Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Borosiviritys  (Luettu 5152 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aphe

Borosiviritys
« : 26.04.07 - klo 20:26 »
Laitoin tänne Casualiin siksi, että en ole koskaan ollut turnauksissa enkä ainakaan ihan heti ole mihinkään virallisiin sellaisiin menossa.

Landit:
4x Sacred Foundry
4x Battlefield Forge
4x Windswept Heath
2x Bloodstained Mire
2x Barbarian Ring
2x Mountain
3x Plains

Yht: 21

Olennot:
4x Savannah Lions
4x Soltari Priest
4x Grim Lavamancer
4x Boros Swiftblade
3x Paladin En-vec
3x Isamaru, Hound of Konda

Yht: 22

Muut spellit:
2x Cursed Scroll
3x Umezawa's Jitte
4x Reckless Charge
4x Char
4x Lightning Helix

Yht: 17
Total: 60

Jos vain viitsitte niin ruotikaa hieman, vaikuttaa mielestäni ihan toimivalta sinänsä, mutta ainahan jotakin voisi tehdä paremmin, eikö niin?

Poissa Anssi

Vs: Borosiviritys
« Vastaus #1 : 26.04.07 - klo 21:05 »
Fireboltteja ainakin pelaisin noiden Chargejen ohi. Swiftbladet pois, Kird Apet tilalle, pari vihreää dualia sisään. Jitet on vähän niin ja näin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Aphe

« Vastaus #2 : 27.04.07 - klo 08:35 »
Joo, Chargejen tilalle olin itse asiassa ajatellutkin jotakin burnin tapaista laittaa. Vihreän mukaan ottaminen ei kuitenkaan järkevästi onnistu, koska vihreisiin dualeihin ei tällä hetkellä ole varaa enkä niitä omista yhtään. Eli värit pitäisi edelleen pysyä valkoisessa ja punaisessa.

Poissa veijari

« Vastaus #3 : 27.04.07 - klo 11:31 »
Paladin En-Vec on tässä deckissä vain huono Silver Knight. Swiftblade ei myöskään ole kovin hyvä, samalla manacostilla voi pelata vaikka Goblin Legionareja tai sitten jotain täysin muuta kuten LD:tä tai polttoja lisää. Ja tosiaan nuo charget on poskettoman huonoja varsinkin kun sulla on prot red äijiä deckissä, tilalle polttoa tai ld:tä riippuu ketä vastaan pelaat.

Poissa zoukka

« Vastaus #4 : 27.04.07 - klo 12:53 »
Jos pelaat Boroksia niin jotain hyökkäyspumppua on saatava. Esim joku lappu joka antaa hyökkäystä lisää ja tramplen. DoubleStrike on niin helkkarin kova pumpun kanssa. Brute Forcet vaikkapa ? Grimit on kans kovia, mutta onko sulla tarpeeksi hautaan menevää roskaa ? Pumppua ja paloa lisää sanon mä.

Poissa tride

« Vastaus #5 : 27.04.07 - klo 14:50 »
Reckless Charge > Brute Force, mun mielest. creatureista tosiaankin noi protection from redit vaihtaa pois, paitsi jos casual porukat pelailee paljon polttoa, ja pitäisikö sanoa että Paladin En-Vec on tässä deckissä vain huono white knight ja myöskin soltari priestin voisi tietystikkin vaihtaa soltari monkiin. noita artifakteja kuistekin vähän ihmettelen, saisit nopeamminki damagea aikaiseksi vaikkapa ihan bonesplittereillä, grafted wargearilla, tai loxodon warhammereilla. itsehän en myöskään noista chareista tykkää, mutta jokainen tyylillään.
« Viimeksi muokattu: 27.04.07 - klo 15:42 kirjoittanut tride »