Kun ollaan näin casual puolella, niin itse olen pitänyt
Lightning Greaveseista, koska ne avaavat oven moniin hyviin ukkoihin (jos nyt ajatellaan, että se haste on default), ja ne voi pelata ekalla rundilla
Entombin kanssa, esim:
Nicol Bolas tulee silloin käyttökelpoiseksi, vaikka se pääse siltikin lyömään vain kerran, on se silti nannaa (ja nythän se on helpommin saatavilla kun se taas painettiin).
Vaikkakin aika riski, olen pitänyt välillä todella kovasti
Rakdos the Defilerin animoimisesta, koska se rikkoo kivasti vihun pöydän, vaikka samalla menee omakin, mutta onneksi sprit of the night on demoni. Ja juu, spiritin olen joskus rituaaleilla hard castinutkin.
Myös Garza Zol, plaque queen on minusta ihan hyvä animoinnin kohde.
Myös casualissa toimii
Scion of Darkness, se saa itse itsensä gravelle (vaikka ekalla rundilla rituaalilla ja sitten toisella rundilla peliin), antaa samalla kortin ja nostelee lisää ukkoja peliin.
Eniten olen kyllä pitänyt
Phantom Nishobasta. Jos joku huomasin, niin melkein kaikilla ehdottamillani ukoilla on trample, pidän siitä "melkein" enemmän kuin hastesta tai flyingistä (toki parasta on kun on nuo kaikki ja parhaan nopeuden se haste antaa...), koska ottaa päähän jos esim: pulu estää kaikki damat chumpilla, ja kun mulla on nuo greavesti antaneet sen hasten + hyvää suojaa muutenkin. Mutta nämä eivät nyt ole sen nopeimman pakan neuvoja, mutta casualissa ollaan. Itse pidän buriedistakin.
One offina olen pitänyt pakassa
Beacon of Unrestia, JOS jostain syystä peli venähtää.
Jos lihat tulee käteen asti, olen tykännyt käyttää tuolla artikkelissa mainittuja
Sickening Dreamsseja (sinne saa hyvin turhat länditkin menemään, kun ainakin oma monomustani tarvitsee niitä niin vähän),
Last Riteseja, ja saman mekaniikan omaava, mutta ei tuolla mainittua
Insidious Dreamssia, jolla saa ihan kivasti järjesteltyä aika monetkin seuraavat nostot, ja kun pelaan paria
Night's Whisperiä, niin saa ne kortit siitä nopeammin käteenkin.
Ja minäkin annan äänenin
Animate Deadille.
(ja niin, olen pelannut kahta greavesia pakassani, ja siitä riippuen, onko ne pelissä vai ei, animoinut joko haste tai hastettomia ukkoja.)