Poromagia

Kirjoittaja Aihe: madnes - Huijari ja valehtelija  (Luettu 19508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The Abyss

madnes - Huijari ja valehtelija
« : 06.09.06 - klo 12:50 »
Laitanpa tässä teille kaikille oikein viihdyttävää lukemista, joskin tämä itse tapaus oli kyllä kaikkea muuta kuin viihdyttävä.

Ja ihan ensimmäiseksi pyydän, että älkää laittako tähän ketjuun mitään puolustuspuheita kyseisen tyypin kanssa sujuneista onnistuneista treideistä. Tässä topicissa puhutaan nimen omaan kauppaongelmista, ei ongelmitta sujuneista kaupoista.

Tarina alkaa kuukauden takaisesta tapahtumasta, kun nimimerkki madnes otti privalla minuun yhteyttä ilmoittaen olevansa halukas ostamaan minulta kortteja. Kyseessä oli reilun 20€:n kauppa, jossa tarkoitukseni oli myydä madnesille reilu kaksikymmentä korttia, muun muassa 4x Winter Orb (Rev, Mint). Kaikki muutkin kortit olivat yleisesti haluttuja käyttiksiä. Kaupat sovittiin ja annoin madnesille tilinumeroni maksutietoineen. Hän kuittasi viestini seuraavasti:

asiahan on harvinaisen selvä.
osoitteeni on:
niko autio
aittapellonkatu 6d 80
15170 lahti.

rahat tulee tänään tai huomenna tilillesi.

Kului viikko, mutta maksua ei tullut saati ilmoitusta maksun viivästymisestä tai syytä siihen. Kysyinpä siis itse madnesiltä, miksei tämä ollut maksanut. Hän vastasi, ettei voinut maksaa vedoten siihen, että isä oli tyhjentänyt hänen tilinsä. Lupasi kuitenkin maksaa mahdollisimman pian. Selitys oli sen verran erikoinen, että aloin jo epäillä, tuleekohan maksua lainkaan.

Kului kaksi viikkoa; ei maksua, ei yhteydenottoa. Kun kysyin tyypiltä, milloin hän maksaa, tämä ilmoitti olevansa äitinsä luona ja maksavansa HETI kun tulee sieltä takaisin kotiin. Maksua ei kolmen päivän sisällä kuulunut, mutta madnes oli laittanut Winter Orbit uudestaan wantilleen. Tässä vaiheessa aloin epäillä entistä enemmän tyypin rehellisyyttä. Kysyin syytä Winter Orbien ilmestymisestä wantille ja sitä, milloin tyyppi aikoo maksaa. Vastaus:

minua alkaa kyllästyttää tuo hoputus. sanoin että maksan kun pääsen kotiin kun olin äidin luona ja olen vieläkin täällä. maksan kun pääsen kotiin. pitäisi mennä viikonlopun aikana. laitoin ne sen takia wantilleni koska ne eivät vielä minulla ole (eli jos joku haluaa ne vaihtaa minulta niin en tuota pettymystä. toivottavasti ymmärsit)

En ymmärtänyt. Pettymyksen tosin tuotit, ainakin minulle.

Viikonloppu meni ja arkikin siinä samassa, eikä niin minkäänlaista maksua saati minkäänlaista yhteydenottoa maksun viivästymisestä. Laitoin madnesille viestiä, jossa ilmoitin, etten loputtomiin pidä kortteja varattuna hänelle. Ilmoitin myös, että maksun on syytä tulla hyvin pian, tai teen hänestä ilmoituksen. Henkilö vastasi näin:

käyn ne kortit maksamassa tänään tai huomenna ja tämä on lupaus :)
mikäli siis et minusta mitään varoitustopiccia tee.
laitappa sitä tili-numeroa.

Lupaushan tuo toki oli, joskaan ei minkään arvoinen, eikä maksua koskaan tullut, vaikka tilitiedot hänelle annoinkin.
Kaupat on näin ollen peruttu.

Tilinumeron kysymisestä viimeistään käy ilmi, ettei tyypillä missään vaiheessa ollut aikomustakaan maksaa kortteja; olinhan tilinumeron jo kertaalleen hänelle antanut. Silti hän jokaisessa viestissään kuitenkin lupasi maksaa. En voi tällaista käytöstä ymmärtää kuin suoranaisena kiusantekona. Eniten tässä harmittaa se, että nuo kortit olisi hyvinkin voinut saada kyseisen kuukauden aikana mukaan toisiin vaihtoihin. Itse asiassa sainkin tuon ajan kuluessa noista Winter Orbeista neljä euroa korkeamman tarjouksen, mutta en voinut niitä myydä, koska olin varannut ne madnesille.

Tätä kirjoittaessa tyyppi ei ole hiljattain käynyt foorumilla, vaikka kävi aikaisemmin päivittäin, joten mahdollisesti liikkuu täällä uudella nimimerkillä. Pitäkää siis tämän huijarin nimi mielessä ja välttäkää treidaamista kyseisen valehtelijan kanssa:

Niko Autio
Aittapellonkatu 6d 80
15170 Lahti
« Viimeksi muokattu: 07.09.06 - klo 13:20 kirjoittanut The Abyss »

Poissa shazzle

Vs: madnes - Huijari ja valehtelija
« Vastaus #1 : 06.09.06 - klo 16:13 »
vähän harmittaa ettei jäbän topiikkia voi kommentoida - eihän sulta edes ole mitään huijattu :(

Itse ainakin toimin niin, että korttini pysyvät listalla kunnes kauppa on lyöty lukkoon ja jos olen myymässä kortteja niin katson että suoritus näkyy. Ei ole ongelmia jos toimii oikein :)

HUIJARI ja VALEHTELIJA kuulostaa vähän liialliselta ottaen huomioon että konkreettista tappiota et ole kärsinyt - ois ihan kiva jos et tätä viestiä pyyhkisi.
« Viimeksi muokattu: 06.09.06 - klo 16:17 kirjoittanut shazzle »

Poissa DaiJou

« Vastaus #2 : 06.09.06 - klo 16:36 »
Lainaus
eihän sulta edes ole mitään huijattu

Vaikka tappiota ei tullut, on silti huijausyritys AINA huijaus.
Pistän tyypin osoitteen muistiin.

Poissa Shmn

« Vastaus #3 : 06.09.06 - klo 17:59 »
...konkreettista tappiota et ole kärsinyt - ois ihan kiva jos et tätä viestiä pyyhkisi.

Se on tappiota, että sitoutuu myymään tai vaihtamaan kortteja jollekin, minkä vuoksi ei voi myydä eikä vaihtaa niitä muualle.
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
« Vastaus #4 : 06.09.06 - klo 18:03 »
Niin, minusta kyse on aina siitä, jos jotain on jo SOVITTU (lyöty kaupat/vaihto lukkoon), silloin siitä sopimuksesta pitää pitää kiinni, ja sen rikkominen on aina väärin, oli sitten kyse yhdestä tai sadasta eurosta/kortista.

Ja koska te olitte SOPINEET, kauppa oli lyöty lukkoon, toinen vielä moneen kertaan lupaili tekevänsä kaiken, mutta mitään ei koskaan tapahtunut, on hän silloin aivan selvästi rikkonut sopimuksen, toiminut väärin.

Ei pidä olla liian innoissaan korttien perään että siinä samalla unohtaa todellisuuden ja omat mahdollisuutensa suoriutua sovituista asioista.

Poissa duracel

Re: Vs: madnes - Huijari ja valehtelija
« Vastaus #5 : 06.09.06 - klo 22:18 »
ois ihan kiva jos et tätä viestiä pyyhkisi.

Tuon voin jättää kun on edes jotenkin asiaan kuuluva, toisin kuin ne edelliset.

Edit: Onpa se nyt hankalaa olla postaamatta niitä joutavuuksia.

~jari
« Viimeksi muokattu: 07.09.06 - klo 09:53 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa madnes

« Vastaus #6 : 10.09.06 - klo 15:04 »
käyn ne kortit maksamassa tänään tai huomenna ja tämä on lupaus
mikäli siis et minusta mitään varoitustopiccia tee.
laitappa sitä tili-numeroa.

sanoin näin noin viikko sitten.
kortteja en ole voinut maksaa koska olen ollut kotona keuhkoputken tulehduksessa ja koska minulla ei ole nettiä kotona niin näin ollen en ole voinut ilmoittaa maksun viivästymisestä.
ihme ettet minulle mitään ilmoittanut siitä että kauppa on peruttu, koska olin juuri lähdössä maksamaan kortteja mutta sitten  huomasin tämän.
ja kun sanot seuraavasti:
-Tilinumeron kysymisestä viimeistään käy ilmi, ettei tyypillä missään vaiheessa ollut aikomustakaan maksaa kortteja-
kysyin sen uudestaan koska minulla on hyvin paljon yksityisviestejä enkä jaksanut plärätä niitä kaikkia vaan aikaa ja vaivaa säästääkseni kysyn suoraan uudestaan.
olen tietenkin pahoillani siitä jos sinua syvästi loukkasin.
voisit kyllä mielestäni muuttaa tuota otsikkoa koska niin kuin muutkin ovat jo sanoneet niin mitään huijausta ei ole tapahtunut
karmani puolesta alan pikkuhiljaa muistuttaa wall of icea.

H/W

Poissa The Abyss

« Vastaus #7 : 11.09.06 - klo 18:52 »
kortteja en ole voinut maksaa koska olen ollut kotona keuhkoputken tulehduksessa ja koska minulla ei ole nettiä kotona niin näin ollen en ole voinut ilmoittaa maksun viivästymisestä.

Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ikävää juuri, kun pitäisi maksaa. Mikähän sitten oli syynä, ettet aikaisemmin antanut mitään ilmoitusta maksun viivästymisestä, vaikka foorumilla päivittäin kävitkin? Tässä tapauksessa pisin viive yhteydenottojen välillä oli 12 päivää. Tyhjien lupausten sijaan olisi kyllä hyvä pitää myyjä ajan tasalla ja ilmoittaa, jos maksu viivästyy. Mutta kuten jo mainitsin, et missään vaiheessa oma-aloitteisesti ottanut minuun minkäänlaista yhteyttä.
« Viimeksi muokattu: 11.09.06 - klo 18:59 kirjoittanut The Abyss »

Poissa madnes

« Vastaus #8 : 12.09.06 - klo 10:14 »
miten voin ottaa sinuun yhteyttä jos olen kipeänä kotona.
mielestäni otin sinuun kyllä monta kertaa yhteyttä.
olisin kyllä ollut valmis ne kortit kyllä ostamaan ja niin kuin jo sanoinkin olin menosssa niitä maksamaan mutta niin kuin sinä ilmoitit tänne (mitä et kyllä minule ilmoittanut yksityisviestillä tai millään) kauppa on peruttu.
« Viimeksi muokattu: 12.09.06 - klo 10:17 kirjoittanut madnes »

H/W

Poissa miinin

« Vastaus #9 : 12.09.06 - klo 13:18 »

Siinä samalla, kun muutoin kävit foorumia päivittäin katselemassa? Asiaan voidaan kaivaa varmistus foorumin logituksesta, joten olisi hyvä idea pysytellä faktoissa.

Poissa madnes

« Vastaus #10 : 12.09.06 - klo 15:17 »

Siinä samalla, kun muutoin kävit foorumia päivittäin katselemassa?

minulla oli viikon tauko täällä käymisessä kun olin kipeänä joten pysytelläämpäs nyt faktoissa eikä muuteta totuutta.
otetaan varmistus asiasta foorumin logituksesta.
« Viimeksi muokattu: 12.09.06 - klo 15:19 kirjoittanut madnes »

H/W

Poissa The Abyss

« Vastaus #11 : 12.09.06 - klo 17:57 »

Esimerkiksi puhelimitse. Numerotiedustelu auttaa tässä asiassa eteenpäin.

mielestäni otin sinuun kyllä monta kertaa yhteyttä.

Niin minunkin mielestäni, mutta vasta sitten, kun olin ensin itse ottanut yhteyttä sinuun. Pisin viive oli tosiaan tuo aiemmin mainitsemani 12 päivää, jonka kuluessa kävit foorumilla lähes päivittäin, mutta yhteyttä et pitänyt. Tämä siis tapahtui ennen väittämääsi sairastumista.

olisin kyllä ollut valmis ne kortit kyllä ostamaan ja niin kuin jo sanoinkin olin menosssa niitä maksamaan mutta niin kuin sinä ilmoitit tänne (mitä et kyllä minule ilmoittanut yksityisviestillä tai millään) kauppa on peruttu.

Ilmoitin viimeisessä yksityisviestissäni, että maksun on syytä tulla HYVIN PIAN, tai kaupat perutaan. Lupasit tuolloin maksaa vuorokauden sisällä. Koska maksua ei kuitenkaan kuuden päivän jälkeen tililläni näkynyt, katsoin kaupat perutuiksi.

Mutta jos nyt tosiaan yli kuusi viikkoa kauppojen lukkoonlyömisen jälkeen iski yhtäkkiä noin palava halu käydä maksamassa, niin käy ihmeessä. Tosin en omista enää niitä Telling Timeja, mutta nehän olikin alunperin tarkoitettu kaupanpäällisiksi. En kuitenkaan pidä kortteja enää sinulle varattuina, mutta maksan kyllä koko summan takaisin tilillesi, jos joitakin noista korteista vaihdan pois ennen maksusuoritustasi (mikäli sellainen tulee).

EDIT: Kirjoitin tätä samalla, kun tuo alla oleva viesti tuli, joten eipä taida maksua sitten tulla.
« Viimeksi muokattu: 12.09.06 - klo 18:00 kirjoittanut The Abyss »

Poissa TeePee

« Vastaus #12 : 12.09.06 - klo 17:58 »
no sanonpahan tähän keskusteluun myös oman tapaukseni asioidessani Madnesin kanssa.

Eli kauppasin huuto.netissä kortteja tuossa elokuun alussa ( kohteet ilmoitettu 2.8 ) ja laitoin asiasta ilmoituksen tämän foorumin osto & myynti osastolle. Tämän jälkeen Madnes laittoi privaattiviestiä:

elikkä olisin valmis ostamaan nämä:
3x Eternal Dragon [KUVA]  14.50€
4x Humility [KUVA]   13.50 €
3x Swords to Plowshares 8€

ilmoittelehan mitä mieltä olet.

vastasin, että kyllähän toi käy, kun kerta niistä ei ole huutoja tullut tuolla huuto.netin puolella ja suljin kohteet, sekä laitoin tili- ja yhteystietoni vastaukseeni.

Mitään ei sitten kuitenkaan kuulunut ja laitoin saman viestin uudelleen.

vastaukseksi sain:

saan massit ku kesätyöt loppuu voin makksaa sitten.

Tämän viestin jälkeen ei ole sitten kuulunut mitään kyseisen asian suhteen, vaikka Madnes on foorumilla useasti vieraillutkin.

Kerroin tästä tapauksesta, kun näin, että en ollut ainoa henkilö, kuka on kokenut saman asian asioidessa Madnesin kanssa. Eniten tässä tosiaan harmittaa, että panttasin kyseisiä kortteja Madnesille siinä ajatuksessa, että hän on tosiaan on ostamassa kyseiset kortit, enkä näin ollen voinut myydä kyseisiä kortteja muille (luvattuani myydä kortit Madnesille).

2-3 viikkoa odoteltuani tiesin, että kyseinen henkilö ei ole edes ostamassa kyseisiä kortteja, sillä yhteydenottoa ei kuulunut. Näin ollen kortit jäivät käsiini ja 36 euron kaupat jäivät toteutumatta.   

Kerroin tämän tapauksen, koska itseänikin ärsyttää suunnattomasti (lievästi sanottuna) juuri tällaiset katteettomat ostolupaukset/kaupat. Tällaiset tapaukset myös vähentävät ainakin omaa mielenkiintoa tehdä kauppaa kyseisellä foorumilla, valitettavasti.

Joten varautukaa siihen, että Madnesin kanssa kauppoja tehdessä, voit kokea pettymyksiä ja rahallisia menetyksiä katteettomien kauppojen/ostolupausten vuoksi.

Poissa madnes

« Vastaus #13 : 13.09.06 - klo 10:01 »
TeePee ystävä hyvä jos nyt lähdetään vaikka siitä että olen kesätöissä vieläkin ja koska sanoin sinulle että voin maksaa sitten kun kesätyöt loppuvat niin näin ollen en ole sinua huijannut mitenkään toki voin kortit kun ne loppuvat eli noin kuukauden kuluttua.

H/W

Poissa kolatatti

« Vastaus #14 : 13.09.06 - klo 10:28 »
Ajattelin nyt puuttua tähän vaikka asiahan ei minulle mitenkään kuulu.

Normaalisti olen kyllä sitä mieltä että kaupat voi peruuttaa ennen kun ne ovat jomman kumman puolelta toteutuneet (kortit lähetetty tai rahat maksettu), mutta kauppojen peruuntumisesta pitää silloin kauppakumppanille ilmoittaa. Jos maksun suorittaminen tai korttien lähettäminen kestää esim. yli viikon kauppojen sopimisesta, pitäisi siitäkin mielestäni ilmoittaa heti kun asia on itselle tiedossa. Tämä sen takia, että jos viivästys ei kaupan toiselle osapuolelle sovi, hän voi kaupat peruuttaa.

Ei toisen ihmisen omistamaa tavaraa pitäisi noin varailla ellei tosiaan rahaa tai vaihtotavaraa löydy, tai ainakin viivästyksestä pitäisi välittömästi ilmoittaa. Mielestäni kaupat tai vaihtokaupat voi peruuttaa yksipuolisesti ennen kuin ne on varsinaisesti tehty mutta peruutus pitää silloin tehdä mahdollisimman pian, eikä esim. viikon päästä.

Asiaa hieman sivuten olin itse myymässä kesällä kulmasohvaa ja eräs ostaja ilmoitti hakevansa sen pois. Poistin myynti-ilmoituksen tällä perusteella ja ilmoitin lisäkyselijöille että sohva oli jo mennyt. En kuitenkaan kaverista mitään kuullut pariin viikkoon eikä hän vastannut sähköposteihini tai puheluihini. Kun viimein vastaus kuukauden päästä tuli, oli se tällainen: "Sori, olin lomalla! Myy vaan jollekin muulle." Eipä kovin v*tuttanut siinä vaiheessa kun olin n. 15 muulle ostajaehdokkaalle sanonut jo että se on myyty.

Itse olen ainakin ottanut tuon tapauksen jälkeen sellaisen kannan, että jos sähköpostiini, yksityisviestiini tai puheluihini ei kauppojen puitteissa vastata kahteen päivään (saattaa jonkun mielestä tuntua karulta mutta tuntukoot, niin tuntuu kusetuskin), kaupat on peruttu ja huutokauppapalveluissa heilahtaa punaista kommenttia. eBayssa lisäksi odotan tuon jälkeen korkeintaan viikon ja sitten lähtee korvausvaatimus.

Eli pääpointti tässä oli nyt se, että ei siinä mitään jos kaupat peruuntuvat tai viivästyvät, kunhan molemmat kaupan osapuolet ovat tästä tietoisia. Eri asia jos kyseessä on joku force majeure, esim. että siirtyisimme kaikki takaisin 70-luvulle jolloin kännyköitä ei olisi olemassa ja ostaja tai myyjä joutuu äkkiä hautajaisiin, mielellään omiinsa. Sairastuminen ei mielestäni ole mikään syy tänä tietoyhteiskunnan kulta-aikana.

madness: Mielestäni sinulla olisi ollut velvollisuus ilmoittaa maksun viivästymisestä heti ostotarjousta tehdessäsi TeePeelle, koska ilmeisestikin tiesit jo silloin että meinaat maksaa vasta kun olet kesätyösi suorittanut. Varsinkin kun kyse oli siitä että kauppias tuon takia sulki huutokaupat. Eri asia sitten jos olisit ilmoituksesi tehnyt vasta sitten kun huudot olisivat jo loppuneet ja jos huutoja ei olisi noihin tullut.

Itse teen niin että ilmoitan ostajalle pankkitilinumeron ja pyydän ilmoittamaan osoitteensa yksityisviestillä kun on maksun suorittanut. Tämä tarkoittaa sitä että kun osoite tulee, maksun täytyy olla suoritettu. Jos maksua ei heti näy, oletan että se on tehty toisesta pankista ja on tulossa tililleni. Näin on käynyt tähän mennessä joka kerta, mutta jos jossain tapauksessa en maksua saisikaan, marssisin suoraan kyselemättä poliisin puheille ja tekisin rikosilmoituksen petoksesta ja ilmoittaisin ko. henkilön foorumilla huijariksi.

Eli ainakaan minun kanssani ei kannata kauppaa tehdä jos sitä ei meinata rehellisesti tehdä. Kunniallisten kauppamiesten (ja -naisten) kanssa teen vaihtoja ja kauppoja varsin mielelläni.. T1-piireissä se tuntuu huomattavasti helpommalta, jokainen voi sitten itse miettiä mistähän tuo johtuu.. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa The Abyss

« Vastaus #15 : 13.09.06 - klo 12:21 »
TeePee ystävä hyvä jos nyt lähdetään vaikka siitä että olen kesätöissä vieläkin ja koska sanoin sinulle että voin maksaa sitten kun kesätyöt loppuvat niin näin ollen en ole sinua huijannut mitenkään toki voin kortit kun ne loppuvat eli noin kuukauden kuluttua.

Rahat tulisi olla kasassa sillä hetkellä, kun ostotarjouksen tekee, jotta tietää varmasti pystyvänsä maksamaan välittömästi kauppojen sopimisen jälkeen. Jos tosiaan on tiedossa, että pystyy maksamaan aikaisintaan kahden kuukauden kuluttua, niin silloin ei pidä kaupantekoon ryhtyä. Tuo on vähän kuin tekisi vaihtoja korteilla, joita itse ei omista. Ja sehän ei ole oikein.

EDIT: Minulle et ainakaan maininnut mitään, että olisit kesätöissä. Sen sijaan ketjusta käy ilmi seuraavaa:

saan massit ku kesätyöt loppuu voin makksaa sitten.

Ja seuraavana päivänä tästä laitoit minulle viestiä:

rahat tulee tänään tai huomenna tilillesi.

Miksi jo tuolloin valehtelit minulle maksavasi vuorokauden sisällä, jos kerran asia oli noin kuin TeePee:lle väitit?
Kesätöiden sijaan vetosit minun kohdallani siihen, että isä oli vienyt rahasi, etkä voinut sen vuoksi maksaa.
« Viimeksi muokattu: 13.09.06 - klo 13:22 kirjoittanut The Abyss »

Poissa Vilhis

« Vastaus #16 : 13.09.06 - klo 12:35 »
Lainaus
3. Älä vaihda/myy tuotteita, joita et vielä omista tai joka on vasta postissa tulossa sinulle.

Selvä lause, joka mielestäni voi ulottaa koskemaan myös rahaa. "Älä osta kortteja, jos sinulla ei vielä ole rahaa maksaa niitä." Voitaisiin melkein lisätä sääntöihin. Tietenkin on eri asia, jos käy töissä säännöllisillä tuloilla ja se palkka on jo 5 vuotta tullut tilille se 16. päivä, mutta ei silloinkaan tehdä ostoja alkukuusta, jos tietää rahat saavansa vasta kuun puolivälissä. Toki jos halu kortille on suunnaton, voin kortin omistajalta kysyä ENNEN KAUPAN LUKKOON LYÖMISTÄ voisiko hän odottaa tietyn ajan maksun saapumista. Valta on kuitenkin myyjällä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa madnes

« Vastaus #17 : 13.09.06 - klo 13:44 »
herra abyss mistä päättelit että valehtelin ?
kyllä minulla oli tilillä se tasan 22€.

H/W

Poissa The Abyss

« Vastaus #18 : 13.09.06 - klo 14:15 »
herra abyss mistä päättelit että valehtelin ?

Herra madnes: Siitä yksinkertaisesta syystä, että maksua ei lupauksestasi huolimatta tililleni tullut.

EDIT: Väitätkö siis, että olet maksanut?
« Viimeksi muokattu: 14.09.06 - klo 13:45 kirjoittanut The Abyss »

Poissa madnes

« Vastaus #19 : 13.09.06 - klo 15:56 »
herra adyss olitte väärässä

H/W

Poissa Akspee

« Vastaus #20 : 08.11.06 - klo 14:16 »
Olen yleensä kovin rauhallinen kaveri mutta tämmöiset kersat kuten madnes jotka kirjoittavat täyttä läpiä päähänsä ja vielä kehtaavat tulla selostamaan kirjakielellään ympäri pyöreitä ottavat niin paljon pannuun ettei mitään rajaa. Juuri tämmöisten henkilöiden takia on hienoa että täällä on aktiivisia admineja hoitamassa forumeita. Henkilökohtaisesti en aio asioida missään merkeissä madnes:sin kanssa olivat asiat miten olivatkaan.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa madnes

« Vastaus #21 : 08.11.06 - klo 14:49 »
Olen yleensä kovin rauhallinen kaveri mutta tämmöiset kersat kuten madnes jotka kirjoittavat täyttä läpiä päähänsä ja vielä kehtaavat tulla selostamaan kirjakielellään ympäri pyöreitä ottavat niin paljon pannuun ettei mitään rajaa. Juuri tämmöisten henkilöiden takia on hienoa että täällä on aktiivisia admineja hoitamassa forumeita. Henkilökohtaisesti en aio asioida missään merkeissä madnes:sin kanssa olivat asiat miten olivatkaan.

sinuna pitäisin vähän pienempää ääntä varsinkaan kun en sinulle ole mitään tehnyt. ja vaadin tuolle kakara syytökselle perusteluja.

H/W

Poissa Akspee

« Vastaus #22 : 08.11.06 - klo 15:09 »

sinuna pitäisin vähän pienempää ääntä varsinkaan kun en sinulle ole mitään tehnyt. ja vaadin tuolle kakara syytökselle perusteluja.

Vai niin :)

"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa madnes

« Vastaus #23 : 08.11.06 - klo 15:27 »

Vai niin :)

ei hyvä  :(

H/W

Poissa Dark Knight

« Vastaus #24 : 08.11.06 - klo 15:40 »
Voi hyvä ihme madness ja Akspee. Koettakaa pysyä asiassa ja lakatkaa kirjoittamasta tuollaisia älyttömän lyhyitä ja asiattomia viestejä, ennen kuin joku käyttäjä ennättää antaa teille siitä karmamiinuksen. Akspee voisi todellakin antaa perustelunsa madnessille kakarasyytöksestään ja madness voisi muuttaa kielenkäyttönsä ja puhetapansa vähemmän lapsenomaiseksi ja ruveta selvittämään vaihto-ongelmaansa vastedes asiallisesti ilman turhaa ja ärsyttävää herroittelua. Selvittäkää riitanne edes hieman aikuismaisemmin.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa miinin

« Vastaus #25 : 08.11.06 - klo 15:53 »
Dark Knight on oikeassa. Koittakaa nyt hyvänen aika käyttäytyä, ettei aktiivisten adminien tarvitse tähän sirkukseen viheltää väliaikaa. Asialliset, perustellut ja faktoihin perustuvat kommentit ovat sallittuja ja jopa suotavia. Vastaavasti tuollaiset yhden rivin "eipäs-juupas"-kinastelut voinee jatkossa jättää pois ainakin tältä foorumilta. Näyttäisi siltä, että madnesille sattuu epäilyttävän paljon epäonnistuneita vaihtoja - syy tuskin aina kuitenkaan on vastaosapuolessa. Nyt faktoja tiskiin mitä on tapahtunut, tai lähdetään miettimään sopivaa tagia tuohon nimimerkkisi alle.

Poissa madnes

« Vastaus #26 : 08.11.06 - klo 16:19 »
Dark Knight on oikeassa. Koittakaa nyt hyvänen aika käyttäytyä, ettei aktiivisten adminien tarvitse tähän sirkukseen viheltää väliaikaa. Asialliset, perustellut ja faktoihin perustuvat kommentit ovat sallittuja ja jopa suotavia. Vastaavasti tuollaiset yhden rivin "eipäs-juupas"-kinastelut voinee jatkossa jättää pois ainakin tältä foorumilta. Näyttäisi siltä, että madnesille sattuu epäilyttävän paljon epäonnistuneita vaihtoja - syy tuskin aina kuitenkaan on vastaosapuolessa. Nyt faktoja tiskiin mitä on tapahtunut, tai lähdetään miettimään sopivaa tagia tuohon nimimerkkisi alle.

epäilyttävän paljon?
tällä topikilla on ollut puhetta kahdesta joten eikö tuo ole paljon liioittelua?

H/W

Poissa Polari

« Vastaus #27 : 08.11.06 - klo 18:48 »
Viime jaksossa tapahtunutta: Akspeelta on viime päivinä tullut kasa muitakin nollakommentteja vanhoihin threadeihin, ja voisin lyödä vetoa ettei hänellä ole aavistustakaan mitä madnesin treideissä oikeasti tapahtui. Ketjun edellisestä viestistäkin oli aikaa jo kaksi kuukautta. Madnes taas ei tähän ole kiinnittänyt huomiota, vaan vetää herneen nenään (jossain määrin oikeutetusti). Seuraa juupas-eipäs-väittelyä ja draamaa. Jännää, en malta odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa miinin

« Vastaus #28 : 08.11.06 - klo 19:00 »
epäilyttävän paljon?
tällä topikilla on ollut puhetta kahdesta joten eikö tuo ole paljon liioittelua?

Täällä on yli tuhat käyttäjää joista varmaankin parille prosentille on tullut edes yksi huomautus. You do the math

Poissa Akspee

« Vastaus #29 : 09.11.06 - klo 00:11 »
Viime jaksossa tapahtunutta: Akspeelta on viime päivinä tullut kasa muitakin nollakommentteja vanhoihin threadeihin, ja voisin lyödä vetoa ettei hänellä ole aavistustakaan mitä madnesin treideissä oikeasti tapahtui. Ketjun edellisestä viestistäkin oli aikaa jo kaksi kuukautta. Madnes taas ei tähän ole kiinnittänyt huomiota, vaan vetää herneen nenään (jossain määrin oikeutetusti). Seuraa juupas-eipäs-väittelyä ja draamaa. Jännää, en malta odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu.

Eiköhän noista ylläolevista teksteistä jokainen normaalijärkinen osaa johtopäätöksensä tehdä.

Pyydän anteeksi mikäli olen vaurioittanut sieluasi.
Vahvistankin samalla että nämä TÖRKEÄT hävyttömyydet tulevat loppumaan!
« Viimeksi muokattu: 09.11.06 - klo 00:13 kirjoittanut Akspee »