Viimeisin jonka muistan tapahtui tuossa eilen iltapäivällä. Meitä oli neljä pelaajaa ja jokaisella nopeasti kyhätty Highländer-viritelmä. Missään ei niin kovin ihmeellistä voittokeinoa (paitsi Teron pakassa, joka oli insinööritaidon huipentuma ja pyrki saamaan Gauntlet of Powerin pöytään). Pelasimme Two-Headed Gianttia ja joukkueet olivat seuraavat: minä ja poika, Veera ja Tero.
Lopussa tilanne alkoi jo näyttää pahalta; meillä oli 4 lifeä, vastustajien keikkuessa 5 lifen paikkeilla (saamarin Claw of Gix). Meillä oli tiskissä Teron Kuro ja Hypnox, jolla oli Aspect of Mongoose, Grozoth, Elves of Deep Shadow, Indrik Stomphowler ja jotain tokeneita. Vastustajalla oli Magus of the Coffers, jota oli buustittu Vampiric Linkillä, Mobilization, Stuffy Doll, Phantom Warrior, Plated Pegasus ja kai siinä vielä jotain muutakin.
Oli meidän vuoromme, pojalla oli kädessä Sudden Shock, Kumano ja jotain tuubaa. Mitäs siinä sitten mietimme, halpa pano, Kurolla pegasus päreiksi ja Hypnoxilla päin. Veeralta oli viety käsikortit Honden of Night's Reachilla ja Terolla vain yksi pahvi kädessä. Ja tietysti se oli Sudden Spoiling... No kaksi 1/1 solttua tappoivat Hypnoxin ja unelmamme tuntuivat murskatuilta. Tero alkoi valmiiksi riemuitsemaan sanoen: "mä en kyllä ihan heti keksi millä meinaatte voittaa, kattokaas kun tuolla on tuo phantom warrior yms. yms." selitti siis kaikkea itsestään selvää tuttuun tapaansa:P.
No pojalla oli kuitenkin manaa vaikka muille jakaa, mutta ei itse tajunnut sitä. Käskin Teroa olemaan hiljaa ja hyppäsin puikkoihin ja täpin Izzet Boilerworksin, Mountainin ja pari swamppia --> Kumano tiskiin. Sitten alkoi mana muodostumaan ongelmaksi... Noh Lantern-Lit Graveyardista yksi punainen ja swampista mustaa --> yksi läimä warrioriin. Yksi storagecountteri Fungal Reachesiin, otettiin se siitä ja vielä yksi läimä warrioriin joka siis kupsahti. Tyytyväisinä annoimme vuoron vastustajille. No ilmeistä päätellen he nostivat jotain epämieluista ja passasivat vuoron meille ja luovuttivat. Heha, pitkään aikaan ei ole voitto maistunut niin makealle.
EDIT: Niin, se peli siis kesti jotain parisen tuntia