Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Monomusta madness  (Luettu 5613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Daigal

Monomusta madness
« : 03.05.07 - klo 13:51 »
Tällästä rakentelin ja tässä tulos. Mitä voisi parantaa vielä? Olentutkinut muiden Tekemiä madness pakkoja, mutta kysyn kuitenkin vielä erillisiä mielipiteitä juuri tähän pakkaan. Syyynä ei-madness olentojen sun muiden pelaamiseen on sitten se puutostauti. Ei ole oikein varalla.

Land:
20x Swamp

olennot:
2x Undertaker
4x Nightshade Assassin
4x Trespasser il-Vec
2x Brain Gorgers
4x Gorgon Recluse
2x Ridged Kusite
3x Urborg Syphon-Mage
1x Sengir Nosferatu
2x Soul Collector

loitsut:
2x Demonic Collusion
2x Sudden Death
3x Call to the Netherworld
4x Seal of Doom
4x Dark Withering

Onko nuo vampyyrit täysin turhia tuonne, että korvaanko niitä vaikka vielä yhdellä trespasserilla ja Urborg Syphon-Magella tai vaikka Psychotic Episodella (kirjoitetaan kai jotenkin noin)?  Mitä voisi korvata jollain toimivammalla?

Muoks. Nyt on disembowelit pois ja tilalla jotain toimivampaa.
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo 19:03 kirjoittanut Daigal »

Poissa Ziilot

Vs: Monomusta madness
« Vastaus #1 : 03.05.07 - klo 14:07 »
Avatar of Discord sopis hyvin tohon pakkaan. Ja funeral charmit on oikeesti hyvii =)

Poissa Nastaboi

« Vastaus #2 : 03.05.07 - klo 14:55 »
Maddness-vehkeistä Grave Scrabbler on loputtomasti Call to the Netherworldia parempi ja Big Game Huntereita kannattaa myös tunkea pakkaan, jos peliporukassa tykätään isoista miehistä. Miksi pelaat 1000 manaa maksavaa Disembowelia ja vain kolmea 1 manaa maksavaa Dark Witheringiä?

Vaikka ei suoranaisesti musta olekaan (ei siis auta Assasinia), on Gathan Raiders täydellinen kortti pakkaan. 3/3 kolmella värittömällä manalla, madness-outletti ja tässä pakassa usein 5/5 pihvi? Kyllä, kiitos.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Daigal

« Vastaus #3 : 03.05.07 - klo 18:49 »
Tämä on tällainen kokeiluversio. Disembowelit kyllä lähtee ja se yksi withering tulee vielä mukaan. Big game huntereita on tarkoitus hankkia, mutta tänne meidän onnettomaan käpylään ei ole vielä tullut sen sarjan kortteja, eikä ole päässyt isompiin kaupunkeihin ostamaan niitä. Kaverilta vaihdoin just noi brain gorgerit. Sen takia ne on mulla. Vinkit otetaan taas kerran vastaan auliisti. Tämä auttaa taas etiäpäin. Pitää lähteä jonnekin etsimään avatareja ja muitakin mainitsemianne hyviä möllejä.

Muoks. Ihan totta että noi Grave srcabblerit ja gathan raiders sopivat kyllä hyvin. Ja peliporukassa tykätään vähän vaihtelevasti isoista mölleistä. Mutta kokonaan pikkuolentojan ympärillä pyörivää pakkaa minun paliporukkani ei ole varmaan nähnytkään.
« Viimeksi muokattu: 03.05.07 - klo 18:53 kirjoittanut Daigal »

Poissa Nastaboi

« Vastaus #4 : 04.05.07 - klo 07:27 »
Deepcavern Imp voi myös olla ihan kohtis. Flying, Haste ja madnessin aktiovointi eivät ole huonoja ominaisuuksia.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

« Vastaus #5 : 04.05.07 - klo 07:36 »
Eikös Stronghold rats olisi aika hyvä? se pääse melkein aina läpi ja diskii kortin molemmilta pelaajilta

Poissa Daigal

« Vastaus #6 : 04.05.07 - klo 10:36 »
Hyviä ehdotuksia. Pannaan totutumaan niin pian kuin suinkin mahdollista. Ainakin noita molempia voisi kokeilla tuohon pakkaan. pitäs vaan päästä jonnekin ostamaan kortteja, mutta piankos sitä pääsee. Hiljaa hyvä tulee. ;)

Poissa zoukka

« Vastaus #7 : 04.05.07 - klo 12:09 »
Seal of Doomeista en pidä. Heitä vaikka setti Diabolic Edictejä (maailman kaunein kortti) tai vaihtoehtoisesti Chainer's Edictejä (toimivat myös coffersin kanssa) tilalle. Jopa Terroreita katselisin mieluummin. Innocent Blood toimii myös Big Game Hunterin ja Undertakerin kanssa.

Tää on casual osastolla, mutta onko siis ideanasi T2-dekki ? Silloin Diabolocit, ja Chanerit saa unohtaa. Cruel Edict toimii myös.
« Viimeksi muokattu: 04.05.07 - klo 12:11 kirjoittanut zoukka »

Poissa Daigal

« Vastaus #8 : 04.05.07 - klo 12:20 »
Minä en ole sitten yhtään selvillä siitä, minkälaisia pakkoja noihin muihin osioihin saa tyrkyttää. Tarkoituksenani on siis rakentaa pelkästään toimiva kokonaisuus. Taisin T2:sta vähän vilkaista, kun jostain löysin ja pakkani (kai) täyttäisi noilla korteilla ne vaatimukset. Mistähän sais vähän valoitusta noihin eri tyyleihin? olen vähän puskissa kasvanut pelaaja ja minulla on vielä aika paljon opittavaa, ihan perusjutuissakin.

Poissa zoukka

« Vastaus #9 : 04.05.07 - klo 12:28 »
Minä en ole sitten yhtään selvillä siitä, minkälaisia pakkoja noihin muihin osioihin saa tyrkyttää. Tarkoituksenani on siis rakentaa pelkästään toimiva kokonaisuus. Taisin T2:sta vähän vilkaista, kun jostain löysin ja pakkani (kai) täyttäisi noilla korteilla ne vaatimukset. Mistähän sais vähän valoitusta noihin eri tyyleihin? olen vähän puskissa kasvanut pelaaja ja minulla on vielä aika paljon opittavaa, ihan perusjutuissakin.

T2:sessa siis on aina pari uusinta blokkia. Tällä hetkellä taitaa olla 9:th edition, Ravnica-blokki ja Time Spiral-blokki. Extended on Ravnicasta taaksepäin Invasioniin asti.

Mutta kaipa tämä voi olla täällä casualissakin. Tärkeintä varmaan on, että miten halua pakalla pelata. Casualilla meinataan lähinnä kavereiden kanssa peluuta, joissa noista eri jaotteluista ei niinkään välitetä. Mutta kun kerran pakka on jo tuossa kuosissa, niin suosittelen pitämään T2:sena. Voit osallistua sillä vaikka T2-turnauksiinkin.

Poissa Daigal

« Vastaus #10 : 04.05.07 - klo 12:35 »
Kavereiden kanssa sitä on vaan pelailtu. Turnaukset kiinnostas, mutta aina on osunu jotain muuta tielle, että ei ole päässyt käymään niissä. Eikä tässä lähialueilla ole edes paljon turneita. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin. kiitokset kuitenkin tuosta selvennyksestä. Tietääpähän jatkossa, mitä ihmiset täällä tarkoittaa kun puhuu T2:Sta tai extendedistä.  ;)