettiin.
Toinen isompi kämmi sitten joskus toisella kerralla kun kävin safe havenissa. italo abyss ja nether void <-> misdirection. ne oli italiaa eikä ne ollu siis kuulemma kovin arvokkaita :E plääh.
noitten jälkeen on sitten pahasti kämmiminen ainakin osittain lopetettu.
-Pekko "Vegetable" Kurttio

Vihanneksen H / W =
http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=9850.0

Poissa Dradjeel

« Vastaus #61 : 27.08.05 - klo 18:22 »
Pahin moka? Niitä on monta mutta tämä vielä jaksaa ärsyttää.

Passata Flame Wave eilisessä draftissä ja sitten hävitä joka erä poiston puutteeseen... Nuff said.

Poissa mr haisuli

« Vastaus #62 : 07.09.05 - klo 18:54 »
nojaa kerran oli jännä peli elämät oli 4-4 mulla käessä lava axe
ekaks mäkuitenkin tein itelle vähan elämii sacred nectaril ja swallowing  plaguella ja sit huomasin errei manaa jäänyt enää lava axe:n
niin sitte kävi mitä pelkäsinkin vihollinen pelas hypnox:sin
sitte häviö tulikin nopeesti ;)

Poissa McMara

« Vastaus #63 : 19.09.05 - klo 21:48 »
Mun pahin moka on ollu kuolla Mana Burnii :/

Nameless One

« Vastaus #64 : 20.09.05 - klo 16:21 »
Lainaus käyttäjältä: "McMara"
Mun pahin moka on ollu kuolla Mana Burnii :/

Mukana.fi

hehe...  (9)

Poissa Tomtz

« Vastaus #65 : 20.09.05 - klo 16:29 »
No jaa. Paljonhan sitä on tullut kämmäiltyä. Varsinkin alkuaikoina. Pelikämmit ovat jotain omaa luokkaa enkä niistä sen enempää kerro. :D
Noh tulihan sitä joskus Masquesin ilmestymisen aikaan urza's destinyä kaksi boosteria. No toisesta tuli kait joku roskarare, mutta toisesta tuli sitten Masticoren FOIL. Vaihdoin sen sitten eteenpäin joihinkin Käyttiscommoneihin ja Uncceihin.

Noh. Olihan se epäedullinen vaihto, mutta luultavasti ilman tuota vaihtoa en olisi jaksanut jatkaa magiccia. Ei yhdellä Corella tee mitään jos saa rankan RG Beatsin vaihdossa. :D Vieläkin tuo RG tuolla jossain lojuaa alkuperäisessä kokoonpanossaan.

-tommi

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
« Vastaus #66 : 20.09.05 - klo 16:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Tomtz"
Ei yhdellä Corella tee mitään jos saa rankan RG Beatsin vaihdossa. :D

Jokaisella meillä on omat tapamme selvitä ikävistä tapahtumista menneisyydestä,

"NEver underestimate the power of denial"

(9)

Poissa Exalter

« Vastaus #67 : 21.10.05 - klo 11:59 »
Itse en onneksi seuraavia vaihtoja tehnyt, mutta herranjumala sentään että suorastaan vitutti tuolloin:

1 Glimpse the unthinkable -> 2x Guardian of Vitu-Ghazi
1 Temple Garden -> 1x Pollenbright Wings ja joku toinen unkki

Ja tämä kaveri sitten vielä meinasi, että ei ajattele korttien rahallista arvoa, vain pelillistä :D

Poissa miinin

« Vastaus #68 : 21.10.05 - klo 18:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Exalter"
Itse en onneksi seuraavia vaihtoja tehnyt, mutta herranjumala sentään että suorastaan vitutti tuolloin:

Ja tämä kaveri sitten vielä meinasi, että ei ajattele korttien rahallista arvoa, vain pelillistä :D

t2-paskaa -> t2-paskaa, mitä väliä?

Poissa Exalter

« Vastaus #69 : 21.10.05 - klo 18:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Anastazia"
Lainaus käyttäjältä: "Exalter"

t2-paskaa -> t2-paskaa, mitä väliä?

Olen vain katkera kun en saanut niitä itselleni.

Poissa Jukkis

Moka
« Vastaus #70 : 01.11.05 - klo 21:17 »
Tollanen 0,5 litraa 7UPpia kolmen rarepinkan päälle... Jepjep.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Masa88

« Vastaus #71 : 10.11.05 - klo 21:55 »
No tää ei ny oo pahimpia, mut aika paha:

Kerran pelissä vastustaja hyökkäs jollain pikkuolennolla ja psychatogilla, ja mähän tietysti menin blokkaa sit pikkuolentoo ja yritin boltata sen psychatogin, ku oli vaa Blastoderm. No, vastauksena siihen vastustaja boostas sen atogin sit 14/15 tyypiks. AAARRGGH!!! Pelis oli viel meneillään kuudes vuoro, eli gg.
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Ramin

« Vastaus #72 : 10.11.05 - klo 22:51 »
Ammuin ratkaisevalla vuorolla pyrite spellbombin kaverin witnessiin vaikka sillä oli tasan 2 lifeä ja kaveri vielä huomautti minua ennen kun tein sen ^^

Poissa Jukkis

« Vastaus #73 : 17.11.05 - klo 14:03 »
Ostin kaverilta hieman BoK:in ilmestymisen jälkeen tyyliin kolme Higure, the Still Windiä hintaan 4€/kpl, kun ajattelin, että niistä saisi maukkaan dekin. Ei saanut. Lisäksi seuraavana päivänä fantsuun oli tullut irtokortit myyntiin, ja Higure oli 2,5 €/kpl. GG.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa imppu

« Vastaus #74 : 27.01.06 - klo 18:16 »
Eipä tässä ole kuin pari kuukautta kun draftissa laitoin lethal damaget stackkiin ja scooppasin. Voitto tuli, mutta 2-1.

Poissa Ramin

« Vastaus #75 : 27.01.06 - klo 19:05 »
Kesällä tapahtui jyväskylän FNM:ssä aika hassu temppu. Oma jinxed chokerini tappoi minut juuri ja juuri, vaikka olisin voinut poistaa upkeepissä yhden countterin, jolloin vastustaja olisi kuollut seuraavalla vuorolla ^^

Poissa instiqma

« Vastaus #76 : 28.01.06 - klo 03:11 »
Vastaanpa joutessani, että koko pelin aloittaminen.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
« Vastaus #77 : 28.01.06 - klo 10:25 »
Kyllä... olen jopa joskus myynyt vanhoja rakkaita vinyyleitä saadakseni kortteja.... (9)

Poissa hall0n

« Vastaus #78 : 28.01.06 - klo 10:40 »
Otin kerran laivalle korttini mukaan jotta olisin voinut pelailla siellä aina välillä kamujeni kanssa. Sitten kun me siellä hytin lattialla pelailimme niin veljeni joka oli yläsängyssä kaatoi sieltä fanta-purkin korttieni päälle. Ainakin Eight-and-half-tails sai jonkinasteisia vaurioita mutta nopean ensiavun ansiosta se on kuin uusi ;) ....

Poissa kolatatti

« Vastaus #79 : 24.02.06 - klo 15:23 »
Kerran unohdin kokonaisen Potence-dekin fantasiapelien pelipöydälle (vai olikohan se sitä aikaa kun pelattiin velhonlinnan lattialla). Ei löytynyt yllättäen löytötavaroista seuraavan viikon aikana.. :)

Ihan ensimmäisistä kuudesta Revisedin boosteristani nostin 3 dual-landia enkä tajunnut yhtään että niillä voisi jotain tehdä ja eräs "kaverin kaveri" vaihtoi ne johonkin paskaan joista paras tais olla Serra Angel. Vähän kyl rassas kun sain tietää korttien arvoja sitten myöhemmin..

Kämppiksen kissan myös päästin kerran huoneeseeni (tai oikeastaan kämppikseni kävi huoneessa ja jätti oven auki vaikka olin erikseen sanonut että sen kissat ei mun huoneeseen tule). Kissa päätti kusta monitorin päälle (meni tietokonepöytä ja monitori pilalle) ja sen jälkeen kävi hoitamassa bisnekset korttieni päälle. Suuri osa Revisedin aikaisista korteista meni pilalle. Onneksi olin jo tuossa vaiheessa suurimman osan arvokorteista myynyt. Jos olisi vielä ollut Manadraineja, mirror universe ym. silloin tuossa pinossa niin kissa olis kyllä lähteny 7. kerroksen ikkunasta ulos.
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Ramin

« Vastaus #80 : 24.02.06 - klo 21:31 »
Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
Kerran unohdin kokonaisen Potence-dekin fantasiapelien pelipöydälle (vai olikohan se sitä aikaa kun pelattiin velhonlinnan lattialla). Ei löytynyt yllättäen löytötavaroista seuraavan viikon aikana.. :)

Ihan ensimmäisistä kuudesta Revisedin boosteristani nostin 3 dual-landia enkä tajunnut yhtään että niillä voisi jotain tehdä ja eräs "kaverin kaveri" vaihtoi ne johonkin paskaan joista paras tais olla Serra Angel. Vähän kyl rassas kun sain tietää korttien arvoja sitten myöhemmin..

Kämppiksen kissan myös päästin kerran huoneeseeni (tai oikeastaan kämppikseni kävi huoneessa ja jätti oven auki vaikka olin erikseen sanonut että sen kissat ei mun huoneeseen tule). Kissa päätti kusta monitorin päälle (meni tietokonepöytä ja monitori pilalle) ja sen jälkeen kävi hoitamassa bisnekset korttieni päälle. Suuri osa Revisedin aikaisista korteista meni pilalle. Onneksi olin jo tuossa vaiheessa suurimman osan arvokorteista myynyt. Jos olisi vielä ollut Manadraineja, mirror universe ym. silloin tuossa pinossa niin kissa olis kyllä lähteny 7. kerroksen ikkunasta ulos.

Surullista luettavaa :/

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
Vs: Pahin tekemäsi virhe MTG:ssä
« Vastaus #81 : 07.02.07 - klo 07:28 »
Nämä asiat otaa päähän niin usein mtg:tä miettiessä, että pakko kirjoittaa ne tänne, vaikka tähän topikkiin ei olekkaan aikoihin kirjoiteltu, mutta aihe ei varmaan koskaan kuole....

1) Möin joskus kun en muka enää koskaan tulisi pelaamaan, 2x Force of williä yhden hinnalla (ottaa päähän aina kun kasaan pakkaa missä on sinistä)
2) Vaihdoin 3x Elvish spirit guidea pois, kun nehän oli vaan jotain vanhoja ihme keijuja (ottaa päähän aika monessakin pakka tilanteessa)
3) Kun ravnica tuli, ostelin heti muutamia pusseja ja sain setillisen remandeja aivan yyber nopeasti, vaihtelin ne tietenkin kaverilleni johonkin vaan, kun eihän ne edes countteroi kunnolla.....

"Syö miestä rotanlailla."

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
« Vastaus #82 : 07.02.07 - klo 11:31 »
"Hei Johanna, me tarvittais lisää tuomareita. Sä voisit ruveta tuomaroimaan!"

"Hmm...no kaipa mä voisin"

Se vei koko käden  :o
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Hopo

« Vastaus #83 : 07.02.07 - klo 11:57 »
Klassisen hauska tapaus kävi taannoin Landstilliä vastaan pelatessani: Vastustajan Standstill oli pöydässä kun Skullclamppasin oman äijäni kahden lisäkortin kiilto silmissä. Ukko meni gravelle, mutta Landstill-pelaaja unohti jotain ja Stifletti Skullclampin kortinnoston, jonka seurauksena en saanut vain kahta (clamp) korttia vaan peräti kolme (standstill.) Ei nyt mitenkään huikea tapaus, mutta kyllähän se siinä hetkessä vähän nauratti. Ja ei siis ollut minun mokani, mutta jos kuvittelette tämän kirjoittajaksi kolatatin, niin pysytään topikissa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa kolatatti

« Vastaus #84 : 07.02.07 - klo 13:33 »
Ei voi aina olla tilanteen tasalla.. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa vodel

« Vastaus #85 : 07.02.07 - klo 15:50 »
Pakko tässä mainita että PC prelikassa pääsin palkinnoille ja sain 4 boosteria, joista myin lennossa eräällä toiselle pelaajalle 3 kpl 12e hinnalla. No tietysti näistä myymistäni buustereista ilmestyi Damnation (prelikan ainoa), Akroma, Timbermare, Magus of Library, sekä muutama foili ja hyvä unkki. Tietysti tuosta omasta paketistani sain sitten ihan Chronozoan :)
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Teroin

« Vastaus #86 : 07.02.07 - klo 15:52 »
Jätin kerran rarettamatta draftissa, jossa vehkeet sai pitää.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa hall0n

« Vastaus #87 : 07.02.07 - klo 17:23 »
Toinen hauska tapaus kävi kun pelasin Turun FNM:ssä BG-Ruoppaus-dekkiä vastaan Orzhov Deck Winssilläni. Tilanne oli 1 - 1. Vastustaja ehti puskea tiskiin Golgari Hauta-Röllin, kolme Hauta-Kuori Scarabeeta, Syvän varjon Tontut ja Golgari Thugin. Itselläni oli 'Neuvosto ja Jellona. vastustaja päättis sitten hyökätä Röllillä, kolmella Scarabeella ja Golgari Thugilla. Menin 7 lifeen. Vastustajani oli fiksuna miehenä jättänyt tontut blokkimaan ja hänellä oli 6 elämäpistettä. Luulin että pelini oli pelattu mutta topdekkasin tyynen rauhallisesti Last Gaspin :). Voitin sitten sen pelin. Siinä sitten pelin jälkeen mietimme että jos hän olisi kerran malttanut jättää Thugin blokkimaan, ei se 1 läiskä tuntunut enää niin hyvälle.

Ja kuvitelkaa tuohon "vastustaja"-sanojen kohdalle Hivemind. Kirjoitin tämän hänen puolestaan kun ei itse jaksanut, sattuneesta syystä.

Poissa Hivemind

« Vastaus #88 : 07.02.07 - klo 17:41 »
Niin.. ja olisin selvinnyt jos oisin ruopannut jonkun niistä kolmesta m. cloakista siihen elfiin.. mutta olkoon opetus, pelaa varman päälle vaikka voittaisit ensivuorolla.  :)

Poissa Nastaboi

« Vastaus #89 : 07.02.07 - klo 18:01 »
Virhe dekkilistan kanssa. Maailman turhin tapa hävitä peli, ja molemmilla kerroilla myös matsi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM